Onko äänellä väliä???

keskiyonkehraaja

Nimittäin, soiko kännykässä se iänikuinen Nokian tunnari, vai vaihdatko sitä mielialan mukaan??
Mulla soi toi Yölinnun Mä Putoan.
Tässä vanhassa nokialaisessa se ei kyllä kuulosta ees kovin hyvältä...

18

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

sammakon kurnutus, ja pussailen sitä päivittäin, jos vaikka muuttuisi kommunikaattoriksi...

Toivossa on hyvää elää, sanoi kirppu.

• sinkku55

Sataa ja salamoi Jannen iskelmä:))
      En vaihda usein edellinen oli jo yli vuoden:))

• annina2

Mulla soi Nokialaisessa K-Maron Femme like you.

• Mariella-13

niin että kuulee kun kapula soi laukussa tai repussa ;-) Eikä myöskään mitään melankolista "virttä"...

Joka soittajaryhmälle on oma soittari, esimerkkinä Naikkarien 12 Apinaa... Enpäs muuten kerrokaan mille joukolle ;-)

• on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!
        se on niin ihana,etten pysty sitä vaihtamaan!

• Gerbera
        mii-su kirjoitti:

on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!

käydessäni latasin sen kännykkääni, enkä löytänyt vasta kuin puolen vuuoden kuluttua (siis jostain puhelimeni sokkeloista).
        Nyt siitä ei enää raaski luopua.
        Tuli suomalainen lomarakkausmies vastaan ja biisi tuo kauniita muistoja.

• jpntar
        mii-su kirjoitti:

on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!

valtavasti siitä "Valkeaa unelmaa" , mutta sekin on parempi kuunnella biisinä kuin kännystä..

• sinkku55
        jpntar kirjoitti:

valtavasti siitä "Valkeaa unelmaa" , mutta sekin on parempi kuunnella biisinä kuin kännystä..

Minä yritin laittaa kännyyn,mut ei se ollut hyvä siinä...

• Lyyli-Sisko

on jaoteltuna sen mukaan kuka/mihin ryhmään kuuluva soittaa. Soittoääninä on mm. Hectorin Kuunnellaan vaan taivasta, Tavaramarkkinoiden Kevät sekä Bob Marleyn Get Up Stand Up ja No, woman no cry.

• ollikolli-63

Vaatimaton kait olen kun mulle on kelvannut nokian oma piipitys mahdollisimman kovalla..
      Viestin merkkiääneen aina hätkähtää kun se sanoo VIUUU !!

• MysNa

jos soittaa duuni tai yksityispuhelu, mutta molemmissa sellainen aika tylsä matala ääni - en tykkää kimeistä tai korkeista soittoäänistä.

Harvoin vaihdan, ku sit en taas erota , että on mun puhelin eikä jonkun työkaverin, joka soi ;)))

Lisäiloa tuo soittajaryhmät, joissa vilkkuu kuvat sen mukaan minkä ryhmän jäsen soittaa:

Koti - vilkuu kolme punasta sydäntä soiton tahdissa :))
      Ystävät - kolme keltaista kukkaa.
      Työkaverit - kolme kahvikuppia
      Asiakkaat - kolme kruunua :)))

• (.)Y(.)

Tchaikovsky.. :))

• jpntar

Se on ollut kauan.

• eliyhden lempibändini kappale "Pettäväällä jäällä" soi mun kännyssäni...vaihtelen tuota soittoääntä ainakin puolen vuoden välein ja valitsen sen mielialan mukaan, mikä sattuu päällä olemaan..."yksi, jonka kanssa ei yksinäinen oo"-teema jatkuu vaan..:))))

• Marion.T

soi Baddingin "Paratiisi" ja toisessa Tik-Takin
      "sä kysyt mistä kyyneleet" En muista sen kappaleen oikeata nimeä, mutta soittoäänet ovat olleet siitä asti kuin kännytkin - enkä aio niitä vaihtaa :))

• Minea44

... eli n. -97, kun kännykät yleistyivät:
      asiakkaat ravintolassa ylpeilivät kännyköillään, ja soittoäänet raikuivat.

Silloin oli tietty, mainoksistakin tunnettu soittoääni, vielä yleinen.

Aina, kun asiakkaan kännykkä rallatteli kyseisen sävelmän, huusi työkaverini ravintolasaliin "Mäkitorppa" :)

Loppui pikkuhiljaa turha "pennailu".

• Unohdin mainita, että "Smile" - joka ei kyllä ole tässä yhteydessä edukseen, oli soittoäänenäni pitkään ...

• tällä...

..hetkellä on paras Martti Vainaan Pelimies!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe