Maaseudun Tulevaisuuden teettämän kyselyn mukaan suomalaiset toivovat seuraavasta hallituksesta sinipunamultaa.
Seuraava hallitus
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida onnistua. Punamulta ehkä jos Kepu suostuu.
- Anonyymi
Myös kalkki on hyvä nurmikolle.
- Anonyymi
Hyvä Kokoomus, Suomen pelastaja.
- Anonyymi
Hyvä sekoomus, miinalaiva.
- Anonyymi
Suomeen riittäisi kaksi puoluetta, oikeisto ja vasemmisto.
Vähenisi tyhjän lätinä ja vatvominen päätöksenteossa. - Anonyymi
SKP, Vapauden liitto ja Sinimustaliike muodostavat seuraavan hallituksen.
- Anonyymi
Ou shit, sit menee lujaa. Keskinkertainen kevyensarjan Touhu-Toope-Teemu päänimisteriksi.
ps. muutan pohjois-koreaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ou shit, sit menee lujaa. Keskinkertainen kevyensarjan Touhu-Toope-Teemu päänimisteriksi.
ps. muutan pohjois-koreaanTeemu lupasi paikan Terijoen hallitukseen.
- Anonyymi
Pääasia on etteivät seuraavassa hallituksessa ole Kokoomus ja persut.
Kansanrintama eli punamulta on saatava takaisin tai tästä maasta on haettava turvapaikkaa !- Anonyymi
Joo. Ei persuja koskaan mihinkään hallitukseen. Kokoomus teettää niillä porsailla kaikki pa...hommat ja nehän tekevät, kun saavat valtaansa käyttää vielä pari vuotta. Persut on ainut puolue, joka surutta kurjistaa äänestäjiensä elämää. Eipä sillä taktiikalla kannatus lisäänny. Muilla hallituspuolueilla kannatus on säilynyt ennallaan. Purran mielestä kannatuksen laskun syy on hallitusvastuu. Eipä noista persuista ota selvää, eivät edes persut itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712