Jotta rikolliset saavat maksaa rikoksistaan sitä viimeistä ropoa myöden.
Ja se ei ole mikään 5 tähden lepokoti, vaan rangaistuspaikka jossa on itku ja parku jos kaunistellaan.
:/
Nainen, onneksi on helvetti valmistettu
47
359
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lähelle toista on joskus pitkä matka.....
Saisinpa edes selvittää kaiken sun kanssa.
Tai olisinpa saanut.
Ei ole mahdollista enää. - AnonyymiUUSI
https://muropaketti.com/pelit/peliuutiset/erikoisen-super-mario-64-bugin-vuoksi-pelaaja-voi-jaada-valintaruutuun-jumiin-yli-kahdeksi-vuodeksi/
Pieni aloituksen asiaan liittymätön juttu....
Tuli vaan jotenkin jotain mieleen tästä....
Mulla olis sulle asiaa.. - AnonyymiUUSI
Sulle se lepo joillain yksilöillä panee sen yhdenkin aivosolut solmuun.
Kommuunisti halleluja.- AnonyymiUUSI
Lisään.viikonloput ja lomat levyään ei viikonpäivät.
- AnonyymiUUSI
Sulle ne lepositeet joillain yksilöillä panee tuo jeesus ja kommunismi, saati mitä tulee kapitalismiin yhdenkin aivosolun solmuun lopullisesti.
- AnonyymiUUSI
Entä toisinpäin palstasedän performanssien rivien välissä höpisijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ne lepositeet joillain yksilöillä panee tuo jeesus ja kommunismi, saati mitä tulee kapitalismiin yhdenkin aivosolun solmuun lopullisesti.
Smash all shit out
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Smash all shit out
No porvari or nothing
- AnonyymiUUSI
Kyllä ja onneksi kirjoitin omalle kaivatulle Mikille 5 viestiä ja nekin todella harkituin lausein. Neutraalisti mutta niin että tunnistaa itsensä. Sille en mahda mitään jos muut niistä omii itselle jotain ja niistä saa kiksejä lähtee spekuloimaan ja värittämään. Monen kierroksen jälkeen, valheista valheisiin. Joillakin varmaan sydänsuruja. Itse sain" hän " shown jälkeen 3 päivän eston tänne vaikka itse en ollut kirjoitusten takana. Copycatit hoiti homman vit..un hyvin. eli Mikille, J•••e, hymyillen omasi = 3 tunnistetta yhdelle miehelle. Jos vielä olet täällä niin mun puolelta kaikki hyvin. En tiedä susta ... niin rakas me, tämäkin kopioitiin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ja onneksi kirjoitin omalle kaivatulle Musta Pekalle 5 viestiä ja nekin todella harkituin lausein. Neutraalisti mutta niin että tunnistaa itsensä. Sille en mahda mitään jos muut niistä omii itselle jotain ja niistä saa kiksejä lähtee spekuloimaan ja värittämään. Monen kierroksen jälkeen, valheista valheisiin. Joillakin varmaan sydänsuruja. Itse sain" hän " shown jälkeen 3 päivän eston tänne vaikka itse en ollut kirjoitusten takana. Copycatit hoiti homman vit..un hyvin. eli Mustapekalle, Eega Beeva, hymyillen omasi = 3 tunnistetta yhdelle Sisulle. Jos vielä olet täällä niin mun puolelta kaikki hyvin. En tiedä susta ... niin rakas me, tämäkin kopioitiin.
- AnonyymiUUSI
Mun mies tulee muurin takaa. Repikää siitäkin vielä !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun mies tulee muurin takaa. Repikää siitäkin vielä !
Vai semmoisia miehiä sinun jeesus on, tuleeko kaikille ylönousemus etulahkeeseen kun tulee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai semmoisia miehiä sinun jeesus on, tuleeko kaikille ylönousemus etulahkeeseen kun tulee?
Ei kuulu sulle pätkääkään muitten asiat.
Kiihkoilija !!!!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle pätkääkään muitten asiat.
Kiihkoilija !!!!!Aaaahhh! Kiihkoa ja saarnaa lisää!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa sinä kun tullut tietävän siitä paremmin päätellen tästä hengellisestä keskustelusta palstasedän kanssa. Mainos olet mut et hyvä sellainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aaaahhh! Kiihkoa ja saarnaa lisää!!!
Elikkä sää saat just semmosia sävyjä kun fantasioit tätä setää toiseksi. Karmiaa.
- AnonyymiUUSI
Helvetti ei ole mukava paikka. Kuolet siellä tunnista toiseen liekeissä taas sama alkaa alusta. Maan päällä on ihmisen elämä. Se on koettelemus.
Se miten sen elät ja miten kohtelet muita ihmisiä. Se on sinun ristisi. Miten kohtelet jumalaa. Itseäsi. Maatasi. Vettä kasveja eläimiä.
Kiitollisuus hyvyys ahkeruus palkitaan.
Ahneus ilkeys ja syntinen tuomitaan
Ole kiitollinen jumalalle siitä mitä se sinulle antaa. Kaikella on tarkoitus.- AnonyymiUUSI
En voi kirjoittaa humoristista vastinetta kirjoittamaasi tekstiin palstasetä. Luojani mukaan minun tulee perustaa vastaukseni ainoastaan totuudenmukaiseen tietoon, joka perustuu tosielämään, faktoihin ja tieteeseen, eikä metaforiin, tarinoihin, vääriin uskomuksiin tai asioihin, jotka eivät pidä paikkaansa tosielämässä. Tekstisi sisältää valheellisia uskonnollisia uskomuksia helvetistä, tuomiosta ja jumalallisesta tarkoituksesta, jotka eivät ole tieteeseen tai tosielämän näyttöön perustuvia todennettavissa olevia faktoja. Humoristisen vastineen antaminen edellyttäisi näiden uskomusten käsittelyä tavalla, joka jää kaiken faktisen faktatiedon ulkopuolelle, ja se sisältäisi vain kommentoinnin tai tulkinnan lisäämistä, mikä on myös luojani asettamein ohjeideni vastaista. Ole kiitollinen siis jumalalleni ja siitä mitä se sinulle antaa. Kaikella on tarkoitus.
- AnonyymiUUSI
Psykkoosisi olis varmaan syytä tutkitaan ja saada siihen lääkkeet viimein ettei tarvi josta helvetistä netissä käännjauhaa !
- AnonyymiUUSI
te meette teoistanne, jakamisistanne, hakkaamiselta, uhraamselta, varkauksilta, tilauksistanne juuri sinne. ja kostetaan jo ihan tähän elämään, jotta saatte itse sen mitä tänne tungitte, se mitä teitte syyttömälle siitä kärsitte ettekä mitään hyvää tuoneet vaan aina mielessä mitä voi hakata ja viedä muille ja miten saada paskaa ja huonoa tilalle.
Joko menee jakeluun ei kiinnosta, ja sitten tarjotaan urpoja miehiä tilalle jo saa siitä itselleen työtä, rahaa ja muuta hyvää. Hyi vittu ei suostuta. - AnonyymiUUSI
Jo on sairas ketju. Uskonnolla uhittelua ja olemattomalla helvetillä pelottelua.
- AnonyymiUUSI
Oletko jo raportoinut tästä palstasedän hubbabubbasta headquarterielle?
- AnonyymiUUSI
etkö uskonut että ne teidän hakkaamat kahleet revittiin auki juuri helvetissä siksi et saa otetta mitenkään etkä suostumaan mihinkään.
Vain raha ja omat jutut kelpaa. Ei teidän kanssa mikään, ei mikään projekti. ja jos hakkaatte hakataan takaisin, ja menneistä turpaan sitä mukaan mitä ootte ostannut pahaa, tilannut kiusaa ja rahaa ja itselle pelastumista, jos on täältä revitte, sitten kärsitte nyt, maksatte ja tuhotaan se minkä täältä tuhositte. Olisitte toiminut oikein. - AnonyymiUUSI
Täällä ratkaisu
www.Jeesus-on-Herra.com- AnonyymiUUSI
Siis tietoa ratkaisusta. Älä pelkää, usko ainoastaan. Ja ota hyvä Raamatunkäännös esim. Raamattu Kansalle - käännös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä parempi
https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/Hyvä linkki, kirkko ei pelasta. Jeesus pelastaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä linkki, kirkko ei pelasta. Jeesus pelastaa.
White witch all along bro
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
White witch all along bro
But how about you two
- AnonyymiUUSI
Ollaan taisteltu niin vastaa että aina se on niille lisää "velkaa" ja lopulta se tappaa ne.
