Mustasukkaisuus ei ole väärin

Minusta mustasukkaisuus on ihana tunne: jos en oo mustasukkainen mun rakkaasta, hän ei ole se oikea. Toki luottamuksen paikka on luottaa, mutt ei se poista mun epävarmuutta ja heikkouksiani. En ole mikään yli - ihminen joka hallitsee kaiken tunteilunsa. Eikä sitä saa multa vaatia. Mä olen mustis, ja pysyn sellaisena.

Rakkaani osaa hyvin luovia tilanteissa joissa tulisin mustasukkaiseksi raivosta. Toisinaan saatan olla mustasukkainen saunan löylyllekin joka häntä saa silitellä. Joskus voisin olla mustasukkainen hänen rannetuilleen tai tennismailalleen, voisin olla hänen käsissään. Saati sitten kahvimukissaan, huulillaan :) Näille asioille voisin olla mustis. Sekä

HYMYLLEEN, sitäkään en hänen soisi jakavan mahdottomasti, etenkään auringolle. Mulle kaikki hymyt ja halaukset :) ja heti!

5

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Riippuu mustasukkaisuuden tasosta. Jos se pysyy ns normaalina, on ihan normaalia. Jos se on sairasta, tyyliin turpiin, niin sitten se on täysin sairasta ja voipi henki lähteä.

• Anonyymi
      UUSI

Mustasukkaisuus on epävarman ihmisen sairaus.

• Anonyymi
        UUSI

Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??

• UUSI

Usein sanotaan näin. Mutt mustasukkaisuus on ohimenevää,
        Sairaus on esim pakkomielle.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??

Mustasukkaisuus sekoittuu usein muihin tunteisiin tai ominaisuuksiin.
        Kannattaa fokusoida ja miettiä, mikä siellä on pohjalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31