Minusta mustasukkaisuus on ihana tunne: jos en oo mustasukkainen mun rakkaasta, hän ei ole se oikea. Toki luottamuksen paikka on luottaa, mutt ei se poista mun epävarmuutta ja heikkouksiani. En ole mikään yli - ihminen joka hallitsee kaiken tunteilunsa. Eikä sitä saa multa vaatia. Mä olen mustis, ja pysyn sellaisena.
Rakkaani osaa hyvin luovia tilanteissa joissa tulisin mustasukkaiseksi raivosta. Toisinaan saatan olla mustasukkainen saunan löylyllekin joka häntä saa silitellä. Joskus voisin olla mustasukkainen hänen rannetuilleen tai tennismailalleen, voisin olla hänen käsissään. Saati sitten kahvimukissaan, huulillaan :) Näille asioille voisin olla mustis. Sekä
HYMYLLEEN, sitäkään en hänen soisi jakavan mahdottomasti, etenkään auringolle. Mulle kaikki hymyt ja halaukset :) ja heti!
Mustasukkaisuus ei ole väärin
5
102
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Riippuu mustasukkaisuuden tasosta. Jos se pysyy ns normaalina, on ihan normaalia. Jos se on sairasta, tyyliin turpiin, niin sitten se on täysin sairasta ja voipi henki lähteä.
- AnonyymiUUSI
Mustasukkaisuus on epävarman ihmisen sairaus.
- AnonyymiUUSI
Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??
Anonyymi kirjoitti:
Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??
Mustasukkaisuus sekoittuu usein muihin tunteisiin tai ominaisuuksiin.
Kannattaa fokusoida ja miettiä, mikä siellä on pohjalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774