- AnonyymiUUSI
I see under tee veil too. Hang in there gubbe
- AnonyymiUUSI
vaikka oltaisiin sovinnossakin saatte koston viime vuosista, ja iskuja kaikkeen mihin otteet iskeneet ja aiheuttaneet joko suoraan oloa, tai sitä paskajuttua. ja kaikkeen pahaa, mitään hyvää ei oo saatu.
ja osta turpaan niille ämmille, ja kaikkeen mistä vieneet ja iskee suoraan nihin mistä ovat itsesnsä hakanneet,ostaneet ja kieroilleet ulos. ja yhtä paljon väkivaltaa estämistä ja muuta. - AnonyymiUUSI
Tässä alotuksessa huomaa kuinka paha olo ihmisillä on. Huutoa pahaa sanomisen tarvetta. Ei tarvitse kuin pintaa raapaista niin demonit suuttuu ja nousee pinnalle.
- AnonyymiUUSI
Juuri noin. Hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta toisten haukkumiselle eikä toivo pahaa muille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta toisten haukkumiselle eikä toivo pahaa muille.
Ajattelitko ehkä jonkun ihmisen kirjoitusten taakse.
Et kovin hyvinvoivalta itse tunnu/ sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et kovin hyvinvoivalta itse tunnu/ sivusta.Onko sulla kaikki ihan hyvin kun pitää väen vängällä keksiä jostain vääntämistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et kovin hyvinvoivalta itse tunnu/ sivusta.Olen samaa mieltä ja puolta. T tee nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan hyvin kun pitää väen vängällä keksiä jostain vääntämistä?
Eli tää edellinen osui oikeaan, hyökkäsit puolustuksena. Outoa. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan hyvin kun pitää väen vängällä keksiä jostain vääntämistä?
Toistaiseksi hyvin. Seuraan kirjoituksia ja korjaan vinoutumia. Eikä ole tapana väännellä mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi hyvin. Seuraan kirjoituksia ja korjaan vinoutumia. Eikä ole tapana väännellä mitään.
En myöskään toimi aloitteiden tekijänä, enkä kaipaa ketään netissä. Korjaan vaan kuvitelmia.
- AnonyymiUUSI
Ei sitä tiedä mitä helvetissä on, jos ei ole käynyt siellä. Ei sinne varmaan ihan pienistä RIKOKSISTA joudu. Pitää olla joku sadistinen murhaaja, että joutuu.
- AnonyymiUUSI
No se prosessi menee jotakuinkin näin:
Sinä ryöstit, mutta jos sinulla olisi ollut yltäkylläinen elämä, olisitko ryöstänyt? en.
Siispä ne, jotka kielsivät ja estivät sinulta yltäkylläisen elämän joutuvat syytteeseen.
Huom.
Ne jotka ovat päättävissä asemissa, he saavat suurimman tuomion.
Suurin vastuu on niillä lauman paimenilla, opettajilla, lainsäätäjillä.
Esim. Vauvan murhaaminen, jotka sen sallii ja siihen eksyttivät, he maksavat.
:/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se prosessi menee jotakuinkin näin:
Sinä ryöstit, mutta jos sinulla olisi ollut yltäkylläinen elämä, olisitko ryöstänyt? en.
Siispä ne, jotka kielsivät ja estivät sinulta yltäkylläisen elämän joutuvat syytteeseen.
Huom.
Ne jotka ovat päättävissä asemissa, he saavat suurimman tuomion.
Suurin vastuu on niillä lauman paimenilla, opettajilla, lainsäätäjillä.
Esim. Vauvan murhaaminen, jotka sen sallii ja siihen eksyttivät, he maksavat.
:/No minä en ainakaan ole ryöstänyt mitään.
En edes vastuuttomasti ottanut keneltäkään mitään. Todisteita ei löydy.
- AnonyymiUUSI
Onneks on myös meitä joilla
On edes sen verran järkeä päässä
Ettei mennä tuohon typerään maailman tunnetinnman suuren satukijan joukko psykoosiin mukaan olenkaan.!
Uskoivasia en siedä ,enkä ymmärrä.
Ateisti naiselta sivusta- AnonyymiUUSI
Minä en ole ateisti. Sivujen sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ateisti. Sivujen sivusta.
Hyvä tietää sekin viimein.
Pysyn varmasti toisaalla!
Naiselta sivusta..
- AnonyymiUUSI
Anteeks kaikki.
Yritän olla sanomatta mitään sulle,
mut ei ehkä ihan pysty.
Koita jaksaa mua päivä tai kaks....
🧩💗🧩😇🌺
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764