Onko tämä tyypillistä rapua?

yks skorpionieukko

Olen siis ihastunut rapumieheen ja muutama viikko sitten hänkin tunnusti ihastuneensa minuun ja suutelimme yms, ei kuitenkaan seksiä. Puhuimme siitä, että voisi tavata jatkossakin jne. vaikka se hankalaa onkin koska minä olen varattu (hyi minua!)Mesessä ollaan juteltu usein yöllä ja välillä se on jo niin myöntyväinen ja ihana ja sitten taas ei vastaa viesteihin ei pyyntöihin tulla meseen kun minä pääsisin ja kaikkea tuollaista outoa. Tiedän, että sitä epäilyttää mitään hommata minun kanssa kun on mieheni kaveri mutta huomaan että mieli silläkin tekisi toisaalta. En ota siitä mitään selvää ja sekös suorastaan vituttaa, kun en ole niitä kärsivällisimpiä ihmisiä. Muutaman kerran olen jo meinannut laittaa aika pahaa viestiä sille menemään suutuspäissäni mutta viime hetkellä olen itseni hillinnyt. Mitä tässä oikein pitäisi tehdä?

25

5797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja paha

Laita pahaa viestiä menemään.

• miä

Mitä kukaan hyötyy näennäisestä kostosta, ja varsinkin kun on itse jo varattu...hyi häpeä..en usko parisuhteesi kauankaan jatkuvan tuollaisella asenteellasi.
        Torujeni perusteluksi kerron, etttä perheessäni on 3 rapua!! Kaikki me olemme tosi tunteellisia ja herkkiä..totta...olemme kilttejä myös, mutta mutta...katsomme hetken läpi sormien, mutta sitten jos ei puhe auta....ni pamahtaa ja lujaa (ääni)!! Silloin on peli selvä ja selityksen paikka ja tuosssa sinun tapauksessasi ei olisi takaisin tulemista.
        Selvät pelisäännöt pari- ja perhesuhteessa pelastaa monelta ikävältä jutulta, nääs, jos yleensä ajattelet suhteesi jatkuvuutta.
        Valinta on aina omasi..hyvää kesän jatkoa ;))

• tupla rapu

Älä ota kovin tosissasi mitä sun ihastus sanoo,koska rapu mies ei aina tarkoita sitä, mitä sanoo,koska jos sanoo jotain mukavaa,se on ehkä vain siihen tilanteeseen sopivaa "herkkua".
      Itse olen sortunut samaan juttuun,joten kokemusta on.Mutta lopulta kaveri voi olla tosissaankin,mutta siihen vaikuttaa paljon hänen taustat ja mahdollionen jo olemassa oleva suhde.Paljon riippuu siitä,että missä sattuu olemaan ko. ravun venus planeetta.Kuten minulla se on kaksosissa,se tuo kyllä vipinää ja olen aina valmis uuteen suhteeseen,toisin sanoen olen kova pettämään..En sille vaan mitään voi.Minulle se on tuonut vain välillä hyviäkin kokemuksia,mutta on siitä kyllä haittaakin näin perheellisenä miehenä.
      Ota se huomioon,että rapu mies on aika altis muiden mielipiteisiin ja asenteisiin monessa asiassa.Ja rapu mieshän on aika takertuja tyyppi.Jotkut naiset ei siitä pidä,toiset sitä rakastaa taas.
      Itse etsin tällä hetkellä skorppari, ehkä härkä naista.Tai kala nainen olisi myös hakusessa,mutta kun ei oikein hyviä ole kohdalle osunut..elän tällä hetkellä huonossa parisuhteessa joten haku on päällä.

• yks skorpionieukko

Kai se pitää yrittää sitä vielä metsästää sitten, en kyllä helpolla luovutakaan! Tekis mieli jatka siitä mihin viimeksi jäätiin nimittäin. ;)Tämä mies on vapaa, ei siis ole sitä estettä. Itse olen sellainen huithapeli ja haluaisin tämän miehen kanssa vähän pitää kivaa...

