Sihteeri Sailas patistaa Suomalaisia marjastamaan ! itse osaan kyllä marjastella ilman sihteerin kehoituksiakin !
Tulee vain mieleen kun katselee Sailaksen roikkuvia poskia, jotta tuskinpa noita on ihan marjastamalla ja marjoja syömällä rakennettu.
Epäilen jotta noihin on uhrattu pihvi poikineen, ja tietenkin veronmaksajien piikkiin !
Joten Sailaskin voisi potkia itseään persuuksille ja kehoittaa kroppaansa marjametsään, siellä uurastaessa voisi posketkin palautua normaali kokoon !
Sailas patistaa marjaan !
3
238
Vastaukset
- olkko
Naulan kantaan. siltä on päässy suusta aina tämmöisiä möhlöjä kun yrittää kiinittää kansan huomion pois Budjetti ja tosi asioista kuvittelee olevansa kovinki välkky.
- ..............
huumolia:
"Valtiosihteeri Raimo Sailas vieraili mielisairaalassa. Potilaat seisoivat pitkinä riveinä niiden käytävien varrella, joita myöten valtiosihteeri kulki. Sailaksen ohittaessa potilasta tämä aina kumarsi ja sanoi:
- Hyvää päivää! Kiitos hyvistä talousideoista, herra valtiosihteeri!
Ulko-oven vieressä rivin viimeisenä seisova mies kuitenkin vain nyökkäsi ja sanoi:
- Hyvää päivää.
Sailas pysähtyi miehen eteen ja kysyi:
- Miksi sinä ainoana koko joukosta et kiittänyt hyvistä talousideoista?
Mies siirteli hieman epävarmasti jalkojaan ja vastasi:
- Minä en ole hullu. Minä olen hoitaja."
http://netti.nic.fi/~myllma/sailas.htm
Sailas on oikeassa.
Marjametsällä tienaisi joka ainut sosiaalipummi hyvät rahat sillä, että viitsisi poimia.
Naapurini osti yhden kesän hilloilla uuden mönkijän, 10 000 e (silloin 60 000 mk).
Tosin poimimassa oli koko perhe, eli 2 aikuista ja kolme lasta, 5 henkeä.
12 000 mk per nuppi. Puhtaana käteen. Noin kahden viikon työpäivistä, eli 80 tuntia per lärvi. Marjastuksen tuottoa kun ei veroteta, en muista lakipykälää, mutta tämä on tosi.
Laskekaapa laiskiaiset siitä, että kuinka väärässä herra Sailas on?
Tuntipalkka 25,23 e. Noin... Per naama... Miettikääpä todella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969