En kirjoita sulle paljon, mutta kuule minun hiljaisuuteni.
Oon matkalla, en pois sinusta, vaan syvemmälle itseeni, jotta voin tulla lähemmäs sinua.
Hiljaisuus ei tarkoita välinpitämättömyyttä.
Meidän välillä kulkee näkymätön lanka.
Viestiä pukkaa
16
354
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän ja sama mun kanssa erityisesti tulevina viikkoina. Ymmärrän hiljaisuuden arvon ja levoton sieluni tarvitsee välillä sitä, olen siinäkin oppinut uutta myös minä itsestäni. Kun luottaa toiseen syvällä tasolla, niin hiljaisuus on sitä mitä sen kuuluukin olla, eikä sitä pelkää. ❤️
- AnonyymiUUSI
Selvä juttu tuntematon kirjoittaja.
- AnonyymiUUSI
Ihana. Matka itseensä, onkin se kaikken tärkein matka, mikä pitää tehdä. Hyvä sinä.❤️
- AnonyymiUUSI
Se on juu gubet ja hubenbubet sillä lailla että silivatiseivaa montako harakkaa, aivan sama
- AnonyymiUUSI
Kaipaus on vain silloin suurempaa 😔
- AnonyymiUUSI
Minä en etsi yhteyttä kehenkään. Tämä varmuudeksi. nyt varmaan selvitetty kaikki. heihei. hyvästi.
- AnonyymiUUSI
Missä olet matkalla työmatkallako?
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua. Oikeasti. ❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Milloin kohdataan taas? Milloin on se aika, että olet lähempänä minua? ❤️
- AnonyymiUUSI
1.6 tulen esiin iiks
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1.6 tulen esiin iiks
Sopii ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1.6 tulen esiin iiks
Etkö voi tulla aikaisemmin esiin?
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla langat sotkussa. 🧶🧵
- AnonyymiUUSI
Mitä vähemmän sinusta kuulen. Sitä vähemmän enää kaipaan. Oot ennenkin hävinnyt hiljaisuuteen. Älä odota että olisin enää vastassa.
- AnonyymiUUSI
Tämä hiljaisuus tuntuu piittaamattomuudelta. Kuinka voit jättää näin yksin? Eikö ole ikävä?
- AnonyymiUUSI
Mutku mä haluisin sun viereen ja iholle ja suukotella sua ja olla vaan hiljaa yhdessä. Erikseen tää hiljaisuus tuntuu typerältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774