Täytyy myöntää, että mulla on ollu tosi huonoa tuuria vedonlyönnissä jonkin aikaa, mutta tänään tuli pohjat! Pelasin V-5:sta pitkästä aikaa kokeilu mielessä. Annoin koneen arpoa rivin netissä, hinta 16,20eur. Toiseen lähtöön kone arpoi 3 hevosta, joista yksi oli prosenteissa eniten pelattu, kaksi huonoimmasta päästä. Ajattelin, että en mä niihin kahteen paskakoniin luota ja päätin vaihtaa ne parempiin, muut lähdöt jätin ennalleen. Kuinkas sitten kävikään???
Eikö perkele toinen niistä vähän pelatuista "paskakaakista" voittanut sen lähdön ja muutkin lähdöt pitivät ja voittoosuus viidellä oikein oli reilut 5500euroa!!!
Ja mä jäin tyylikkäästi nuolemaan näppejäni...
Saa onnitella! ...ja ihastella loistavaa toimintaani.
V-5
...Vittu!!!
1
799
Vastaukset
- betwin
Auts! :(
Noissa pikapeleissä on tuo vaara, kun alkaa sitten ennen pelin hyväksyntää miettimään ja vaihtelemaan riviä, voi käydäkin noin...
Pikapelithän on painotettuja suosituimmuusarvontoja, joissa tosiaan voi tulla lapuille noita "huonoja konejakin".
Raveista mitään tietämättä, pelailen itekin silloin tällöin pikapelejä ja kioskilla vippausta, jossa voi valita sen hetkiset 1., 2., 3., jne. hevoset lapulle.
Mulla tais 4,8e lapussa olla tänään peräti 2 lähtöä oikein - ja ihan oma yritys oli... pikapelillä olis lykästänyt varmaan paremmin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745