lausui viisaasti akoinaan malemukkitietäjä ennustaessaan kananpaskasta menneisyyttä.
eli "tätä minun uneni tiesi".
mistäköhän merkillisen teutoonisesta martanlyönnistä olen jäänyt vajaaksi kaivettuani viikon ka(a)peliojaa touhulan kivisten mantujen halki, poikki ja pinoon.
ja nyt kun olen saanut savumerkkilaitteen kuntoon ja ukkosen polttamat piuhat ja proput on vaihdettu, havaitsen, että täällä on jupistu kiihkeästi.
niin, että hän, joka istuu voiman oikealla puolen, on vetäissyt kettingistä parhaimmat paskat katolle.
onko joku syyläkyyslä vihtuillut täällä kanssaloisijalleen ja saanut sefun luudasta. voi voi ja minä kun en saanut olla mäkätyksessä mukana.
vaaan nyt on touhulan datsalla laajat baanat bylsiä platoonisesti hampaankoloon tai korvan taa ketä vaan.
ps. kalkkarokäärmeet eivät vaivu talvihorrokseen ja ketunloukku on ihan eri asia kuin kutunloukku.
suert itkot amushe
11
690
Vastaukset
- tähtitoimittaja ejk
hakkuuväen touhua tämä. Umpikumipää kävi vähän esiintymässä, tuo vanha tuttumme.
Kyllä sitä nyt kehuskellaan laajoilla kaistoilla, odotas kun minä viikon päästä pistän piuhat ja romput kiinni niin menen ohi!- tukkusutija
sitähän minäkin, muda valkosipulin kynnet on teroitettu.
pistä vaikka piikillä omppua. jalkaa eteen ja karkuun.
- Marion.T
Vaikka en ymmärtänytkään hölökäsen pöläystä :DDD
- taikanainen
pukkaa taas taattuun tukkiksen tyyliin...
Kestä poika, kestä, vaikket päässyt mälkyttämään. vielä se aurinko paistaa katajapensaaseenkin :))- tukkusutija
aurinkoni. kestän, estän vaik´ en poikanen enää olekkaan, krömmmm valitettavasti.
ma pensaast katakkaisen kurgisdelen neitseellist nisääs salaa ihaillen.
- BelleN
jotta "kuis huiskii" :D
(*.*)
™cuccuu™- tukkusutija
sellen, sipuli saa
pidä pintasi, pistaasi on hintasi väärti.
vaikk mäen ain kässää sun truideis, nin kummosempiigi gagei ei vältel tarvis.
meil huiskii - BelleN
tukkusutija kirjoitti:
sellen, sipuli saa
pidä pintasi, pistaasi on hintasi väärti.
vaikk mäen ain kässää sun truideis, nin kummosempiigi gagei ei vältel tarvis.
meil huiskiiTieto on waltaa, enkä halua tulla tietoiseksi wallasta. Olen Suomi24:fi/sivuilla viihtyäkseni. Pitää siitä ihmiset tai ei, ymmärtävät tai ei.
Katson sen oikeudekseni Internetissä.
Kaiken Maailman Väärinkäsitykset saawat minut vain ärsyyntymään turhan herkästi, sitä pyydän anteeksi. Olen hyvin intohimoinen ihminen suomeni kanssa.
Ihmiset ymmärtävät suomea niin erilailla. Se on jännää; eikä kuitenkaan ole yhtä SuoMea, mitä pitäisi ymmärtää. Ei ole klikkejä, eikä ryhmiä, joiden kieli olisi parempaa kuin toisten. Toisten Ymmärrys tai ymmärtämättömyys ei huiski sen enempää kuin toisTenkaan, Etenkään netissä :D
Jollekin teksti on puppua, joillekin täyttä hepreaa, toisille asiallista, eräille asiatonta.
Joku toinen taas tietää mistä puhutaan, toinen lukija taas katsoo ihmetellen mitä helwataa noi sössöttää... ;D
Kuten sinun tekstisi ja aloituksesi, SE on siinä luettawissa. Meidän tehtävämme on kommentoida sitä ;D Wain Minä vastaan nyt tällä hetkellä siitä, miten Vastaan sinulle ;D Vaikken ehkä ymmärtänyt mitä sanoit (enkä muuten ymmärtänytkään ;D )).. Käytit sellaista kieltä, josta vain oletin suurimman osan :D (((sutii-tyhjää ja pitkään-jos et selvennä stn)))
Asiat jotka ovat keskustelupalstalla, ovat virtuaalia. Siksi tämä on aina jännää kirjoittaa anonyymille ihmisille .. sinne jonnekin ;D
WuoroWaikutus ja Kommunikaatio toimi.
*Keskustelemme*
*huihai*Sutija ;D
(*.*)
™cuccuu™
Love,
ElleN - tukkusutija
BelleN kirjoitti:
Tieto on waltaa, enkä halua tulla tietoiseksi wallasta. Olen Suomi24:fi/sivuilla viihtyäkseni. Pitää siitä ihmiset tai ei, ymmärtävät tai ei.
Katson sen oikeudekseni Internetissä.
Kaiken Maailman Väärinkäsitykset saawat minut vain ärsyyntymään turhan herkästi, sitä pyydän anteeksi. Olen hyvin intohimoinen ihminen suomeni kanssa.
Ihmiset ymmärtävät suomea niin erilailla. Se on jännää; eikä kuitenkaan ole yhtä SuoMea, mitä pitäisi ymmärtää. Ei ole klikkejä, eikä ryhmiä, joiden kieli olisi parempaa kuin toisten. Toisten Ymmärrys tai ymmärtämättömyys ei huiski sen enempää kuin toisTenkaan, Etenkään netissä :D
Jollekin teksti on puppua, joillekin täyttä hepreaa, toisille asiallista, eräille asiatonta.
Joku toinen taas tietää mistä puhutaan, toinen lukija taas katsoo ihmetellen mitä helwataa noi sössöttää... ;D
Kuten sinun tekstisi ja aloituksesi, SE on siinä luettawissa. Meidän tehtävämme on kommentoida sitä ;D Wain Minä vastaan nyt tällä hetkellä siitä, miten Vastaan sinulle ;D Vaikken ehkä ymmärtänyt mitä sanoit (enkä muuten ymmärtänytkään ;D )).. Käytit sellaista kieltä, josta vain oletin suurimman osan :D (((sutii-tyhjää ja pitkään-jos et selvennä stn)))
Asiat jotka ovat keskustelupalstalla, ovat virtuaalia. Siksi tämä on aina jännää kirjoittaa anonyymille ihmisille .. sinne jonnekin ;D
WuoroWaikutus ja Kommunikaatio toimi.
*Keskustelemme*
*huihai*Sutija ;D
(*.*)
™cuccuu™
Love,
ElleNisäni opetti minulle kiinan kieltä jotenkin näin: "yksi tammi on tam, kaksi tammea tamtam, tammimetsä on tamptratatmptratatamtamtam."
ja mainiosti olen kiimalaisten kera toimeen tullut.
sutimisiin - BelleN
tukkusutija kirjoitti:
isäni opetti minulle kiinan kieltä jotenkin näin: "yksi tammi on tam, kaksi tammea tamtam, tammimetsä on tamptratatmptratatamtamtam."
ja mainiosti olen kiimalaisten kera toimeen tullut.
sutimisiin*olipa puita isäsi metsässä*
Kuulosti hyvältä :D
tamptratatmptratatamtamtam
pakko toistaa ;D
tamptratatmptratatamtamtam
(*.*)
cuccumisiin ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846