kaikki hävinyt.... puoskari on potilaansa unohtannu ja sit viel parhaista parhain on itsensä jonnekin hukannu.... onkos täällä ketään vai suljenko koko masiinan....:))))
Johan on markkinat....
50
769
Vastaukset
- eijarina
ihmeteltiin äsken Nikkilän kans et mis kaikki kaverit on? Ja nyt Nikkiläkin häipy.
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
löysin sut....:))) ajattelin että yksinkö oon jäänny.... huh en sentään:))))
oon hakenut sua ja muitakin mut ei tääl ole ollu ketään oikein. Innokas aina välillä vilahtaa jossain mut menee niin lujaa ettei perässä pysy ja Q on niitä vieraita varmaan passaamassa vielkin:(
eijarina kirjoitti:
oon hakenut sua ja muitakin mut ei tääl ole ollu ketään oikein. Innokas aina välillä vilahtaa jossain mut menee niin lujaa ettei perässä pysy ja Q on niitä vieraita varmaan passaamassa vielkin:(
ollaan.... kuin sun päivä on menny.... mä sain jopa siivottua.... nyt kämppä kiiltää....:))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
ollaan.... kuin sun päivä on menny.... mä sain jopa siivottua.... nyt kämppä kiiltää....:))
kyllä, mä tein saman lopultakin eilen. Tää päivä on meeny ihan kuin täi tervassa. Väsyttäny niin vietävästi mut en ottanu päikkäreitä kun aattelin kerrankin mennä ajoissa nukkumaan. Väsyttää varmaan tää jatkuva sisällä olo kun aina sataa ettei ulos paljon viitti mennä.
eijarina kirjoitti:
kyllä, mä tein saman lopultakin eilen. Tää päivä on meeny ihan kuin täi tervassa. Väsyttäny niin vietävästi mut en ottanu päikkäreitä kun aattelin kerrankin mennä ajoissa nukkumaan. Väsyttää varmaan tää jatkuva sisällä olo kun aina sataa ettei ulos paljon viitti mennä.
vahingos typyn viereen nukahdin.... tunnin unet ennen töitä teki hyvää:))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
vahingos typyn viereen nukahdin.... tunnin unet ennen töitä teki hyvää:))))
alko nukuttaa ihan tajuttomasti viiden maissa ja aattelin et äkkiä ylös sohvalta tai muuten nukahdan just:) Sit vaan kahvia kitusiin että piristy edes vähän:)
eijarina kirjoitti:
alko nukuttaa ihan tajuttomasti viiden maissa ja aattelin et äkkiä ylös sohvalta tai muuten nukahdan just:) Sit vaan kahvia kitusiin että piristy edes vähän:)
muuten iltasumppia keittää.... ku mainitsit kahvin...:)))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
muuten iltasumppia keittää.... ku mainitsit kahvin...:)))
niin että mullekkin viel riittä kupillinen!!! Otan fillarin esiin ja hilppasen äkkiä sinne:) Pullaa en syö!
eijarina kirjoitti:
niin että mullekkin viel riittä kupillinen!!! Otan fillarin esiin ja hilppasen äkkiä sinne:) Pullaa en syö!
mulla ei ole..... mut kahvia kyllä tarjoan.....:))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
mulla ei ole..... mut kahvia kyllä tarjoan.....:))))
kiitos! Tuun sit viivana kun löysin lopultakin Innokkaan, tuol se mua huuteli:) Ollaan menty koko ilta varmaan ristiin sen kansa mut onneks tavotin lopulta:)
eijarina kirjoitti:
kiitos! Tuun sit viivana kun löysin lopultakin Innokkaan, tuol se mua huuteli:) Ollaan menty koko ilta varmaan ristiin sen kansa mut onneks tavotin lopulta:)
että....... löyty.... taidan nyt hävitä ku löyty ihmiset.... heips.... palaillaan:))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
että....... löyty.... taidan nyt hävitä ku löyty ihmiset.... heips.... palaillaan:))))
heips sullekkin:)
- Jylppö
Sulje vaan tietokone, ei täällä enää ketään ole.
Aika mennä köllimään tältä päivältä, aamulla aikainen herätys- Jylppö
BBrunetti kirjoitti:
köllimään.... tai ei nukuta pätkän vertaa....:)))
Viettelet varmaan kesälomaa? Mulla töihin meno aamulla :-(
heh heh Jylppö kirjoitti:
Viettelet varmaan kesälomaa? Mulla töihin meno aamulla :-(
heh hehja huomen vasta kahden pintaan työt alkaa.... ja mun työt kotiin saapuu....:))
- Jylppö
BBrunetti kirjoitti:
ja huomen vasta kahden pintaan työt alkaa.... ja mun työt kotiin saapuu....:))
No mutta siinähän säästyy bensaa ku kotio työt saapuvat. Etätyöntekoa vain häiritsee jos sortuu surffaileimaan jossakin huuhaafoorumissa...
:-) Jylppö kirjoitti:
No mutta siinähän säästyy bensaa ku kotio työt saapuvat. Etätyöntekoa vain häiritsee jos sortuu surffaileimaan jossakin huuhaafoorumissa...
:-)passaa joo ihan koko päivää.... :))) jup muuten loppuu työt...:)))ihan läheistä työtä tää..... katsos mulla on apinatarha..... tai siis siltä tää meidän touhu välil näyttää.... pikku ihmisiä mulla täällä..... hoidossa....:))))
- Jylppö
BBrunetti kirjoitti:
passaa joo ihan koko päivää.... :))) jup muuten loppuu työt...:)))ihan läheistä työtä tää..... katsos mulla on apinatarha..... tai siis siltä tää meidän touhu välil näyttää.... pikku ihmisiä mulla täällä..... hoidossa....:))))
Ai-jaaaa, sulla on apinatarha hoidettavana.., luiks lehdestä kuinka korkeasaaren apinatarhassa kävi, ku paimenpojasta sähköt katkesi..
voi voi sentään paviaaniparkaa Jylppö kirjoitti:
Ai-jaaaa, sulla on apinatarha hoidettavana.., luiks lehdestä kuinka korkeasaaren apinatarhassa kävi, ku paimenpojasta sähköt katkesi..
voi voi sentään paviaaniparkaasiltä tää touhu välil näyttää...:))juu en ole lehtiä lukenut....
- Jylppö
BBrunetti kirjoitti:
siltä tää touhu välil näyttää...:))juu en ole lehtiä lukenut....
Noo, lukaisehan sitten tästä iltasanomat ennenku vanhenee.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1028400
Perhana sentään, nyt väsyttää niin että vesi tippuu silmistä, pakko painua meneen.
Että pitikin eksyä johonki huuhaa palstaan, eihän täältä pääse koko yönä jos ei revi itseään irti.
hei hei sitten vaan Jylppö kirjoitti:
Noo, lukaisehan sitten tästä iltasanomat ennenku vanhenee.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1028400
Perhana sentään, nyt väsyttää niin että vesi tippuu silmistä, pakko painua meneen.
Että pitikin eksyä johonki huuhaa palstaan, eihän täältä pääse koko yönä jos ei revi itseään irti.
hei hei sitten vaanhei..... hei....:)))
- Täällä
Ei edes minua.
Sulje masiinaa, ettei turhaan kulu sähköä.
Kattele vaikka töllötintä välillä. :) - Dr.Swan
Heh! Kävin muuten juuri laittamassa viestiä tuonne missä Molo olikin jo kysellyt..käyppä kurkkaamassa!Olen täällä mutsin luona vielä ja kohta aletaan katsomaan broidin kanssa leffaa,ennen sitä täytyy käydä sulhastani muiskauttamassa,ettei vallan luule että hänet unohtaisin,ei ei ,en ikinä!
Tuo oli hieman loukkaavaa että minäkö,tunnollinen lääkäris immeinenkö hylkäisin potilaan???En myöskkään sitä tekisi koskaan!
Olemme avaamassa ihan lähi päivinä uuden lääkäri aseman!Nyt olemme muuttaneet Laattajärvelle,ja pidämme pienen pienen loman.Kai suotte sen meille???
Teidän
Dr.Swan - nylkkäri
ja kun tuo jano ei ota loppuakseen
- quistis
Niin on hiljasen olonen huuhaa...;o)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
niinpä on.... jaa mutta niin mulla kans.... hiljaista nääs...:))
itse Sä....Huopatossutehtaallakaan ei tällästä:o((Tulis noi kaikki juttele,jotka lukee näitä...Tulkaa hei oikeesti...;o))
quistis kirjoitti:
itse Sä....Huopatossutehtaallakaan ei tällästä:o((Tulis noi kaikki juttele,jotka lukee näitä...Tulkaa hei oikeesti...;o))
täällä immeisiä ku kerta lukevat.... höh.... ollaanko kovin pelottavia ku eivät uskalla....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
täällä immeisiä ku kerta lukevat.... höh.... ollaanko kovin pelottavia ku eivät uskalla....:)))
Tiedä vaik kampitettas heti ensi kättelyssä;o)))
quistis kirjoitti:
Tiedä vaik kampitettas heti ensi kättelyssä;o)))
saattais kaatoa pari tulla....:)))) just kahvia keitin... taidan joutessani hakea kupposen...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
saattais kaatoa pari tulla....:)))) just kahvia keitin... taidan joutessani hakea kupposen...:))
Niin ja nythän puhutaan vain keilailusta;o)))
quistis kirjoitti:
Niin ja nythän puhutaan vain keilailusta;o)))
pelkästä keilailusta...... yhtään ei muusta...;))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
pelkästä keilailusta...... yhtään ei muusta...;))
elämäni aikana muutamia tosiii tyylipuhtaita kaatoja..Nooh niistä jo tosin vuosia,koska täällä ei ole ksilahallia;o)))
quistis kirjoitti:
elämäni aikana muutamia tosiii tyylipuhtaita kaatoja..Nooh niistä jo tosin vuosia,koska täällä ei ole ksilahallia;o)))
noh.... onhan sitä kyllä itsekin pari kaatoa..... seuraava tulee lähipäivinä.... vakaasti tän olen päättänyt..... ja jos ei tuu..... sit meni hermo:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
noh.... onhan sitä kyllä itsekin pari kaatoa..... seuraava tulee lähipäivinä.... vakaasti tän olen päättänyt..... ja jos ei tuu..... sit meni hermo:)))
seuraavan kaatoon...Ensin mielikuvaharjoitteita ja sitten ihan oikeesti ....Ja hupsan....Kaaaaato
onnistuu...;o))))) quistis kirjoitti:
seuraavan kaatoon...Ensin mielikuvaharjoitteita ja sitten ihan oikeesti ....Ja hupsan....Kaaaaato
onnistuu...;o)))))äsken kuivaharjoittelin.... harjoitukset menvät hyvin... mut ku oikeesti pitäis kaataa luulen että kaadan itseni ohi..... hehehe....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
äsken kuivaharjoittelin.... harjoitukset menvät hyvin... mut ku oikeesti pitäis kaataa luulen että kaadan itseni ohi..... hehehe....:))))
ja katse suoraan kohteeseen ja eikun menoks:o)))
quistis kirjoitti:
ja katse suoraan kohteeseen ja eikun menoks:o)))
olla se katse jo valmiiks.... jos nyt kävis niin että ei mun tarvis kaatoa..... ;))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
olla se katse jo valmiiks.... jos nyt kävis niin että ei mun tarvis kaatoa..... ;))))
kaato Sun suunnalle...Jahas...Sepäs kivaa..Tulee mieleen päivälliset jutut..Raketit,tajuttomuus...
quistis kirjoitti:
kaato Sun suunnalle...Jahas...Sepäs kivaa..Tulee mieleen päivälliset jutut..Raketit,tajuttomuus...
toiveissa ja tähtitaivas.... en kai liikoja toivo no helvata en.....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
toiveissa ja tähtitaivas.... en kai liikoja toivo no helvata en.....:)))))
päinvastoin...Toivot hyviä asioita...Naiselle kuuluvia..Hemmetti pitäis kuulua ihan jokaikiseen päivään...Et silleen;o))
quistis kirjoitti:
päinvastoin...Toivot hyviä asioita...Naiselle kuuluvia..Hemmetti pitäis kuulua ihan jokaikiseen päivään...Et silleen;o))
tässä sinkkuudessa on huono puoli.... ei kaatoja joka päivä..... hitto:))))
- quistis
olen epätoivoisesti sua pommittanut viesteillä,,,Mut joku hukka ne kai vie..Sitä vain et sama vika Rahikaisella,vaik virallisesti en viel sinkku olekkaan:o(
- Brunet.... ejk....
ainakin perille.... mie taidan nukkumaan....nähdään taas huomenis eikös vaan.... kivoja pehmoisia unia....:)))))
- quistis
Brunet.... ejk.... kirjoitti:
ainakin perille.... mie taidan nukkumaan....nähdään taas huomenis eikös vaan.... kivoja pehmoisia unia....:)))))
Sinulle..Öitä:o)))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846