Mitä kellomerkkejä arvostat ja miksi, jos nyt sillä on yleensäkään mitään väliä?
Minulla on kaksi miesten rannekelloa.
- Gucci (80-luvulta, aika siisti muuten, kaksivärinen taulu)
- Certina x-02, käyttökellona, upee
Oma järjestys.
- Rolex
- Certina
- Tissot
- Gucci
- Raymond Weil
Rannekello
10
2561
Vastaukset
- Ludwig
Tässä muutama huippumerkki.
Audemars Piquet
Brequet
Ebel
Patek Philippe
IWC
Lange & Sohne
Ebel
Steinhausen
Sinn
Breitling
Chopard
Piaget
Panerai
Rolex
Omega
Bvlgari
Cartier- Ludqig
Rolex
Yacht MAster
GMT
Cartier
Tank
Breitling
1884 (juhlamalli 1984)
Bvlgari Breguet..
Kunhan maksan asuntolainan pois ja syön parisenkymmentä vuotta velliä, niin hommaan Breguetin Réveil du Tsarin. Muitakin sopivna näköisiä malleja tietysti löytyy, mutta tuohon ihastuin heti nähdessäni sen (tosin vain Breguetin nettisivuilla). Harmi vain, kun sitä ei ollut vielä nähtävillä Wienin Breguet boutiquessa pari vuotta sitten.
- joku vaan
Telefonbau und Normalzeit, Bürk, IBM jne.
Hienoja kapineita, etenkin ne joissa on sekuntiheiluri.
Harmi ettei juuri löydy Suomesta.- Ludwig
En ole tutustunut kaappikelloihin. Rannekellojen kerääminen on minulle pienehkö fetissi.
- yksi merkki lisää
Ludwig kirjoitti:
En ole tutustunut kaappikelloihin. Rannekellojen kerääminen on minulle pienehkö fetissi.
Vielä yksi harvinaisempi merkki lisää eterna.
- Heppi-Hessu
Niin, etkös sä ollutkin homo?
- Kello Freak
Heppi-Hessu kirjoitti:
Kiitos että toit lahjakkaan näkökantasi esille. Kommenttisi auttaa varmasti keskusteluamme etennpäin.
- Ludwig
Heppi-Hessu kirjoitti:
On se kumma että tuollaisten Heppi-Hessujen pitää tulla häiritsemään asiallista keskustelua omilla asiattomilla kommenteillaan.
- Kymysys
Et taida olla kelloharrastaja/kelloseppä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049