kui on?
tuntuuko inhottavalta, jos avausta ei noteerata hyvällä ei pahalla?
kyseletkö avauksesi perään kommentteja?
vastaatko( toiseen) joka komenttiin?
mielipaha tai -hyvä
37
1368
Vastaukset
- hurlumHei_
ma mitään kysele. Mä odotan, et kaikki lukeepi mun judsgat viikon suosituimpiin ja punasen pallukan metsästää saan. Ja jos en saa, niin kylläpä oddaa paddiin ja stikkaan kompuutterin huitsin hyvillä mielin fönäristä alas. Semmonen ma olen.
Ja sun judsgat on siis ihan must -juddu! Hubaa riittää ja mulla mielihyvä ja vallan smaili feissillä.- tukkusutija
mun eit voin kehus sub avaksesiist. gadeuas gyles giin. jot ja gut, gun presens mielens, et samaajadust lifemaxi.
hyi mua hyi hyi - hurlumHei_
tukkusutija kirjoitti:
mun eit voin kehus sub avaksesiist. gadeuas gyles giin. jot ja gut, gun presens mielens, et samaajadust lifemaxi.
hyi mua hyi hyimä tiedan sut, bad, bad, nasty man. Ja siksi sua lovetan ja armastan. Heität kuperkeikkoja verbaliikalla; sen harva taitaa, mudda mudda sä oot master skrivaamaan yltiöpäisen hulvatonta judsgaa...
Palutetta toivoo varmasti jokainen,varsinkin jos avaus mielestään on keskustelun arvoinen. Kerjään en ala.
- tukkusutija
jos ei tuu, ei hyvää ei pahaa
tukkusutija kirjoitti:
jos ei tuu, ei hyvää ei pahaa
Ilkeältä se tuntuu, kieltämättä. Kun luin alempana Danielin "aamuahdistuksen" mietin jos se olisi ns: vakkarin, niin siinä olisi muutama kommenti. Nyt kaikki sen lukivat, mutta kukaan ei sanan sanaa siihen laittanut. Tiedä sitten, kaipasiko kirjoittaja edes niitä. Ehkä hänelle riitti vain et se luettiin.
- taikis
Waffen-ss kirjoitti:
Ilkeältä se tuntuu, kieltämättä. Kun luin alempana Danielin "aamuahdistuksen" mietin jos se olisi ns: vakkarin, niin siinä olisi muutama kommenti. Nyt kaikki sen lukivat, mutta kukaan ei sanan sanaa siihen laittanut. Tiedä sitten, kaipasiko kirjoittaja edes niitä. Ehkä hänelle riitti vain et se luettiin.
mietin tuota Danielin kirjoitusta pitkään...siinä ole sellaista johon en halunnut ottaa kantaa, kirjoittajan nikillä ei ollut merkitystä valintaani vastaanko vai en.
- tukkusutija
Waffen-ss kirjoitti:
sitä vaan tottuu monen sorttiseen kohteluun. ja toisaalta, kun musta tuntuu, että mä en ymmärrä, diggaa tai muuten saa yhteitä kieltä avauksen kanssa, niin vihtuako sitä kehuu toisen juttua?
- nainenkirjoittaa ejk
Waffen-ss kirjoitti:
..tuo Danielin juttu oli mielestäni hyvin kirjoitettu. Tosin en ollut varma jos oli kysymyksessä homopari ja koska palstalla oli älämöity jo melkoisesti ja Controlli oli käynyt luutimassa..niin en tohtinut mennä komentoimaan oudolle kirjoitajalle. Toisaalta ...mitä väliä silläkään olisi vaikka arkaa aihetta olikkin käsitelty. Täällä tulee väkistenkin väliin vähän turhankin araksi.
tukkusutija kirjoitti:
sitä vaan tottuu monen sorttiseen kohteluun. ja toisaalta, kun musta tuntuu, että mä en ymmärrä, diggaa tai muuten saa yhteitä kieltä avauksen kanssa, niin vihtuako sitä kehuu toisen juttua?
Mitäpä tuohon lisäämään, sanoitkin sen suoraan. Näinhän se pitää kait mennäkin.
nainenkirjoittaa ejk kirjoitti:
..tuo Danielin juttu oli mielestäni hyvin kirjoitettu. Tosin en ollut varma jos oli kysymyksessä homopari ja koska palstalla oli älämöity jo melkoisesti ja Controlli oli käynyt luutimassa..niin en tohtinut mennä komentoimaan oudolle kirjoitajalle. Toisaalta ...mitä väliä silläkään olisi vaikka arkaa aihetta olikkin käsitelty. Täällä tulee väkistenkin väliin vähän turhankin araksi.
