Nyt kaivaittaisiin vinkkejä

sen pois juosseen koiran olinpaikka on selvinnyt, ja näköhavaintojakin on, mutta ongelma on siinä että koiruus on villiintynyt eikä anna edes tuttujen ihmisten ottaa itseään kiinni. Ruoka ansoja on laitettu, mutta koskemattomana ovat pysyneet.
Tiedättekö jotain keinoja, jos niin kirjoitelkaa.

10

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirakko

ottakaa "houkutuslintu" mukaan. Juoksulla oleva narttu voisi olla tehokkain ainakin jälkiä tekemään.
      Omistaja tai joku tuttu herkkujen kanssa odottamaan johonkin paikkaan. Kun koira näkyy hiljaista puhetta, ei yhtään äänenkorotusta eikä liikkeitä. Antaa sen koiran tulla itse luokse. Aikaa vaativa operaatio.
      Jos on mahdollisuus käyttää porukkaa ihmisiä niin joku muu voi olla kytiksessä, kun joku houkuttelee. Ja tämä kytiksellä olija sitten ottaa koiran kiinni. Ei kovin koiraystävällistä, mutta ei ole vapaana juoksentelukaan. On varmaan saanut trauman jos toisen pikkuraukka juoksennellessaan vapaana.

• ihan oikea umalehtinen

kirjautuminen ei onnistunut.
        Karkuteillä oleva koira on narttu, ja siellä on ollut jo sen koirakaveri mukana. Ongelmaa lisää se että se alue on maalaistalo ja sen valtaisat pellot, puhumattakaan monista ulkorakennuksista. Koiralle rakkaat ja tutut ihmiset ovat siellä jo launataista asti olleet lähes vuorotta.

• wuffis
        ihan oikea umalehtinen kirjoitti:

kirjautuminen ei onnistunut.
        Karkuteillä oleva koira on narttu, ja siellä on ollut jo sen koirakaveri mukana. Ongelmaa lisää se että se alue on maalaistalo ja sen valtaisat pellot, puhumattakaan monista ulkorakennuksista. Koiralle rakkaat ja tutut ihmiset ovat siellä jo launataista asti olleet lähes vuorotta.

Pakkohan sen on joskus syödä, luulisi että tarpeeksi nälkä kun tulee niin jos sen sitten saisi ansaan. Ei muuta tule mieleen. Osaisiko paikallinen eläinsuojelu/valvoja auttaa?

• vinkkejä
    • Koirakko.

Jos mun tarttis kuunnella "paska"kielellä lässöttäviä tätejä päivästä toiseen eihän sitä erkkikään kestäisi vaan ottaisin ritolat

• PoppaPoppa

Sitä vaan että keksippäs oma nikkis... Tommosia älypäitä ei jaksa kuunnella! Mäne kotias... Kyllä ainakin meidän Erkki kestäis! >:B

• Koirakko

perässä, kun mamma häviää näköpiiristä. Testasin taas eilen viehätysvoimani ja päästin sopivassa paikassa koiruuden juoksentelemaan vapaana. Ja suomea saa kärsiä vaikka kyllä taittuu ruotsi ja englantikin aika sujuvasti. Ei ole kuin alkeistasolla muiden kielien opit. Snajuutsä?

• Koirakko kirjoitti:

perässä, kun mamma häviää näköpiiristä. Testasin taas eilen viehätysvoimani ja päästin sopivassa paikassa koiruuden juoksentelemaan vapaana. Ja suomea saa kärsiä vaikka kyllä taittuu ruotsi ja englantikin aika sujuvasti. Ei ole kuin alkeistasolla muiden kielien opit. Snajuutsä?

hommat ainakin täällä Turun päässä tai sitten olen ollut pitkillä nokosilla. Silloin kun minulle ilmoitettiin tuosta karanneesta Griffonista lupasin laittaa täällä päässä ilmoitukset kehiin. Nykyään täytyy soittaa hätänumeroon viikonloppuisin. En meinannut ensin uskoa, mutta näinhän se oli. Heillä on siellä tapana pistää juttua eteenpäin takseille ja virkavallalle jne. Ja minä kun yritin saada kiinni Leyseriä.

• Koirakko

Ilmat vaihtelee, eikä ole kyllä mukava olla ulkona vesisateessa...

• Mulla oli viime syksynä koira kateissa kaksi viikkoa. Koira oli juuri tullut meille ku pääsi toisen koiran avustamana karkuun. Koira oli muutenki arka kaltoinkohdeltu. Mulla oli ilmoituksia paikallisradios ja lehdes, myös paikallinen koirapoliisi toi koiraloukun ku pystyttiin paikallistamaan missä koira oli ollut. Oli muuten marraskuu ja kylmät ilmat. Seuraava yö oli jo tosikylmä joten meidän toyvillakoira ei olisi selvinnyt siitä. Kaksi viikkoa meni ennen ku koira kotiutui istuin kaikki aijat sohvalla koira sylis. Olin aiva varma jotta jos Tara saataisiin kiinni niin siitä ei koiraa ei enää tulisi. Nyt se on kuin eri koira. Toivon teidänki jutulle yhtä onnellista loppua ku meillä.Koira oli ilmeisesti syöny omenoita nälkäänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe