Onko kaivattusi

Anonyymi-ap

Millään lailla laskelmoiva, esimerkkejä?

14

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän oli. Pelasi tunteillani ja yritti saada minusta reaktiota tai mustasukkaisuutta ainakin aikaiseksi. Kaikki se henkinen rääkki sai tunteet kylmenemään.

• Anonyymi
        UUSI

Sittenhän on hyvä juttu, kun tunteet kylmeni 🙂

• Anonyymi
      UUSI

En tie eikä kiinnosta koska itse laskeskelen päivittäin todennäköisyyksiä

• Anonyymi
      UUSI

Ai, että oliko no todellakin!

• Anonyymi
      UUSI

Ollaan ihan yhtä kieroja

• Anonyymi
        UUSI

Kuin korkkiruuvit.

• Anonyymi
      UUSI

Taas vissiin teinejä täällä vastaamassa. Laskelmointi on minusta parempi asia kuin tuuliviiri vallaton joka ei yhtään mieti tekojaan vaan menee ”sydän (ja sukuelin) auki ” eteenpäin vailla aivojen työskentelyä mukana että mitä oikein teen, mitä tästä seuraa ja haluanko tätä ja onks tässä mitään järkee!

” MITÄ TARKOITTAA

Laskelmoitu tarkoittaa toimintaa tai käyttäytymistä, joka on tarkasti suunniteltu ja harkittu, usein strategisten etujen tai tavoitteiden saavuttamiseksi. Se voi viitata ihmisten toimintaan, jossa otetaan huomioon mahdolliset seuraukset ja hyödyt, ja johon sisältyy usein laskelmointia tai arviointia.”

https://www.suomisanakirja.fi/laskelmoitu#google_vignette

T: Karoliina

• Anonyymi
        UUSI

Parempi etten laukaise palstasetä niin sulle kuin muillekaan mitään tällä sapluunalla hohhoijakkaa sanon vain

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi etten laukaise palstasetä niin sulle kuin muillekaan mitään tällä sapluunalla hohhoijakkaa sanon vain

Olen monesti miettinyt mikä mieöenterveysongelma sulla on. Kaippa se trollaus menee psykopatiaan. Kakarana tapetaan eläimiä ja aikuisina vedetään huumeita, tapetaan ihmisiä ja palotellaan ne vielä. Yleensä sit räkätetään vielä sitä tehdessä kun niin täydessä soosissa nuppi ettei edes tajua mitä vittua tekee!

No mut joo.. fakta on se että yleensä suhteisiin kannattaa mennä harkiten eikä vaan kun nyt 2 päivää on niin ihastunu sen lepertelystä et nyt panen sitä ja meen naimisiin ja diipadaapa ja sit 2 kk päästä erottu ja jo uus mielessä.

Tai sit mennään suhteeseen jonkun narkomaanin tai tappajan kanssa ja luullaan et jokin hyvä tulevaisuus sillä suhteella on.

Mä ainakin mietin vähän kun on lapsikin et mitä joku vitun sekopää tekee mulle ja mun elämälle! Et kannattaako jonkun seksin tai hetken ihastuksen tunteen takia tuhota oma ja lapsen elämä! Onko sen arvosta?

Se on just sitä laskelmointia

T: Karoliina

• Anonyymi
      UUSI

Ihme kysymyksiä..

• Anonyymi
        UUSI

Hän aloittaja yrittää selvittää luanteenpiireteitä, entä sinä

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärrä kysymystä.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä mutta itse pelaan 4d shakkia, odotan niin pitkään että nainen ottaa yhteyttä 😌

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän on niin kuin itsekin olen. Itse toki käytän sitä eettisellä tavalla enkä ketään vastaan paitsi puolustautuessani. Hän käyttää ajaakseen omaa etua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31