Sanokaappas hyvä sijauspatja

Anonyymi-ap

Tiedän että patja on makuasia, toiselle sopii toinen ja toiselle toisenlainen. Minulla on 5 v vanha bonnel-runkopatjasänky, joka on liian kova. Se opin että patja saakin olla kova ja pehmeyden saa sijauspatjalla. Olin siis jo ostamassa koko sänkyä, joka silloin maksoi 500 e, onneksi en ostanut. Oli oikein osaava myyjä.
Onko kokemusta mikä materiaali on sijauspatjassa parasta, kumi, vaahtomuovi, muistava vaahtomuovi vai lateksi=luonnonkumipatja. Makoilin kaikissa 7-10 cm:n paksuisissa patjoissa, mutta en osannut päättää, siinä menee vähän sekaisin. Ja mikä materiaali on käytössä mukavin. En ole järin kova hikoilemaan, mutta luiset kivistävät lonkkani haluavat pehmeyttä patjaan. (Nyt näyttää olevan kumia, en osaa katsoa onko luonnonkumia)

8

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ollut kaksi solukumipatjaa, sijaussellaisia, nyt olisi aika taas uusia, ja sellaisen meinaan nytkin ostaa.
      Saa nähdä, viime kerralla myyjä alkoi esitellä halvimmasta päästä.(varmaan ulkoinen habitus anto ymmärtää, että tuo ei hyvää etsi) .Kysyin, eikö ole parempia, ostin kalleimman, mitä oli, ja hyvä oli.
      Niin ostan nytkin.
      Ei niitä enää montaa tarvitse ostaa,

• Anonyymi

Ilmeisesti on solukumia silloin kun on reikiä tasaisesti koko pinnan alueella. Sellainen on nykyinen. Ainakaan ei ole vaahtomuovia. Mieluummin ostaisin pehmeämmän tai nyt kun sanot niin voihan olla että 5 vuodessa vanhentunut ja pehmeys hävinnyt. Silloin kun ostin, oli niin paljon muuta ajateltavaa, etten muista oliko jo silloin kova vai onko muuttunut ajan myötä. Pitää kysyä myyjältä miten käyttäytyy. Miten kauan pidät ennen kuin uusit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti on solukumia silloin kun on reikiä tasaisesti koko pinnan alueella. Sellainen on nykyinen. Ainakaan ei ole vaahtomuovia. Mieluummin ostaisin pehmeämmän tai nyt kun sanot niin voihan olla että 5 vuodessa vanhentunut ja pehmeys hävinnyt. Silloin kun ostin, oli niin paljon muuta ajateltavaa, etten muista oliko jo silloin kova vai onko muuttunut ajan myötä. Pitää kysyä myyjältä miten käyttäytyy. Miten kauan pidät ennen kuin uusit?

On se ainakin 5 vuotta ollut, ei kuitenkaan kymmentä.
        Kyllä kai tuo tieten menisi, mutta voi siinä hikeä olla ja ehkä vähän keskeltä linttaantunut.
        Kun sängyssä ollaa 7-8 tuntia vuorokaudessa, , niin kannattaa siihen satsata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ainakin 5 vuotta ollut, ei kuitenkaan kymmentä.
        Kyllä kai tuo tieten menisi, mutta voi siinä hikeä olla ja ehkä vähän keskeltä linttaantunut.
        Kun sängyssä ollaa 7-8 tuntia vuorokaudessa, , niin kannattaa siihen satsata.

Oliskhan se hyvä kai useimmin uusia.

• Anonyymi

Onko sinulla lihaa luiden päällä vai koliseeko luusi homman aikana????

• Anonyymi

lIIAN PEHEMM PATJA ON HUONO ALUSTA NUKKUMISEEN....

• Anonyymi

Ihan sama minkälainen sijauspatja on. Tärkein on patja sen alla.

• Anonyymi

Kovahko on paras patja, se tukee selkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1168
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      94
      673
    Aihe