Mitä teet jos tulen nyt yhtäkkiä vastaan? Oletko yhä kiinnostunut ja onko sinulla toiveita suhteeni, vai olenko enemmän menneen talven lumia?
Mies joka kaipasit minua viime vuonna
11
221
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sen näkee sitten kun ilmaiset kiinnostustasi.
- AnonyymiUUSI
Sitä päivää odottaessa, että tämä palstasedän yhden särkyneen miessydämen kerho muuttuu naisen innostumiseen tms
- AnonyymiUUSI
Iskee paniikki ja kiipeän puuhun kuin pieni orava. 😳
- AnonyymiUUSI
No onko sieltä puusta edes näköyhteyttä?
- AnonyymiUUSI
Onko mitään mikä auttaa paniikkiin tai voiko sen estää jotenkin?
- AnonyymiUUSI
oletko tumma vai vaalea vai jotain muuta?
- AnonyymiUUSI
En ainakaan ole muuta🐮 Tumma tai vaalea saatan olla tai olla olematta :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viime talven lumet kyl on jo sulaneet maasta mun kotopuolessa? Itse olen avoimin mielein liikkeellä, jos toinen osoittaa olevansa hyvä minulle, ei minulla ole silloin mitään syytä toimia vastaan ainakaan huonolla tavalla. Varsinkaan, jos olen osoittanut kiinnostusta viime vuonna? Vuoden sisään en ainakaan muista kohdanneeni naisia, jotka haluaisin unohtaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hymysi loppuu sitten lyhyeen kun et vastata osaa!
- AnonyymiUUSI
Suudellaan heti mies kun tulet vastaan, älä pelästy sitten. Sivusta ☺️
- AnonyymiUUSI
En tule vastaan. Sivusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764