Millä viikolla olette täyttäneet kelalle paperit äitiyspakkausta varten, nehän saa ilmeisesti neuvolasta? Miten pitkään tuosta menee, että saa pakkauksen hakea postista?
Äitiyspakkaus
3
802
Vastaukset
- meillä
Neuvolasta saa paperit, kun raskaus on kestänyt 154 päivää eli onko se nyt 22 raskausviikkoa, jos jaat tuon 7:llä. Samalla kaavakkeella voit hakea äitiysrahaa, vanhempainrahaa, lapsilisää ja äitiyspakkausta. Meillä työnantaja (kunta) ei antanutkaan palkkatodistusta, vaan piti toimittaa raskaustodistus ja äitiysrahahakemus palkanlaskijalle. Siitä on nyt pian pari viikkoa. Kyselin just, miksen ole saanut papereita ja sanoivat, että toimittavat ne sieltä suoraan Kelaan ja Kela laskee automaattisesti, onko mulle itselle kannattavampaa laskea päiväraha vuoden 2003 verotietojen vai nykyisten tulojen perusteella. Äitiyspakkaus tulee noin 2 vkon kuluttua siitä, kun hakemus on jätetty Kelaan. Pakkaus tulee postitse ja posti ilmoittaa siitä automaattisesti, kun lähetys on noudettavissa.
Kun raskus on kestänyt 154 päivää ja olet käynyt lääkärintarkastuksessa.Lue www.kela.fi.Saat tietoa enempi jos haluat.
- kestää
Soittelin juuri Kelaan kun ei ole sitä pakkausta kuulunut. Ainakin Espoossa siihen menee yli kuukausi, tällä hetkellä on kuulemma niin paljon jonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351