Mistä löydän koira painatuksella olevia vaatteita??
Apuva!!??
6
447
Vastaukset
- Neiti Viisas
kaikilta markkinoilta, yks tai kaks tai enemmänkin paita myyjiä, jotka painaa myös rotukuvia. Siitä vaan kattelee markkinoita! Ja KOIRAMME-lehdestä löytyy mainoksia, joissa on osoite. Esim. www.fbt.net sekä www.ilo-willa.fi
- viivi56
Kaikissa hiukankin isommissa näyttelyissä on myyjiä joilla on eri kuvilla tuotteita ja myös painavat siellä paikanpäällä
- ttt
viivi56 kirjoitti:
Kaikissa hiukankin isommissa näyttelyissä on myyjiä joilla on eri kuvilla tuotteita ja myös painavat siellä paikanpäällä
Jep, näyttelystä viimeksi sainkin rotukohtaisen t-paidan. Nyt en vaan ole päässyt näyttelyihin ja olen koettanut metsästää painattajia vaikka mistä! Haen ainoastaan villakoira painatuksella olevia paitoja ja niitä ei tunnu saavan juuri mistään!
- Neiti Viisas
ttt kirjoitti:
Jep, näyttelystä viimeksi sainkin rotukohtaisen t-paidan. Nyt en vaan ole päässyt näyttelyihin ja olen koettanut metsästää painattajia vaikka mistä! Haen ainoastaan villakoira painatuksella olevia paitoja ja niitä ei tunnu saavan juuri mistään!
sivuilla, kyl pitäis löytyä!
- ttt
Neiti Viisas kirjoitti:
sivuilla, kyl pitäis löytyä!
Kiitoksia Neiti Viisas! Kävin kyseisillä sivuilla mitä neuvoit ja sieltä löysin mitä hain! Kiitoksia myös sinulle vinkistä viivi56!
ttt kirjoitti:
Kiitoksia Neiti Viisas! Kävin kyseisillä sivuilla mitä neuvoit ja sieltä löysin mitä hain! Kiitoksia myös sinulle vinkistä viivi56!
ootko käyny sivuilla www.mirtikki.fi Ittelle oon tilannu hupparin jossa villakoiran kuva ja oon tykänny. Mulla on muuten nilkas tatuoituna toyvillakoiran kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969