Viimeinen niitti...

kulkee

Ei Suomen oikeuslaitos turhaan syytä,..Tyynyliinasta on saatu DNA-todiste.

Katsotaan,..kauanko pyristelee,...mitä kovemmin panee hanttiin, sitä pitävämmin koukku on kiinni,..vaikka olisikin vähän ruosteinen!

13

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis onko tamperelaismiehen tyynyliinasta saatu todiste, että hän on syyllistynyt internetissä jumalanpilkkaan?
      Vai kenties Nils Gustafssonin tyynyliinasta?

Vai onko jopa niin, että Gustafsson ja jumalaa pilkkaava tamperelaismies olisi yksi ja sama henkilö???

• keiju_

Valtion pesulasta löytyi tyynyliina, jossa ollut hius todennettiin kuuluvan dna-testein NG:lle. Eli NG on siis ollut polliisin tutkintovankilassa.

Toisaalta NG on antanut lausunnon joka tekee kaikki spekulaation hänen syyllisyydestään naurunalaiseksi. Eli tuo kuulu: "Olen syytön ja sillä sipuli".

• kulkee
        keiju_ kirjoitti:

Valtion pesulasta löytyi tyynyliina, jossa ollut hius todennettiin kuuluvan dna-testein NG:lle. Eli NG on siis ollut polliisin tutkintovankilassa.

Toisaalta NG on antanut lausunnon joka tekee kaikki spekulaation hänen syyllisyydestään naurunalaiseksi. Eli tuo kuulu: "Olen syytön ja sillä sipuli".

Tiedä olevansa koukussa, ennenkuin on liian myöhäistä.
        Missä tyynyliina oli löydettäessä,..ei kai Tampereella?

• kulkee kirjoitti:

Tiedä olevansa koukussa, ennenkuin on liian myöhäistä.
        Missä tyynyliina oli löydettäessä,..ei kai Tampereella?

Tarkoitatko tässä nyt niitä kaloja, joita se pikkupoika oli silloin Bodom-järvellä onkimassa?
        Onko hän jumalaa pilkkaavan tamperelaismiehen sukulaisia?

• kulkee
        dj-marco kirjoitti:

Tarkoitatko tässä nyt niitä kaloja, joita se pikkupoika oli silloin Bodom-järvellä onkimassa?
        Onko hän jumalaa pilkkaavan tamperelaismiehen sukulaisia?

Teltan paikkaan jossa on verinen ja spermainen tyynyliina?
        Vihreässä maastossa tällainen on jätekasa jota kaihdetaan ja lähdetään esim. Aivan muun järven rannalle, tai ainakin mahdollisimman kauas.

• kulkee kirjoitti:

Teltan paikkaan jossa on verinen ja spermainen tyynyliina?
        Vihreässä maastossa tällainen on jätekasa jota kaihdetaan ja lähdetään esim. Aivan muun järven rannalle, tai ainakin mahdollisimman kauas.

Minkä järven rannalla tuollainen leirintäalue on?
        Taitaa kyllä SF-luokitus paikalla tipahtaa.

• kulkee
        dj-marco kirjoitti:

Minkä järven rannalla tuollainen leirintäalue on?
        Taitaa kyllä SF-luokitus paikalla tipahtaa.

Sertifikaateista,..joka elää, se kokee.

Valitettavasti joudun nyt poistumaan "koneelta", mutta monta on pohdiskelijaa,..tämä on minun.

• sari

Missä näin on sanottu? Eikös se niin ollut, että tyynyliinasta oli löydetty sillon aikoinaan jonkun tuntemattoman ihmisen verta ja nyt verta ei olekaan? Kuulemma veriset kohdat poliisit sillon joskus leikanneet pois.

• työn jälki

Eipäs kun tuntemattoman hepun spermaa. Tyttö oli käyttänyt tyynyliinaa kuukautissiteenä.

• että onko tämän keskustelun aihe tamperelaismiehen väitetty jumalanpilkka, Bodom-järven surmat vai kenties joku aivan muu juttu?

Vai tyynyliinat Suomen poliisin todisteina noin yleensä?

• sari
        työn jälki kirjoitti:

Eipäs kun tuntemattoman hepun spermaa. Tyttö oli käyttänyt tyynyliinaa kuukautissiteenä.

siis juuri näin

• kulkee

Astmannin perillisiltä otettu DNA-näyte,..ei ole heiltä peräisin. Piste.

• juuri
        dj-marco kirjoitti:

että onko tämän keskustelun aihe tamperelaismiehen väitetty jumalanpilkka, Bodom-järven surmat vai kenties joku aivan muu juttu?

Vai tyynyliinat Suomen poliisin todisteina noin yleensä?

niin.......DORKA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe