En kykene ottamaan vastuuta työtehtävistä

Anonyymi-ap

Mites sitä töihin pystyy, jos ei ole taitoa ottaa vastuuta työtehtävistä.
Esim. hampurilais ravintolassa jos on työpaikka ilmoitus, niin tehtäviin kuuluis hampurilais sämpylöiden leipominen ja hampurilaisten kasaaminen.
Jos meikäläinen laitetaan hampurilais sämpylöitä tekeen, niin ei ykiskään ole samankokoinen, vaan kaikki erikokoisia ja epämäärisen muotoisia turnipseja.
Sitten hampurilaisten kokoaminen, pitäs osata koota 10 erilaista hampurilaista, menis kyllä täytteet sekasin, sinappia menis liikaa ja olis väärät täytteet eri hampurilaisissa.

Pizzeriassa jos meikäläinen palkattas, niin pizzapohjan kanssa menis parikymmentä minuuttia ja se tarttus pöytään kiinni ja tulis mauttomia pizzoja meikäläisen tekeminä.
Jos meikäläiselle annettas joku satojen tuhansien arvoinen cnc sorvi käyttöön, niin
meikäläinen sais sen epäkuntoon ja hajalle.
Jos pitäs työpiirrustusten mukaan tehdä joku laite, niin koko ajan työnjohtaja sais kädestä pitäen neuvoa ja ohjata, kun mitään en työpiirustuksista ymmärrä.

13

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

mutta hauska homma tytöille kesätyönäkin hoitamassa kaupungin kasveja ja kukkia

• Anonyymi
      UUSI

on puutarhuri joku tyttönen sitten tekee tuollaista, hauskaakin voi olla kasvien kanssa juttuj

• Anonyymi
      UUSI

joku isänfä et kylllä ol puufrarhuri, olen, katso vain asiakirjat. olen nyf puufarhuri.

• Anonyymi
      UUSI

Helppo tapa selvittää jos ei pysty osaa ottaa vastuuta itsestään tuskimpa pystyy ottamaan työstäänkään

• UUSI

No mutta kyllähän mäkin teen työni täydellisesti, vaikka siviilielämä on ihan kaaoksessa.

• UUSI

Cnc kone on ihan looginen laite. Vaikka en mikään koneestaja ookkaan, niin ymmärrän silti konepiirustuksia. Toi serkku oli koneistaja ja isoisä toiselta puolen konemestari. Noi pitsat ja hampurilaiset on taas henkimaailman juttuja. Niitä ei voi ymmärtää, niin ku ei muutakaan ruoanlaittoo.

• Anonyymi
      UUSI

Työ valvomossa sopisi mulle.
      Istuisin supermukavassa tuolissa ja katselisin seinälle.

Jos kaikki menee hyvin, ei tarvi tehdä mitään.
      Jos tulee hälytys, painan nappia.

• UUSI

Mutta siellä valvomossa on paljon nappeja. Mä tykkään valvomoista, .Mutta en ehtiny kauaa katteleen, kun laukasin varashälyttimen. Niin sitten tulikin kiire pois. Aattelin kyllä mennä toisen kerran, ottais kuvan siitä, kun siinä on kuitenkin pieni viive, ennen kun hälyttää.

• UUSI
        JeroP kirjoitti:

Mutta siellä valvomossa on paljon nappeja. Mä tykkään valvomoista, .Mutta en ehtiny kauaa katteleen, kun laukasin varashälyttimen. Niin sitten tulikin kiire pois. Aattelin kyllä mennä toisen kerran, ottais kuvan siitä, kun siinä on kuitenkin pieni viive, ennen kun hälyttää.

Muutenkaan itse valvomotyöstä en tykkäis, varmaan nukahtaisi siihen, ja siitä tulee lopputili, jos nukkuu töissä.

• Anonyymi
        UUSI

Meikäläinen, jos olis valvomossa töissä vaikkapa teräs tehtaassa, niin tulis kyllä suurta vahinkoa.
        Kun eri teräslajeihin lisätään erilaisia lisäaineita, niin meikäläinen kyllä lisäis ihan väärät aineet ja sellainen 10 000 kg:n sula teräsraaka-aine olis kerralla pilalla.
        Tai kemianprosessi teollisuudessa painelisn vääriä nappeja ja menis väärät kemikaalit toistensa joukkoon ja vois posahta koko tehdas.

Tosin meikäläistä tuskin vastuullisin töihin edes palkattaisiin, kun pärstäkertoimeltani olen tyhmän näköinen.
        Kerran kysyin harjoittelupaikkaa metallifirmasta, mutta, kun työhönottaja minut näki, niin heti totesi, ettei meillä ole tällähetkellä tarjolla harjoittelu, eikä työpaikkojakaan.
        Edelliselle hakijalle ennen minua kehui, että töitä on kyllä tarjolla, että jos töitä tarviit, niin otahan yhteyttä.

• UUSI

Mutta jos vauva syntyy, siis baby englanniksi, niin siitä kyllä kantasi vastuun kasvattaisin vaikka konemestariksi aarporaajaksi. Ei ois hänellä vaikee löytää puolisoo noilla ammatilla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata vauvoja synnyttää ellei ole täysin varma että vauvalle tulee olemaan iloinen ja rahakas elämä

• Anonyymi
      UUSI

Miljoonan euron synnytysvero naisille määrättävä, ensin pitääm aksaa se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1446
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1228
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      968
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      802
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      784
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      780
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32