• tiny63
        yks skorpionieukko kirjoitti:

Kai se pitää yrittää sitä vielä metsästää sitten, en kyllä helpolla luovutakaan! Tekis mieli jatka siitä mihin viimeksi jäätiin nimittäin. ;)Tämä mies on vapaa, ei siis ole sitä estettä. Itse olen sellainen huithapeli ja haluaisin tämän miehen kanssa vähän pitää kivaa...

Luulen että rapu kaveri on aika tosissaan,mutta skorppari nainen aluksi vähän pelottaa rapua.
        Rapu ja skorppari yhdistelmä on hyvä,mutta jomman kumman on annetttava periksi.Ja se ei ole skorppari joka antaa periksi...

• Nimetön

mulla oli pitkään rapumies ja kadun että heitin meneen vaikkakin syystä mutta oli tosi hyvä toimi rakkaudessa ja osasi antaa läheisyyttä lämmin empaattinen kaveri olen skorppari ainut missä olin huolissani rahan käytösä ja itsekurisa mistä löydän uuden

• Täplärapu - nainen ; )

Niin oletko koskaan kokeillu miten synkkaa toisen ravun kanssa.Hellyyttä, läheisyyttä ja romantiikkaa olisi siinä suhteessa paljon.olisi kiva kokeilla.

• tupla rapu
        Täplärapu - nainen ; ) kirjoitti:

Niin oletko koskaan kokeillu miten synkkaa toisen ravun kanssa.Hellyyttä, läheisyyttä ja romantiikkaa olisi siinä suhteessa paljon.olisi kiva kokeilla.

Kiitos hyvästä ajatuksesta,mutta rapu naisia on aika vaikea löytää.En tiedä missä he ovat silloin kun etsin heitä,etsinyt olen kyllä ja se varmaan olisinkin mun elämän täyttymys,kun löytyisi jostain rapugirl.
        Ovat varmaan jossain peiton alla tai päällä jemmassa....oman kullan kanssa.
        Jos joku on kiinnostunut asiasta asiallisten viestien merkeissä voit kirjoittaa tiny63@suomi24.fi

• Rapuun rakastunut skorppari...
        tiny63 kirjoitti:

Luulen että rapu kaveri on aika tosissaan,mutta skorppari nainen aluksi vähän pelottaa rapua.
        Rapu ja skorppari yhdistelmä on hyvä,mutta jomman kumman on annetttava periksi.Ja se ei ole skorppari joka antaa periksi...

Olwn skorpprinainen, jolle on tähän saakka ollut suunnileen yks lysti miten suhteessa käy, aina tulee uusia miehiä....Nyt olen täysillä rakastunut rapumieheen, joka on rehellinen, jämäkkä, uskomattoman hellä ja taivaallisen ihana sängyssä...
        Ja josta on minulle vastusta, ei todellakaan mikään NÖSSÖ :)
        Onko tällaisia uskollisia, ihania rapumiehiä oikeasti olemassa, vai kuvittelenko vain tämän ihanuuden??????

• kokenut saman
        Rapuun rakastunut skorppari... kirjoitti:

Olwn skorpprinainen, jolle on tähän saakka ollut suunnileen yks lysti miten suhteessa käy, aina tulee uusia miehiä....Nyt olen täysillä rakastunut rapumieheen, joka on rehellinen, jämäkkä, uskomattoman hellä ja taivaallisen ihana sängyssä...
        Ja josta on minulle vastusta, ei todellakaan mikään NÖSSÖ :)
        Onko tällaisia uskollisia, ihania rapumiehiä oikeasti olemassa, vai kuvittelenko vain tämän ihanuuden??????

Ihania rapuja..
        jos olet hellä ja kiltti ravulle, saat mitä ihaninta vastakaikua, ellei joku käärmeellinen scorppari ole häntä ehtinyt pilata!!!

• Skorp Leisku

Vau vai haluja olisi intohimoisen skorpparin petiin vai joko tärppäs.Missä päin vaikutat?

• tupla rapu
        Skorp Leisku kirjoitti:

Vau vai haluja olisi intohimoisen skorpparin petiin vai joko tärppäs.Missä päin vaikutat?

No joo kyllä olis,mutta vähän niinkuin olisin tosissaan,eikä mitään kokeiluja.
        Etelä-Suomessa olen,entä sinä?
        Kirjoita mun emailiin,jos uskallat tai haluat....
        Kirjoitellaan..

• rapuN 69

..tuo on aika tyypillistä ravun käytöstä.

• itse seurustelen 30.v rapu miehen kanssa ja samoja oireita on ku kyseisillä muillakin näkyy olevan!

• rapu myös

Itse rapuna voin sanoa, että omatunto kalvaa rapumiestä(si). Taitanee pitää sinusta, mutta varmaankin taistelee tunnetta vastaan silloin, kun ei ota yhteyttä. Kieriskelee omantunnon tuskissaan.
      Neuvona voin sanoa, että älä ala hiillostaan rapu miestä. Silloin, kun ei viesteihisi vastaa yms. haluaa hän varmasti olla yksin omien ajatustensa kanssa. Kaikkein vähiten hän tahtoo uteluita ja kyselyitä ja ahdisteluja siinä tilanteessa..pahentaisi vain hänen oloaan.
      Jos ei sinun parisuhteessa kohta tapahdu radikaalia muutosta, rapu-mies jättää sinut, kun ei kestä omatuntoaan. Usko vaan, kokemuksesta puhun..

• rapuun rakastunut

Kiitos vinkistäsi, nimim. rapu myös! Olen huomannut, että rapumiestä ei tosiaankaan saa missään tapauksessa patistaa, saati ahdistaa nurkkaan... Hänen sielunelämänsä ilmeisesti vaatii omaa aikaa, ajatusten selvittelyä ja mietiskelyä.

Minulla on ollut suhde varattuun rapumieheen jo pitkään, ja tiedän, että hän välittää minusta paljon. Kuitenkin joudun usein tuskailemaan juuri siksi, ettei hänestä kuulu päivä- joskus jopa viikkokausiin mitään. Johtunee juuri siitä, että morkkis iskee ajoittain päälle, vaikka vaimonsa kanssa ei enää taida paljoa yhteistä ollakaan - ellei mukaan lueta yhteistä lasta.

Kun sitten taas tapaamme, on taivas maan päällä, niin ihanaa on, mutta kun hän siitä lähtee, tiedän, että jälleen odotan ja odotan ja odotan, ja joudun sietämään hänen sietämättömän ailahtelevaa luonnettaan. Vaan minkäs teen. Hän on niin lämmin ja huomioi minut liiankin kanssa joka kerran tavatessamme. Oi ja voi, te kaikki ihanan inhottavat rapumiehet!!!

• ...
        rapuun rakastunut kirjoitti:

Kiitos vinkistäsi, nimim. rapu myös! Olen huomannut, että rapumiestä ei tosiaankaan saa missään tapauksessa patistaa, saati ahdistaa nurkkaan... Hänen sielunelämänsä ilmeisesti vaatii omaa aikaa, ajatusten selvittelyä ja mietiskelyä.

Minulla on ollut suhde varattuun rapumieheen jo pitkään, ja tiedän, että hän välittää minusta paljon. Kuitenkin joudun usein tuskailemaan juuri siksi, ettei hänestä kuulu päivä- joskus jopa viikkokausiin mitään. Johtunee juuri siitä, että morkkis iskee ajoittain päälle, vaikka vaimonsa kanssa ei enää taida paljoa yhteistä ollakaan - ellei mukaan lueta yhteistä lasta.

Kun sitten taas tapaamme, on taivas maan päällä, niin ihanaa on, mutta kun hän siitä lähtee, tiedän, että jälleen odotan ja odotan ja odotan, ja joudun sietämään hänen sietämättömän ailahtelevaa luonnettaan. Vaan minkäs teen. Hän on niin lämmin ja huomioi minut liiankin kanssa joka kerran tavatessamme. Oi ja voi, te kaikki ihanan inhottavat rapumiehet!!!

Kuulehan, mistä tiedät, ettei hän hiljaisena aikana tapaile muita naisia? Itsekin tapailen varattua rapumiestä ja hän on kertonut tapailevansa muitakin. Minua se ei haittaa, sillä olen itsekin varattu!

• rva rapu

Olin pitkässä liitossa rapu mieheni kanssa. Hän sattui olemaan sitä vieraisiin sekoilevaa tyyppiä.Siihen meidän liitto loppuikin. Minä kun haluan uskollisen miehen. Hän aloitti suhteen perheen äidin kanssa. Moilemmat perheet ovat hajonneet, mutta heidän suhteensa on yhtä epämääräistä etäsuhdetta kuin aluksi... Ex mieheni on pettänyt myös nykyistään....
      Mistään hinnasta en ottaisi kyllä takaisin sellaista tuuliviiriä.
      Ylipäätään en ymmärrä miksi ihmisten, jotka haluavat jakaa itseään täytyy pitää kotona jotain kumppania varmana nakkina.... eivät ole ansainneet vakikumppania.
      Huonosta itsetunnostako johtuu , että sinun skorppari pitäisi saada miehesi kaveri? Onko pakko yrittää tuhota heidän ystävyytensä. Olet halpamainen. Joillain ihmisillä on sentään vielä arvoja. Anna heidän säilyttää ne.

• v*t*ttaa

miks vitus sä haluut pettää miestäs???!!!!!?!?!??

• Luna

Miten hemmetissä voit noin puhtain mielin pettää
        miestäsi?!? Et ole ansainnut onneasi! Olet
        säälittävä tapaus ja saat joku päivä maistaa
        omaa lääkettäsi. Sen minkä taakseen jättää, sen
        edestä löytää!

• neito83

Rapumies on vitkastelija eikä osaa ottaa riskejä. Olen seurustellut tapauksen kanssa yli kolme vuotta ja kihloihin menostakin on puhuttu, mutta eikun jahkailee, että onko valmis vai eikö ole. Rapumies ei myöskään näytä todellisia tunteitaan.... Jos kaikki ei ole kunnossa, niin varmasti kiven kovaa väittää että kaikki on ok ja jossain vaiheessa sitten räjähtää kaikki kamaluus pihalle. Että näin, en vain siltikään usko, että parempaa löydän ikinä.

• Nimetön

.. niin välillä kun näitä lukee.. on tässäkin ketjussa sekä luotettavaa, takertujaa että tuuliviiriä rapumiestä.. että mikä lienee totuus.. luulen, että se.. että jokainen on kuitenkin vain ihan oma yksilönsä omalla historiallaan varustettuna..

• oli muutama

vuosi sitten suhde naimisissa olevaan rapumieheen ja olen itsekin rapu.
      Sitä kesti vuodenpäivät. Olisin halunnut enempikin,
      mutta loppupeleissä meille ravuille on perhe kaikkein tärkein.

• hupakko

tyypillinen rapu naikkonen olet , pidä hauskaa vaan rapupojun kaa, mut kun olet varattu, niin älä oota liikoja. rapupojulla on ongelma, kun olet kamun kamu ja siksi vaikea aloittaa suhdetta kanssasi.hän tarvitsee aikaa.

• skorpparinainen

Hei, rapuhan on äärimmäisen varovainen luonne:
      Intuitiivinen Rapu kätkee kovan kuorensa alle äärimmäisen herkän ja tunteellisen ytimen. Tämä kunnianhimoisesti niin kotiinsa kuin työhönsäkin suhtautuva saksiniekka on puolustuskannalla koko ajan, mutta on suojauksensa laskiessaan äärimmäisen viehättävä, hellä ja aistillinen ihminen.

Eli siis lähestyminen vaatii aikaa ja ravun luottamuksen saaminen ei tapahdu silmänräpäyksessä. Itsekin skorpparinaisena rapua piirittämässä tämän huomannut...rapu on niin hitsin varovainen.
      Ei väkisin vaan väsyttämällä, uskoisin =)

t.Nanet

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe