en tiiä monesko kerta on mutta jälleen kerran kankaanpääs on täysiä vajakkeja. puhutaan israelista mikä ei liity mitenkään tänne, venäjä ei liity, amerikka ei liity ja silti tänne tungetaa noita aiheettomia asioita. kertokaa ihmeessä miten juuri kaikki maat ja muut ulkomaan asiat liittyy kankaanpäähän, ihan oikeesti kyllä täs huomaa jo sen että ei teillä oo kaikki muumit laaksos. mutta se on todettu jo monet kerrat et ei siellä asu ku sairaita.
aiheet mitkä ei kuulu kankaanpään palstalle
Anonyymi-ap
4
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämä on keskustelupalsta Kankaanpääläisille, täällä voidaan keskustella kaikista aikeista ei pelkästään Kankaanpäätä koskevista aiheista. Toivottavasti sinunkin ymmärryksesi riittää käsittämään tämän asian.
- AnonyymiUUSI
Israelin ystäväkö se jaksaa?
- AnonyymiUUSI
jep, se on nii monta kertaa jo tiedetty et ei ne puhu muista ku pelkkiä valheellisia tietoja. mikä siinä on nii vaikeeta et vois puhua joskus ees totta, mutta ku aina pitää valehella. ei mahu mun järkeeni mitenkää.
- AnonyymiUUSI
Sitähän ei sulta kysytä mitä tänne kirjotellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774