Ethän ole mustis, jos toinen saa intohimoni ja hellyyteni? Menin eteenpäin ja koin rakastumisen tunteen uudelleen, vaikka luulin etten sinuun ihastumisen jälkeen voisi ihastua. Haluan, että hän nauttii minusta ja nymfo puolestani.
Jos sinulle jäi jotain hampaan koloon, voisitko puhua asiasta kanssani?
Voi olla, että olen tunnistellut viestit ihan väärin... Siitä vilpitön anteeksipyyntöni.
Mustasukkaisuus
13
246
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei jääny. All good
- AnonyymiUUSI
Et olis halunnu sitä puolta tuntea sitten ja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et olis halunnu sitä puolta tuntea sitten ja?
en 🤣
- AnonyymiUUSI
Sinun piti ottaa yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Voi ei eikö naisena esiintyvä setämies tehnyt sitä vielä tänäänkään? Onpa ihan mälsää sitte
- AnonyymiUUSI
Kerro naisena esiintyvä äijä siitä nymfopuolesta lisää, esim hän ei aina vetoa päänsärkyyn esim 2krt kuukaudessa? Kun ei se ns tunnetusti juhlaa oo välttämättä, mutta parempi ku ei mitään, kuten sulla selvästi on
- AnonyymiUUSI
Kuikuilet taaskin taaksepäin, eteenpäin piti mennä, mars matkaan siitä!
- AnonyymiUUSI
Meinaatko että tuollaista kirjoittaisin tänne? 😂
- AnonyymiUUSI
😅 miten se vaikuttaa siltä, ettet itse ole mennyt eteenpäin..
- AnonyymiUUSI
Taatusti nyt on jo minun aika saada.
- AnonyymiUUSI
Ympyrä avaituu
- AnonyymiUUSI
Ovet avautuvat ylin kerros
- AnonyymiUUSI
Kyllä! Auki on
Aina on hänelle komealle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774