Statuksesi näyttää edelleen olevan sinkku, vaikka tiedän uudesta ihastuksestasi. Voit sen kuuluttaa kaikkialle, kestän kyllä.
Teetkö sen minun vuokseni
8
175
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Käytä gubbe järkeä välillä, ei taida enää olla mahdollista
- AnonyymiUUSI
Se on sinkku niin kauan kuin olen parisuhteessa.
- AnonyymiUUSI
Kulissit kunnossaxD saammä nauraa ,sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kulissit kunnossaxD saammä nauraa ,sivusta
Ei ole kulisseja, eikä ketään ketä varten niitä pitäisi pystyssäkään.
- AnonyymiUUSI
π√3 sinccu oon
- AnonyymiUUSI
Ihastusten kanssa ei olla välttämättä suhteessa. Voi olla orastavaa kiinnostusta ja keskustelua ja yhteydenpitoa, mutta vain oikeassa elämässä tapahtuvat asiat ratkaisevat.
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen sinkku, niin kauan kuin en seurustele. Tapailumiestä ei lasketa.
Jos joskus vielä seurustelen - kerron kyllä kaikille sen avoimesti ja tuon miehen myös omaan kotiini. VIP kohtelu sitten. - AnonyymiUUSI
Status on omituinen Otua.... mutta niin todellakin niin valmis jo suunnitelma tehsä masentuneille tytöille joku hauska peli, syksyllä ehkä kaupunkilaisten sellaista, on omia hommia en ehkä pysty aikaisemmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764