Taistelua terrorismia vastaan järein asein!

Late lapista

Venäjä ja kiina aloittivat yhteiset sotaharjoitukset, aikovat kuulemma porukassa taistella terrorismia vastaan !

Jokohan tuolla maailman pahimmalla terroristilla Georg DabliJÄÄVEL Bussilla ja hänen perässä hiihtäjillään alkavat housujen persuukset tutisemaan ?

8

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArtoLuukkainen

-------
      Jokohan tuolla maailman pahimmalla terroristilla Georg DabliJÄÄVEL Bussilla
      -------

Sinun mielestäsi oli siis väärin hyökätä Afganistaniin, joka oli tukikohta USA:han tehtäviä hyökkäyksiä varten?

Sinun mielestäsi oli myös hyvä, että afgaanit joutuivat elämään talebanien verisen diktatuurin alaisuyudessa?

Sinun mielestäsi irakilaisten vain KUULUU elää verisen diktaattorin vallan alaisena?

Miksi sinä kannatat diktatuureja?

Arto Luukkainen

• USA ei ole puolustamassa demokratiaa diktatuureja vastaan, vaan ajamassa omia etujaan.

Siinä sivussa tulee toki kaadettua muutama diktatuuri, mutta yritäpä nyt nähdä reaalipolitiikka puheiden taustalta.

• Late lapista

Mitä sinä horiset? enhän minä sanonut kannattavani diktaattoreita, toivoin vaan jotta Venäläiset ja Kiinalaiset laittavat terroristit kuriin maanpäällä, ja tietenkin on aloitettava tuolta pahimmasta päästä !

• ArtoLuukkainen
        Late lapista kirjoitti:

Mitä sinä horiset? enhän minä sanonut kannattavani diktaattoreita, toivoin vaan jotta Venäläiset ja Kiinalaiset laittavat terroristit kuriin maanpäällä, ja tietenkin on aloitettava tuolta pahimmasta päästä !

Venäjä ja Kiina ovat diktatuureja, jotka kannattavat kaikkia diktaattoreita. USA tiputti vallasta yhden diktaattorin ja antoi irakilaisille mahdollisuuden demokratiaan. Sitä ennen USA teki saman Afganistanissa ja Kosovossa.

Koska koet olevasi vahva olemalla hengessä mukana kun muslimiterroristit räjäyttävät ihmisiä, koet tietysti myös, että USA on vihollisesi. Mitä suurempi vihollinen sinulla on, sen mahtavammalta olosi tuntuu.

Sinänsä sinun tapasi tuntea itsesi "vahvaksi" iloitsemalla siitä, että ihmisiä räjäytellään, on aika säälittävä.

Arto Luukkainen

• ArtoLuukkainen
        dj-marco kirjoitti:

USA ei ole puolustamassa demokratiaa diktatuureja vastaan, vaan ajamassa omia etujaan.

Siinä sivussa tulee toki kaadettua muutama diktatuuri, mutta yritäpä nyt nähdä reaalipolitiikka puheiden taustalta.

Kerro se maa, joka ei ajattele omia etujaan. Vaaditko USA:lat sitä, että sen pitäisi toimia omia etujaan vastaan? Vaaditko Suomeltakin samaa?

Sillä on vain merkitystä, että Irakissa ja Afganistanissa diktatuurit kaatuivat ja niiden kansalaisilla on mahdollisuus parempaan elämään. Asia ei miksikään muutu siitä, että joku henkilö USA:n hallinnossa on iloinen tämän johdosta.

Siis kerropa, miten maailmassa voidaan tehdä mitään hyvää, jos hyvän tekemisen ehtona on se, että se tuottaa pahaa tekijälleen.

Sinuun onkin mennyt täydestä kommunistitoimittajien logiikka, jonka mukaan USA tekee aina väärin. Joko niin, että se tekee väärin tai sitten niin, että se tekee oikein mutta se on USA:n etujen mukaista.

Arto Luukkainen

• harjoitus

on Neuvostoliiton aikaista mallia, missä ydinlataus räjäytettiin sotaharjoituksessa olevien joukkojen päällä tarkoituksena selvittää miten sotilaat selviytyvät saastelaskeutumasta.

• huomioitsija

varmasti alkaa Bushin polvet tutisemaan, kun merellä taivaanrantaan ilmestyy molemmin puolin mannerta kymmeniä tuhansia laivoja täynnä sotilaita ja taivaalle ilmestyy kymmeniä tuhansia lentokoneita.
      Kiinasta ei reservi ihan hetkessä lopu, vaan karkean arvion mukaan siellä on 200 miljoonan miehen reservit ja kun ottaa naisetkin kukaan niin porukkaa löytyy 300-400 miljoonaa. tähän kun lisätään Venäjän ydinaseistus.

• Olin lomalla Pattayalla (Thaimaa) joskus 80-luvun puolivälissä.
        US Tyynenmeren laivasto tuli sinne silloin lomalle. En tiedä, oliko kyseessä koko laivasto vai vain puolet, mutta kuvitelkaapa tilanne, jossa katsotte Suomenlinnasta Harmajalle päin, ja KOKO taivaanranta on täynnä sotalaivoja.

En minä niistä pidä, mutta on niillä hittovie voimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      94
      2713
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1734
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1640
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe