HYVÄ KU RUBERT VOITTI SEN ALLSTARS KISAN!!!!!!!!!!!!!! Mun mielestä se oli paras kaikista ja se että se voitti yleisö äänestyksen ni se on parempi ku se itse voitto siinä kisassa!!!! Rubert on ihana nalle joka rakastaa ihanan tosissaan vaimoaan!! Se oli sen miljoonan ansainnu jos kuka!!!! Onnea niille!!!!!! :D Se on paras kohtaus koko ohjelman historiassa se missä Rubert näki rakkaan vaimonsa pitkästä aikaa!!! Se oli niin raasu ku sitä itketti!!! Mäki itkin...
RUBERT ON PARAS!!!!!!!
6
1693
Vastaukset
- kölli
Rubert oli minunkin suosikkini heti alusta alkaen.
Hän oli oikea mörökölli, luolamies, juuri sellainen kuin selviytyjän tulee ollakkin, halinalle. Isähahmo muille selviytyjille, symppis, mussukka...nallekarhu.. ja niin iihana....
Kävin ittekkin kyseisillä äänestyssivuilla, mutta en onnitunut äänestää.
Hän on miljoonansa ansainnut, käyttäkööt rahansa miten huvittaa. terveisin kÖlli eMo- kolme merkkiä
Siis kävit CBS:n nettisivulla nyt lähiaikoina yrittämässä äänestämistä? Ei voi olla totta. Ei sitten tullut mieleen, että äänestys on ollut USA:ssa joskus VIIME VUONNA!!!
- tihk
Äänestys käytiin Yhdysvalloissa viime vuoden toukokuussa! Eikö sulla ole yhtään järkeä!
- just
tihk kirjoitti:
Äänestys käytiin Yhdysvalloissa viime vuoden toukokuussa! Eikö sulla ole yhtään järkeä!
MUTTA ON SE HIENOA... että meillä on näin älykkäitä ihmisia, jotka oikaisevat tällaisen hirvittävän anteeksiantamattoman järjettömän kömmähdyksen.
Tsemppiä sinulle ja kaikille muille älykkäille ihmisille jatkossakin. Olkaahan tarkkoina meitä muitakin järjettömiä ja tyhmiä saattaa täällä esiintyä.
Mutta näin on asia kun meitä tyhmiä on olemassa, pääsette te älykkäät loistamaa.
Loistavaa syksyn jatkoa...... t. tyhmä
- oli kylläkin
Rupert, ei Rubert. Ihan vaan sivuhuomautuksena :) Se kohtaus, jossa R pölli vastapuolen kamat, oli kyllä Survivor-historian parhaita, ei voi mitään :-D Ihan oikea toimintatapa toki, tyhmyys ei siinä skabassa kannata... Hyvä Rupert!
- puhut
Juu, niinpä on Rupert ihana tyyppi! Onneksi tuo yleisöäänestys järjestettiin, muuten Rupertilla ei olisi ollut mahkuja rahoihin, koska kaikki tiesivät että se olisi ollut liian vahvoilla loppuäänestyksessä ketä tahansa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699