Luulisi että raamatun käskyt: Älä tapa ja Rakastan lähimmäistäsi niin kuin itseäsi olisivat täällä tärkeitä, mutta ei.
Kuten Israelille, ne ovat pelkkä vitsi vain.
Kumma juttu miten israelia kumarretaan, vaikka Eiväthän he edes tunnusta Jeesusta messiaana. Jeesus sanoi, ettei yksikään pääse isän luo, ennenkuin tunnustaa minut. Minun mukaan täysin harhaoppisia täällä palvotaan eikä seurata Jeesusta eikä hänen oppejaan. Hävetkää jo, Gazan sotatoimia tukevat!
Ihmeen sotahullua porukkaa täällä
6
73
Vastaukset
- Anonyymi
Vääriä saa tappaa sen jo todisti Hitler .
- Anonyymi
Persut vaan kännissä leikkii sotaa
- Anonyymi
Luther vihasi juutalaisia yli kaiken. Oli oman aikansa natsi.
Jeesusta ei hätää seurata. Kuolemme kyllä aikanaan. - Anonyymi
Helluntailaiset käyttäytyvät kuin natsit.
Apostoli Olsen halusi tappaa luterilaiset pienet lapset. - Anonyymi
Jumala itse soti Israelin puolesta ja käski tappaa kaikki sen viholliskansat! Jumala käski tappaa jopa israelilaisia, jos nämä rikkoivat tiettyjä lain käskyjä vastaan tai palvoivat muiden kansojen jumalia.
- Anonyymi
Onneksi Jeesus toi uuden liiton ja lopetti tappamisen siihen paikkaan joutuen tosin itse juutalaisten tappamisvimman vuoksi ristille.
Siitä alkoi uusi liitto jossa vaelletaan Pyhän Hengen mukaan eikä lihallisen tappamisen mukaan. Tappaminen jos mikä on lihallista, saatanan vallassa olemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764