Millään lailla laskelmoiva, esimerkkejä?
Onko kaivattusi
14
288
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän oli. Pelasi tunteillani ja yritti saada minusta reaktiota tai mustasukkaisuutta ainakin aikaiseksi. Kaikki se henkinen rääkki sai tunteet kylmenemään.
- AnonyymiUUSI
Sittenhän on hyvä juttu, kun tunteet kylmeni 🙂
- AnonyymiUUSI
En tie eikä kiinnosta koska itse laskeskelen päivittäin todennäköisyyksiä
- AnonyymiUUSI
Ai, että oliko no todellakin!
- AnonyymiUUSI
Ollaan ihan yhtä kieroja
- AnonyymiUUSI
Kuin korkkiruuvit.
- AnonyymiUUSI
Taas vissiin teinejä täällä vastaamassa. Laskelmointi on minusta parempi asia kuin tuuliviiri vallaton joka ei yhtään mieti tekojaan vaan menee ”sydän (ja sukuelin) auki ” eteenpäin vailla aivojen työskentelyä mukana että mitä oikein teen, mitä tästä seuraa ja haluanko tätä ja onks tässä mitään järkee!
” MITÄ TARKOITTAA
Laskelmoitu tarkoittaa toimintaa tai käyttäytymistä, joka on tarkasti suunniteltu ja harkittu, usein strategisten etujen tai tavoitteiden saavuttamiseksi. Se voi viitata ihmisten toimintaan, jossa otetaan huomioon mahdolliset seuraukset ja hyödyt, ja johon sisältyy usein laskelmointia tai arviointia.”
https://www.suomisanakirja.fi/laskelmoitu#google_vignette
T: Karoliina- AnonyymiUUSI
Parempi etten laukaise palstasetä niin sulle kuin muillekaan mitään tällä sapluunalla hohhoijakkaa sanon vain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parempi etten laukaise palstasetä niin sulle kuin muillekaan mitään tällä sapluunalla hohhoijakkaa sanon vain
Olen monesti miettinyt mikä mieöenterveysongelma sulla on. Kaippa se trollaus menee psykopatiaan. Kakarana tapetaan eläimiä ja aikuisina vedetään huumeita, tapetaan ihmisiä ja palotellaan ne vielä. Yleensä sit räkätetään vielä sitä tehdessä kun niin täydessä soosissa nuppi ettei edes tajua mitä vittua tekee!
No mut joo.. fakta on se että yleensä suhteisiin kannattaa mennä harkiten eikä vaan kun nyt 2 päivää on niin ihastunu sen lepertelystä et nyt panen sitä ja meen naimisiin ja diipadaapa ja sit 2 kk päästä erottu ja jo uus mielessä.
Tai sit mennään suhteeseen jonkun narkomaanin tai tappajan kanssa ja luullaan et jokin hyvä tulevaisuus sillä suhteella on.
Mä ainakin mietin vähän kun on lapsikin et mitä joku vitun sekopää tekee mulle ja mun elämälle! Et kannattaako jonkun seksin tai hetken ihastuksen tunteen takia tuhota oma ja lapsen elämä! Onko sen arvosta?
Se on just sitä laskelmointia
T: Karoliina
- AnonyymiUUSI
Ihme kysymyksiä..
- AnonyymiUUSI
Hän aloittaja yrittää selvittää luanteenpiireteitä, entä sinä
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä kysymystä.
- AnonyymiUUSI
En tiedä mutta itse pelaan 4d shakkia, odotan niin pitkään että nainen ottaa yhteyttä 😌
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän on niin kuin itsekin olen. Itse toki käytän sitä eettisellä tavalla enkä ketään vastaan paitsi puolustautuessani. Hän käyttää ajaakseen omaa etua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764