kun särel?
Mitä tommonen vanha sanonta tarkottaa?
Tarkottaa miehen silmii.Kun ne on punasena.
Ei kännisen.
Silmät
7
1390
Vastaukset
- silmätkusärel
..............
- henna
niin himosta punasena vai?
Oon nuori ja kokematon, en tiiä. - särkisilmä
kuin "silmät kuin särjellä". Särki on kala, jolla muunmuassa on kirkkaan punaiset silmät. "Sanonta" tarkoittaa että silmät ovat punaiset.
- hanna
ne on ?
Ku ne tavallisesti on haileen vihreet.
Mut ku se mies kattoo mua ne on ihan punaset.
Joku kirjotti et himosta. Voiko olla? - Oldie...
hanna kirjoitti:
ne on ?
Joku kirjotti et himosta. Voiko olla?1) Darra
2) Pilvessä
3) Silmätulehdus
Choose your pick :p - paetkaa
hanna kirjoitti:
ne on ?
Joku kirjotti et himosta. Voiko olla?Sä oot pokannu saatanan, se liikkuu maan päällä silmät punottaen, huuuuuuu....
- Anonyymi
Minulle vittuiltiin kouluaikana mm. siitä, että silmät ovat kuin särel. Toki monesta muustakin asiasta vittuiltiin, mutta tuo tuli nyt näillä näppäimillä mieleen.
Kouluajat olivat yhtä vittuilua ja sikispä olen päättänty toteuttaa yhden pitkäaikasen unelmani...."tiedän missä te asutte"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764