Omalla tavallaan se oli hyvä, kieltämättä. Itse ymmärsin et kaverit todella olivat homoja. Mitäpä täällä arkailemaan, jos lunta tulee tupaan niin tulkoon. Ei nämä ruudun läpi silmille tule:)
- tukkusutija
nainenkirjoittaa ejk kirjoitti:
miks en aiemmin??
tsoo tsoo?''
hyvempi kuin monet muin lukemanni.
käy vai monasti näin, ettäin häviäin joku uudenpi nikkäin - taikis
Waffen-ss kirjoitti:
Omalla tavallaan se oli hyvä, kieltämättä. Itse ymmärsin et kaverit todella olivat homoja. Mitäpä täällä arkailemaan, jos lunta tulee tupaan niin tulkoon. Ei nämä ruudun läpi silmille tule:)
ei ollut se seikka miksi itse jätin vastaamatta, vaan tuo viittaus sefun hommiin.
Homous lienee jo tänä päivänä aika arkinen aihe, mahtaneeko saada veriä kiehumaan ainakaan tällä palstalla :)) Viisikymppisissä vois tulla sota aiheesta... - ohimennen
Waffen-ss kirjoitti:
jokainen joka viitsii keskusteluun kirjoittaa kaipaa jotain vastinetta.Siis ihan tosissanne kaipaatte uusia kirjoittajia tänne?
- tukkusutija
ohimennen kirjoitti:
jokainen joka viitsii keskusteluun kirjoittaa kaipaa jotain vastinetta.Siis ihan tosissanne kaipaatte uusia kirjoittajia tänne?
tot mooses mut, jos ei vastata?
täällähän on tilaa, jos vain haluat tulla. mutta älä odota suuria selkään taputuksia ja varo lyöntejä. bittiavaruus on auki. - ohimennen
tukkusutija kirjoitti:
tot mooses mut, jos ei vastata?
täällähän on tilaa, jos vain haluat tulla. mutta älä odota suuria selkään taputuksia ja varo lyöntejä. bittiavaruus on auki.ja kaipaan minäkin.Vastaamattomuus kertoo omaa tarinaansa.En kuitenkaan ollut kyseisen tarinan kirjoittaja siihenhän viittasit.
Kiitos mutta ei kiitos.
- taikis
aina avauksen jälkeen, puren sormeni verille, tuijotan silmät pullollaan ruutua ja pidätän hengitystä...vastaako kukaan. Jos vastaa niin vastaako oikein......,hirvittävää.
Jos ei kuulu vastauksia kahden minuutin kuluessa, niin se on möks....En itse aina kiireiltäni vastaa, mutta kaikki tulee luettua.
Eikös tuo parin minuutin aikataulu ole liian kireä?- taikis
Waffen-ss kirjoitti:
En itse aina kiireiltäni vastaa, mutta kaikki tulee luettua.
Eikös tuo parin minuutin aikataulu ole liian kireä?pitäisikö pistää minuutti lisää, mitä arvelet?
taikis kirjoitti:
pitäisikö pistää minuutti lisää, mitä arvelet?
Kyllä avauksiin voi vaikka seuraavana päivänä vastata. Laita nyt suoraan 24h.
- taikis
Waffen-ss kirjoitti:
Kyllä avauksiin voi vaikka seuraavana päivänä vastata. Laita nyt suoraan 24h.
oli muka olevinaan hiukka karrikointiakin mukana tuossa ekassa vastauksessani tukkikselle.....
- Ellenix
tulleisiin wiesteihin on vastattava.
Jos awaus ei saa yhtään vastausta,
Silloinhan se on Täydellinen.
Kukaan ei osaa lisätä mitään ;D
(*.*)
™cuccuu™- tukkusutija
monasti vaan käy niin, että täydellisiä vastauksi on
- Ellenix
tukkusutija kirjoitti:
monasti vaan käy niin, että täydellisiä vastauksi on
en sitten millään
älä narraa minnuu ...
Hyvää huomenta
Kuis sutii ;D
(*.*)
™cuccuu™
Kaikkea kivaa Sinun Päivääsi ;D - kekri
paraneeko avauksiesi sisältö vastauksillasi?
- Ellenix
kekri kirjoitti:
paraneeko avauksiesi sisältö vastauksillasi?
Eikös ?
- laamari
On niin monenlaisia avauksia. Leikkimielisiin ketjuihin tulee liki aina osallistujia.
Parhaimmalta palautteelta tuntuu minusta se, jos ketju jonka vaikka aamupäivällä avaa, on muutaman tunnin tyhjänä ja keskustelu viriää sitten pikku hiljaa. Sen tulkitsee niin, että on täytynyt ensin ajatella sitä mitä toinen on kirjoittanut, ja vasta sitten voi vastata.
Minä en mittaa avaamieni keskustelujen hyvyyttä/huonoutta vastausten määrällä. Se mistä tulee hyvä mieli, on se jos joku tai jotkut vastaavat siten, että näkee heidän miettineen asiaa.
Kammottavin tilanne olisi se, jos niskaan sataisi pelkkää p ....aaa... ja pa...lla en tässä tarkoita eriäviä mielipiteitä tai näkökantoja!
En tiedä miten reagoisin jos minut vaiettaisiin kuoliaaksi. Tuhkatakaan itseään, kun ei voi kuin kerran;)) - on sanottu
että julminta henkistä väkivaltaa on toisen täydellinen välinpitämättömyys ja eristäminen. Itse olen näkymätön hiiri mieluummin kuin että joku pahalla muistaisi taikka kohtelisi. Aloitan harvoin keskusteluketjuja, mutta jatkan mielelläni omalla kommentilla, jos tunnen halzaavani alueen taikka se mua edes jonkin verran kiinnostaa!
- max-life
Olen aina puhunut (kirjoittanut) sen puolesta, että kommentoitaisiin, jos jotain kommenttia mieleen tulee. Myönteistä/kielteistä tahi sisällöltään jotenkin erityistä, sillä minusta ei ole mitään väliä. Jos kommentteja ei ole(olisi) yhtään, se tuntuu kieltämättä ikävältä. En kuitenkaan itse enkä halua muidenkaan kommentoivan vain velvollisuudesta.
Itse luen mielelläni avauksiini kohdistuneita kommentteja, kaikenlaisia. En kuitenkaan niiden perään kysele. Vastaan yleensä kaikkiin kommentteihin, mutta jos useampi kommentti hyvin samanlainen, niin silloin yleensä yhteen niistä vain naputtelen. - laamari
aiheuttaa myös se, jos itse on jostain asiasta kirjoittanut, kohtuullisen tosissaan ja palautteen toivossa seurailee kommentteja. Sitä innoissaan avaa ketjun, että jee joku on kommentoinut ja ketjussa jutellaankin kaikesta muusta, kuin mitä avaus on sisällään pitänyt.
Sellaistakin aina välillä sattuu...
ja varmaan itsekin tulee 'langettua' moiseen...- taikis
taisin langeta juuri tuohon moikatessani AMR52:sta tuossa tarina-avauksessasi :(
Sorry kauheesti.... - tukkusutija
taikis kirjoitti:
taisin langeta juuri tuohon moikatessani AMR52:sta tuossa tarina-avauksessasi :(
Sorry kauheesti....että töttöröö. rönsyilyt kuuluvat elämään ja kasvuun (ja varsinkin palstapakisemisiin). ei niitä tarvi poistaa kuin mansikkamaalta
amen eikä anteeksipyyntöä - taikis
tukkusutija kirjoitti:
että töttöröö. rönsyilyt kuuluvat elämään ja kasvuun (ja varsinkin palstapakisemisiin). ei niitä tarvi poistaa kuin mansikkamaalta
amen eikä anteeksipyyntöätaas tuota katjaista kansanviisautta, olet sinä eri epeli :)
- laamari
taikis kirjoitti:
Sorry kauheesti....syyllistynyt!
Pakkohan sinun on moikata jos toinen moikkaa...
Päinvastoin, arvostan suuresti panostasi meikäläisen tarinan 'ruotimisesta'
... aika harvalukuiselta tuo palautemäärä ilman sinun panostasi näyttäisi :DDDD
- tähtitoimittaja ejk
ja sillä siisti. Jos availisin oikeita (?) keskusteluja niin tottakai toivoisin kommentteja siihen, ja minusta avaajan pitää olla ketjussa mukana, ainakin välillä.
Joskus juttu on niin valmiiksi märehditty ettei siihen jää oikein mitään sanottavaa. Se voi olla hyvä kirjoitus, joka on huono avaus. Tai päinvastoin. Tai muuten vaan ei huvita vastata, tai ottaa kantaa tiettyihin asioihin. Tai ei halua kertoa itsestään, jos sellaista kysytään. Tai ei halua kehuskella kenenkään juttuja, ettei syytetä nuoleskelusta. Tai mitä vaan, möksähtää ken haluaa.- Ellenix
Onneksi mua ei koskaan aikaisemmin kukkkkaaan ooo syyttänyt nuoleskelusta, eikä mistään muustakaan oikeestaan kun ,,, oikein muistelenkiii .... niin minnuu on aina kehoitettu wastailemmmaaan enemmän ja ussseimpiii ketjuloihin :D
™cuccuu™
näin mie muistelen, mänix oikkkein ;D
näinkö pitikiii sannoooo :=)
- Pirre*
se nolottaisi, pikkuisen.
Tuolla 50 -palstalla, silloin "joskus" kirjoitteluni alussa oli tämän tyylinen aihe ja siinä joku sanoi, että hän vastaa silloin kun huomaa, ettei kukaan ole kommentoinut ketjuun, vähä niinku säälistä, minä en silti haluaisi sitä.
Tuolla 50 palstalla myönnän vastailevani joskus (melkein aina), ihan vain jotain sanoakseni, vähän niinkuin juttuseuran puutteessa. Eihän niin pitäisi tehdä, mutku jne...:)
Taas täällä, nämä aiheet vaatisivat enemmän asiaan paneutumista, oikeaa keskustelua..ja jutuista heränneiden tunteittensa analysointia, se vaatisi, minulta ainakin enemmän aikaa, räpättää voi pienemmälläkin ajalla.
Täällä kirjoittavat ovat oikeita sanan ja kielen taitajia..näitä teidän juttujanne on mukava lukea, tulee hyvä mieli ja monet naurut olen tällä puolen ruudun päästellyt...:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846