Miten tässä voi tuulettaa kun passiivista myrkky savua levität?
Näin ollut välillä ennenkin ,taasko se kesällä jatkuu?
Muista että tuo kielletty toimintasi on tilaus hankaluuksille.
Sinä joka työnnät savua parvekkeen reunallarönöttäen
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
siellä rapussa on jostain syystä välillä poliisikin vieraillut ja juoppoja näkyy joskus haitoille, mitä lie roskaväkeä majoitatte?
- Anonyymi
No voi voi, toisaalla on sota ja ihmisillä ihan oikeitakin ongelmia, ja sinä jaksat itkeä jostain tupakan hajusta
- Anonyymi
Jos minä savutan sinun postiluukusta sisään ja pskaa kaadan, hyvä että olet tuota mieltä tilauksesta, vastaanotettu , kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä savutan sinun postiluukusta sisään ja pskaa kaadan, hyvä että olet tuota mieltä tilauksesta, vastaanotettu , kiitos.
Muuta maalle jos noin vituttaa, kerrostalossa jos asuu niin siellä yleensä joutuu sietämään muita ihmisiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuta maalle jos noin vituttaa, kerrostalossa jos asuu niin siellä yleensä joutuu sietämään muita ihmisiä
siedetään ja harvoin mölinääkään kuuluu ku joskus vkl lähellä harvoin
mutta sääntöjä kun riittää?
ajattele mitä se voi vaikuttaa muualle jos teet jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690