Miten ne rokkimakkaran sanat ihan oikeesti menee, minä kun luulen kuulevani jotain ihan outoja, sillä ei kai se Pauli ureaan viittaavasta kuumasta rokkimakkarasta laula?
Miten rokkimakkaran sanat menee?
3
1007
Vastaukset
- Nimby2
Vieläkö muistat rokkimakkaran, jonka mä sulle hain
vuoksi sen kuuman rokkimakkaran omaksein sut sain- Huonokuulo
No niinhän se tietysti olikin (=vuoksi sen), tämmöisellä vääristyneellä mielikuvituksella ja huonolla kuulolla kuulin moneen kertaan kuunneltuna ihan muuta. Täytynee ehdotella tätäkin sinne väärinkuultujen sarjaan...
- Nimby2
Huonokuulo kirjoitti:
No niinhän se tietysti olikin (=vuoksi sen), tämmöisellä vääristyneellä mielikuvituksella ja huonolla kuulolla kuulin moneen kertaan kuunneltuna ihan muuta. Täytynee ehdotella tätäkin sinne väärinkuultujen sarjaan...
... hän tekee niistä kirjoja; mm. "Villejä rubiineja" ja "Minä suojelen sinua taiteelta".
Virhetulkintoja voi lähettää osoitteisiin:
Nonparole Oy
Antti Isokangas
PL 190, 00251 Hki
nonparole@hkkk.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699