aluksi
huomenta osastolaiset!
aamiasta ei saada tänään kun lääkärit on määrännyt meidät laihutus kuurille.
sis
kreivi,p af grönroth,rinsessa ja may olemme liian lihavia
siis läskimoosekseja.
oma hoito ja dr swan on tämänkin kiusan keksinyt.
aamu alkoi ilman aamiaista ja nyt on sitten tämäkin päivä osastolla pilalla
kuka järjestää tämä illan tanssiaiset???
tulekohan kutsunta??
dr swan ja omahoito
12
285
Vastaukset
- Miss May
Syödään energia patukkaa!Kyllä sitten jaksaa tanssia vaikka koko yön taas!
He voivat viedä ruumiimme ja ulkonainen rikkautemme,mutta tanssitaitoa hekään,Nuo inhottavat lääkäri ja hoitaja,eivät pysty viemään!
Joten meidän on näytettävä heille että vaikka emme saisi ruokaa,lääkkeitä ja hyvää hoivaa niin eivät nuo meitä alista!!!Prkle!!!- sir-nylkynen
Olin tangomarkkinoilla tuli tanssittua ja tarjosin myös patukkaa. Nyt painaa morkkis
patukkaa ei kärsi sorkkia suihku tulee kuin kastelukannusta. Kaiken kruunasi putka yö
ei pitäisi kotoaan lähteä mihinkään.
Ukkosvauriot vielä kaiken lisäksi.
KYLLÄ KOETELLAAN - P af Grönroth
Arvokas miss May
olen samaa mieltä lääkäreistä ja hoitajista kun te
mutta ilo uutiset
kutsun teidät tänä illan tanssiaisiin kl:
17:00
palveliat ottaa teidät vastaan kuun tulette.
shampanjaa on kaikille ja muitakin herkkuja löytyy
Tervetuloa
Arvokas Miss May
Terveisin
Vapaa aatelinen sikapossu krappis herra
Sir P af Grönroth
kolmannentähden aateloitu rötös herra ja lonton piirin vip jäsen ensinmäisellä pöydällä. - Dr.Swan
sir-nylkynen kirjoitti:
Olin tangomarkkinoilla tuli tanssittua ja tarjosin myös patukkaa. Nyt painaa morkkis
patukkaa ei kärsi sorkkia suihku tulee kuin kastelukannusta. Kaiken kruunasi putka yö
ei pitäisi kotoaan lähteä mihinkään.
Ukkosvauriot vielä kaiken lisäksi.
KYLLÄ KOETELLAANVai patukka on hellänä?No oliko edes sen arvoista?Kuule Nylkynen minäpä tiedän keinon jolla tuollaiset kirvelyt ja epämääräiset suihkut saadaan estettyä...luulin ihan että sinullekin olisi joku maininnut tuosta pikku jiposta...Mutta olette ilmeisesti olleet jossakin muualla silloin kun koulussa pidettiin sukupuoli valistusta...
Teille on nyt varattu aika valistus tunnille minun vastaan otolleni klo.17.00.
Annan sinulle samalla reseptin niin pissakin kulkee taas mutkattomasti ja olonne helpottuu huomattavasti!
Muistakaa nyt olla tarkkana kuin porkkana! - sir-nylkynen
Dr.Swan kirjoitti:
Vai patukka on hellänä?No oliko edes sen arvoista?Kuule Nylkynen minäpä tiedän keinon jolla tuollaiset kirvelyt ja epämääräiset suihkut saadaan estettyä...luulin ihan että sinullekin olisi joku maininnut tuosta pikku jiposta...Mutta olette ilmeisesti olleet jossakin muualla silloin kun koulussa pidettiin sukupuoli valistusta...
Teille on nyt varattu aika valistus tunnille minun vastaan otolleni klo.17.00.
Annan sinulle samalla reseptin niin pissakin kulkee taas mutkattomasti ja olonne helpottuu huomattavasti!
Muistakaa nyt olla tarkkana kuin porkkana!Kumiista minulle on turha puhua.
Perusteellinen huolto olisi kyllä paikallaan.
Luotan teihin niin kuin isoisäni onni erik nylkynen
- rinsessa
öykkäri! nyt on rinsessaa loukattu ja haavoitettu ,viilletty suoraan ja isketty puukolla rintaan. y.l=yritäs lausua muutama valittu sananen tänne! minua kutsuu joku lihavaksi, minua joka hernepussukan kerakin olen höyhenen keveä. y.l=ylväs laskiaispullani,ota sylliin ja koeta olenko muka lihonut! T:rinsessa ja keveys kera höyhenen sekä puukon että ykän koetuksen
.. höyhenenkevyt leijaileva taikaprinsessani!
Luulin jo kadottaneeni Sinut kun vähän kävähdin uimassa tuolla nakurannalla...
Olet hoikka kuin kukkasen varsi ja joskus pelkään että tuuli vie Sinut taas ulottuviltani johonkin kaukaiseen paikkaan.
Laattajärven rantaan,pehmeään santaan
kirjoittanut olen joskus näin:
Rinsessa kaunein minun oot vain
Sinut kun kerran syliini sain
Kreivitärtä myös mä rakastan
edessään nöyrryn ja kumarran
Sydämeni valtiatar Zanna on niin
kanssa hänen meen ehkä naimisiin
Luovu en koskaan rinsessasta,
Kreivittärestä enkä Zannasta
Osastolla on nyt niin sekasortoinen tilanne että en tahtoisi siihen muuten puuttua...
Ehkä Tri Molonen voisi rauhoittaa hidusen asiain tilaa.. Hänkin on nyt niin innoissaan niistä rottakokeistaan ettei varmaan ehdi tänne.
Lähdetään rinsessa tästä Laattajärvelle,Hujanen jo odottaa tuolla lahden poukamassa Cessnansa kanssa... Voidaan kyllä käydä vielä naku-uinnilla mennessä..- P af Grönroth
säälin ja kärsin teidän kans tämä lääkäreitten liika livus loukkauksen jälkeen.
en minäkän ymmärä miksi rinsessa muka ei saa aamiaista ja hänet on pakotettu laihutus kuurille tahtosi vastaan.
TÄ ON SKANDAALI!
Arvokas rinsessa minä kutsun teidät tänä illan tanssiaisiin.
Tervetuloa arvokas rinsessa
Terveisin
Sir P af Grönroth
kolmannentähden aateloitu rötös herra ja lonton piirin vip jäsen ensinmäisellä pöydällä. - Dr.Swan
P af Grönroth kirjoitti:
säälin ja kärsin teidän kans tämä lääkäreitten liika livus loukkauksen jälkeen.
en minäkän ymmärä miksi rinsessa muka ei saa aamiaista ja hänet on pakotettu laihutus kuurille tahtosi vastaan.
TÄ ON SKANDAALI!
Arvokas rinsessa minä kutsun teidät tänä illan tanssiaisiin.
Tervetuloa arvokas rinsessa
Terveisin
Sir P af Grönroth
kolmannentähden aateloitu rötös herra ja lonton piirin vip jäsen ensinmäisellä pöydällä.Ette uskoneet vielä siitä kun takavarikoimme tömpsypullosi...
Vielä sen jälkeenkin annoin monta varoituksen sanaa...
Rietas meno ja irstaat meininkinne jatkuivat edelleen osaston järjestys sääntöjen vastaisesti!
Kyse ei ole nyt siitä että olisitte ylipainoisia-siinä tapauksessahan tiedätte että laittaisin teidän hyppimään kyykkyä sairaalan kentän päästä päähän aamusta iltaan,mutta kyse ei ole nyt siitä!
Päin vastoin!Ruumiin kuntonne alkaa olla jo liiankin hyvä johtuen siitä että te jaksatte sitten tanssia auringon noususta auringon laskuun!
Jos meno ei rauhoitu,Eivät ioskokoisimmatkaan hoitajanne kohta enää pärjää teille siinä vaiheessa kun pitäisi lepositeitä kiskoa niskaanne!
Joten niin kauan kun tilanne ei rauhoitu,olemme pakotetut jatkamaan tätä rangaistus toimenpidettä-illalla saatte kyllä puuronne,jonka normaalisti olisitte saanet jo aamulla!
Dr.SWan - P af Grönroth
Dr.Swan kirjoitti:
Ette uskoneet vielä siitä kun takavarikoimme tömpsypullosi...
Vielä sen jälkeenkin annoin monta varoituksen sanaa...
Rietas meno ja irstaat meininkinne jatkuivat edelleen osaston järjestys sääntöjen vastaisesti!
Kyse ei ole nyt siitä että olisitte ylipainoisia-siinä tapauksessahan tiedätte että laittaisin teidän hyppimään kyykkyä sairaalan kentän päästä päähän aamusta iltaan,mutta kyse ei ole nyt siitä!
Päin vastoin!Ruumiin kuntonne alkaa olla jo liiankin hyvä johtuen siitä että te jaksatte sitten tanssia auringon noususta auringon laskuun!
Jos meno ei rauhoitu,Eivät ioskokoisimmatkaan hoitajanne kohta enää pärjää teille siinä vaiheessa kun pitäisi lepositeitä kiskoa niskaanne!
Joten niin kauan kun tilanne ei rauhoitu,olemme pakotetut jatkamaan tätä rangaistus toimenpidettä-illalla saatte kyllä puuronne,jonka normaalisti olisitte saanet jo aamulla!
Dr.SWanolen omin voimiin organisoinut osastolaiset kapinaan.
kapina alka 18:00
Me ei sen jälkeen syöda sun inhottavaa puuroa ja tabut sylkästään ulos
ME TEHDÄÄN OSASTOSTA RINTAMAAN ALUEN
Nyt on KAPINA
Osatolaiset ei kapinan aikana harrastta
-Puuron syömistä
-ei nuku ajossa
-ei käytä vessaa,teke vessa hommat keittiössä
-ei tervehdi lääkäreita ja muita henkilö kuntaa
-ei tottele käskyjä
-ei seurata osaston sääntöjä
nieleppä se dr swan
nevottelut miten osastolaist käyttäytyvat ja osaston johtokunnan toivomukset käy herra P af Grönrothin kautta.
Herra Grönrothilla on valtuukset päättä millon ja miksi tain jos kapinointi loppuu.
Osatolaisten vapauden liitto on perustettu ja puheenjohtaja on herra P af Grönroth.
Osastolaisten vapauden liitto vaati
1.oma hoito takaisin osaston lääkäriksi
2.aamiaiset ravintolassa
3.ruokailut ravintolassa
4.lääkitys ja terapit jokaisen tahdon ja halun mukaan
5.p af grönrothille paikka sairaalan johtokunnassa
6.joka osastolainen saa poistua jos hän tahtoo,syytä ei tarvitse selittää
7.tanssiaisia ei sa häiritä
no niin dr swan
sano sitten kun olet kypsä neuvottelemaan minäpä lähden ja kirjoittelen kutsunta kirjeitä tänä illan tanssiaisiin
Terveisin
Vapaa aateloidu herra ja puheenjohtaja
Sir P af Grönroth
The boss of Kapina! - Dr.Swan
P af Grönroth kirjoitti:
olen omin voimiin organisoinut osastolaiset kapinaan.
kapina alka 18:00
Me ei sen jälkeen syöda sun inhottavaa puuroa ja tabut sylkästään ulos
ME TEHDÄÄN OSASTOSTA RINTAMAAN ALUEN
Nyt on KAPINA
Osatolaiset ei kapinan aikana harrastta
-Puuron syömistä
-ei nuku ajossa
-ei käytä vessaa,teke vessa hommat keittiössä
-ei tervehdi lääkäreita ja muita henkilö kuntaa
-ei tottele käskyjä
-ei seurata osaston sääntöjä
nieleppä se dr swan
nevottelut miten osastolaist käyttäytyvat ja osaston johtokunnan toivomukset käy herra P af Grönrothin kautta.
Herra Grönrothilla on valtuukset päättä millon ja miksi tain jos kapinointi loppuu.
Osatolaisten vapauden liitto on perustettu ja puheenjohtaja on herra P af Grönroth.
Osastolaisten vapauden liitto vaati
1.oma hoito takaisin osaston lääkäriksi
2.aamiaiset ravintolassa
3.ruokailut ravintolassa
4.lääkitys ja terapit jokaisen tahdon ja halun mukaan
5.p af grönrothille paikka sairaalan johtokunnassa
6.joka osastolainen saa poistua jos hän tahtoo,syytä ei tarvitse selittää
7.tanssiaisia ei sa häiritä
no niin dr swan
sano sitten kun olet kypsä neuvottelemaan minäpä lähden ja kirjoittelen kutsunta kirjeitä tänä illan tanssiaisiin
Terveisin
Vapaa aateloidu herra ja puheenjohtaja
Sir P af Grönroth
The boss of Kapina!Mutta erehdyit jos luulit että kypsä olen neuvotteluihin!
Olen kypsä Sinuun ja iänikuisiin temppuihisi!Olette oikea piikki lihassani ja peräpukama hyvin treenatussa ahterissani!
Olette pilvi aurinkon paisteeni edessä ja este urani etenemis radalla!
Olette sangen rasittava potilas ja painotankin sanaa POTILAS! Minä olen ollut tähän asti osaston korkein auktoriteetti ja minä en kunniaani jaa!
Nyt on siis osastosta tehty sotatanner ja sen voitte kuulla pillejen ulinasta joka ei lakkaa hetkeksikään ennenkuin Te olette antautuneet!
Osastolla ei syödä,nukuta ei edes puhuta ääneen ennenkuin Te luovutte tästä itsemurha iskustanne!
Siihen asti kiitos ja näkemiin!Kuunnelkaa pillejen kaunista ujellusta vaikkapa aamusta aamuun ja illasta iltaan!
Minun kanssani ei pelehditä...
ainakaan tälläisessä tarkoituksessa...
Kahvia ja välitauko!
Sekä korvasuojaimet! - P af Grönroth
Dr.Swan kirjoitti:
Mutta erehdyit jos luulit että kypsä olen neuvotteluihin!
Olen kypsä Sinuun ja iänikuisiin temppuihisi!Olette oikea piikki lihassani ja peräpukama hyvin treenatussa ahterissani!
Olette pilvi aurinkon paisteeni edessä ja este urani etenemis radalla!
Olette sangen rasittava potilas ja painotankin sanaa POTILAS! Minä olen ollut tähän asti osaston korkein auktoriteetti ja minä en kunniaani jaa!
Nyt on siis osastosta tehty sotatanner ja sen voitte kuulla pillejen ulinasta joka ei lakkaa hetkeksikään ennenkuin Te olette antautuneet!
Osastolla ei syödä,nukuta ei edes puhuta ääneen ennenkuin Te luovutte tästä itsemurha iskustanne!
Siihen asti kiitos ja näkemiin!Kuunnelkaa pillejen kaunista ujellusta vaikkapa aamusta aamuun ja illasta iltaan!
Minun kanssani ei pelehditä...
ainakaan tälläisessä tarkoituksessa...
Kahvia ja välitauko!
Sekä korvasuojaimet!osuin ihan nappiin
DR SWANIN HERMOT PALAA .....
ha ha ha
miten sä selität eteen päin ja medialle kun sairaalan osastojen potilaat kuoli nalkään.
taitaapa dr swan olla kusessa sitten ja jopa linna keikka edessä.
se on laissa rikos antaa potilaitten kuolla tahallaan
OSATON VAPAUDEN LIITTO VAATII
OMA HOITO TAKAISIN!!!!!
Terveisin
Vapaa aateloitu rötös herra
Sir P af Grönroth
kolmannen tähden aateli herra ja lontoon piirin vip jäsen ensinmäisellä pöydällä.
viestin tunkio
HÄVETKÄÄ DR SWAN ETTÄ KEHTAAT PUHUTELLA AATELOITUA HERRAA NOIN TÖRKEÄSTTI
TÄ ON SKANDAALI
kapina jatkuu
heippa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441