sähkökäyttöinen kärpäslätkä

kouluttamiseen?

paljon on ollut keskustelua sähköpannasta ja muista epäilyttävistä koulutusmenetelmistä. mutta entäs sellainen sähkökäyttöinen kärpäslätkä, sellainen tennismailan näköinen? voisiko sillä aina muistuttaa koiraa siitä mikä on väärin ja mikä ei? minulla on sellainen mutta en toistaiseksi vielä ole koiraan testannut. ei ainakaan ihmistä satuta tai kärvennä, tunnahtaa vain hieman. ja jos joku miettii että tämä on provo niin ei ole olen ihan tosissani kun alkaa hermot mennä temppuilevaan koirannulikkaan!!!!!?

9

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

ehdottaisin että etsisit koirallesi uuden kodin.

• miksi mahdat tarvita apuvälineitä kouluttamiseen.
      Minäkin käytän, mutta muuta tehoa ei ole vielä ollut kuin idioottimainen tunne tähdätä niillä oranssin värisillä vesipyssyillä Tintti ja Pipsa parkaa.

• Hei haloo se kärpäslätkähän on tosi satuttava. Ihminenki saa kipiää ku sillä lätkäisöö, nimittäin kokemusta on. En ainaskaa kuvittelisikkaa sattuvani koiriini sähköisellä kärpäslätkällä.

• Riikka

Koira on "koirannulikka" vain hetken ja yleensä rauhoittuu ja järkevöityy ajan myötä, jos sitä hyvin kohdellaan ja koulutetaan. Toisaalta juuri koulutuksella voi hyvänkin koiran pilata sen loppu elämäksi.

Ehdotan, kaikella ystävyydellä, että läppäiset kerran kunnolla nenällesi tuolla omistamallasi sähkökäyttöisellä kärpäslätkällä. Vai oletko jo kokeillutkin, kun sanoit sen vain tunnahtavan? Itse pitäisin sitä huonona koulutusmuotona.

Ennemmin osallistuisin koirakouluun, enkä menettäisi koirani luottamusta tai saisi kanssa ihmisten vihoja päälleni... Toisaalta, jos hermosi ovat jo aivan lopussa, niin sinun kannattaisi kenties etsiä koirallesi uusi, hyvä koti?

• Kummallista

mikä ihme sellainen on?? ja meinaatko ihan oikeasti saada koiran kunnioittamaan itseäsi moisella "koulutusvehkeellä"

Toivottavasti kokeilet sitä koiraasi jossain ihmisten ilmoilla, ja saat virkavallan perääsi ja syytteen eläinrääkkäyksestä!

PS Myöskään tämä vastaus ei ollut provo, vaan tarkoitettu sinulle täydeksi todeksi. Koira pois moiselta tyypiltä...

• hatamm

palsta on. Täällä annetaan kyllä kysellä kaikenlaista paskaa mutta vastaukset poistetaan yksitellen, ja joka päivä sama juttu.
      Kerroppas nyt, Mimmu, mistä helvetistä tässä on oikein kysymys?

• pandora

käykääpä ihmiset lukemassa lemmikkipalstan pk-foorumia.Sen jälkeen sähköinen lätkä tuntuu varmasti nautinnolliselta.On happettamista niin että pentu päästää alleen, majan taakse viemisiä, sähkö- ja piikkipantaa.ja se patukan käyttö...no joo,sen vain sanon, että aina on vaihtoehtoja.Jopa kanoja on saatu koulutettua ilman pakotteita(klikkeri).Suosittelen johtajuusharjottelua ja paljon tokoo ja liikuntaa!ilman väkivaltaa.

• hatamm

tietysti siitä sähköisestä kärpäslätkästä tykkääkin. Ja kai se patukkakin jonkun sairaan mielestä on hyvä "apuväline" mutta koirankasvatukseen ne ei sovi. Jos ei oma taito ja auktoriteetti koiranpennulle riitä, on parempi olla ottamatta eläintä laisinkaan.

• Dude

koirat on tosi arkoja sähkölle, ja en usko että ois kauhean hyvä väline toi sun juttu. Meidän haukku sai pikkusen sähköiskun (patterista, joten ei todellakaan ole kova isku!) ja oli ihan hämmennyksissään ja "paniikissa". Rauhottui kyllä sit mutta en ite ainakaan antaisi sähköiskuja opetuksesa!!

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe