Kesäleskeksi

tuffe

jäin viikoksi. Ensimmäiseksi tuli mieleen että siivoan huushollin kuntoon, kun kerran rauhassa saa häärätä. Sitten iski ajatus että uhmaisin horoskooppimerkkini ja heittäytyisin soffalle katsomaan tv:tä, vaan tietysti kaukosäädin on hukuksissa :/ Harmi kun siihen ei voi soittaa että tietäisi minne se on piilotettu...

Mitä sinä teet kun jäät yksin? Onkos teillä sinkuilla hyviä vinkkejä ajan tappamiseksi? Vai pitääkö mun nyt tyytyä kohtalooni ja laittaa luuta heilumaan?

17

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuta nurkkaan tuffe, nyt sulla on tilaisuus relata. Jos sitä kaukosäädintä ei löydy, istu siinä ruudun ääressä ja surffaile keskustelupalstoilla tai pistä googleen sanoja mitä mieleen juolahtaa ja surffailet sitä kautta.
      Huomenna vähän kaupungille ystävän kanssa katsomaan mitä siellä tapahtuu. Jos lapset on kanssasi sitten on tietty vaikeempi lähteä.
      Mukavaa ja rentouttavaa kesäleskiviikkoa :).

• tuffe

Hyviä vinkkejä :))

En olekaan Googlannut erityisemmin, se voisikin olla ihan hauskaa :)

• sinkkum38

Sinkkum38:n kesä sujuu
      hoitamalla kotia,kuntoilemalla, uppoutumalla
      híeman harrastuksiin, surffaamalla netissä ja rentoutumalla vaikkapa TV:tä katsellen.
      Näillä helteillä on mukava aloittaa
      päivä kahvin ja sanomalehden kanssa takapihalla
      ja lukea ulkona hetken aikaa hyvää kirjaa.

Kesällä tulee matkusteltua paljon ja
      käytyä tapahtumissa.

Sitten kun työt alkavat, aktiviteetit pysyvät
      viikolla samoina ja viikonloppuna tulee
      käytyä ravintoloissa ja esim. konserteissa.

Aika menee siivillä..

• tuffe

aktiivista sinkkuilua :) Kuulostaa siltä että nautit elämästäsi, onnea :)

• hetimiten...

...suomenkesä täynnä meitä komeita karjuja ja silleen...

jos ei todellakaan tuu muuta mieleen kuin siivoominen niin ota välittömästi yhteyttä paikalliseen mielenterveystoimistoon.

helevata..."siivoomaan".....

pöh

=DW=

• tuffe

Ohhoh, mikä se sellainen mies on, joka laittaa hanttiin kun naiset siivoaa ;)

Onneksi tästä tuppikylästä ei löytynyt mielenterveystoimistoa, selailin Paikallista Puhelinluetteloa, eikä ollunna...

Siis paanalle...

• ...

...

• tuffe

...

• terasille

Ei muutako teraseille!!Älä hyvä ihminen siivoukseen vapaata viikkoa tuhlaa!!Nauti täysillä kesäleskeydestäsi!!!Teraisella on taatusti silmänruokaa!!Pidä hauskaa!!!Kyllä sitä siivota kerkiää sit joskus!!

• tuffe

kehuit mua ("älä hyvä ihminen") :)

Kait täsä on mentävä, kun kaikki kehoittavat... voin sitten sanoa että keskustelijoitten painostuksesta ;) ehän mää muuten...

• minäkin muutaman päivän ajan, lapsi maalla kavereiden luona. Ajan tappamisessa hyvä konsti on avata tietokone...wau..mikä uusi idea...ja eikun sättiin tapaamaan erittäin "hauskoja" ja "omintakeisia" ihmisiä.
      Takaan, että aika hurahtaa kuin siivillä ja sitten kun alkaa yököttää voi ottaa pienet päiväunet.
      Siivoamisen riemun voit jättää siksi kunnes perhe tulee takaisin, kenelle muuten huutaisit naama punaisena...vai onko mun siivoustyylini jotenkin omituinen....

• tuffe

Hauskasti kirjoitit :)))

Se sättihän toimii sitten kuin mikä tahansa känni ;)

Sun siivoustyyli on mainio ;)

• kalle-p

siitä siivouksesta tykkäät, niin mikä ettei...
      Mutta ota kylmä juoma ja yritä saaha se telkkari päälle ilman kaukosäädintä ja eikun nauttimaan olosta.
      Tai sitten vaan ihailet niitä jouluvaloja ;DD

• tuffe

löytyi se kaukosäädin, olisin muuten sammunut siihen käyttöohjeen lukemiseen.

Jouluvalot on kyllä kauniit, täytyy sanoa.

• Lilja64

Lähden pyöräilemään, käyn tansseissa, kavereiden kanssa terassilla. ruuanlaitto, siivous ym.huolia ei ole kun on yksin. Hoidan itseäni...hisväri kuntoon, kasvonaamio, jalkojenhoito varpaankynnet punaiseksi... Nautin rauhasta, ei jatkuvaa arjen pyöritystä, riittää kun pidän itsestäni huolta.

• tuffe

tässä on hyvä puoli, ei tarvi alituiseen miettiä ruuanlaittoa tai tiskaamista... vaikka jonnekin tuonne pikkuaivoihin se on ohjelmoitu, vilkuilen vähän väliä kelloa, että kyllä nyt täytyy tarkistaa kakaroita :)

• miehen työmatkan vuoksi usean viikon ero.

Laihdutan (helppoa, kun kaapissa vain "omat ruuat") ja laitan kotiin jotain uutta, jota Hän palattuaan voi ihastella.

Ystäviä tapailen ehkä tavallista tiiviimmin, kun nykyisin viihdyn vähän liiankin paljon yksikseni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe