Wlania tukevat käyttikset

Tiina

Mitkä käyttikset tukee wlania?

-Tiina

9

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3mice

No, jos Windows'ista puhutaan, niin meillä kotona ovat wlan'ina toimineet ainakin 98Se, 2000 Pro ja XP.

• Mac OS X, Mac OS 9 ja yleensä tämän vuosituhannen Linuxit.

Hieman erikoinen kysymyksenasettelu.

• Tiina

...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

Tiedustelee,
        Tiina

• Tiina kirjoitti:

...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

Tiedustelee,
        Tiina

...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.

• Tiina
        RepeRuutikallo kirjoitti:

...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.

... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
        -tiina

• Toimii
        Tiina kirjoitti:

Tiedustelee,
        Tiina

Kyllä toimii, tullut testattua 486/100Mhz koneella ja Lucentin (vanhemmalla 11Mb) Wlan kortilla. Uusimpiin Wlan kortteihin ei välttämättä löydy ajureita....

Ai miksikö kokeilin, tuo kone ei oikein pyöritä W98:a (8 megaa muistia) mutta 95 toimii hyvin ja navigointiohjelma GPS pelaa siinä mainiosti, ei vaan ole CD asemaa eikä levyllä riittänyt tila asennuspaketille niin asensin tuon navigointisoftan Wlanin kautta :)

• Tiina kirjoitti:

... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
        -tiina

Käyttis ei ole kiinteä osa konetta. Linuxilla pelannee hyvinkin.

• Lisätään listaan myös erinäiset *BSD:t.

• Tiina

niin, että mitkä? Ei ymmärrä vastausta. Voitteko viisammat kertoa! tak!

-tiina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      66
      2379
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1755
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1604
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe