Tässä oon vaan viime vuosina miettiny, etteikö kuukaan enään vaivaudu tekemään kunno tieteis elokuvia. Nykyään tehdään näitä titokone animaatio elokuvia ihan turhaan. Joutuu vaan toivomaan, että ne taas julkaisee, jonkun vanhan klassikon dvd julkaisuna. Mitäs mieltä on muu scfi yleisö?
Scfi-elokuvat, katoava luovuus tyyli vai onko
2
515
Vastaukset
- diabolos
mutta vuosituhannen vaihtuessa Scifin laatu romahti. Eipä tule mieleen oikestaan yhtään hyvää 2000-luvun scifi-leffaa, kaikki on korkeimmillaan semmosia "IHAN KIVA" tyylisiä, unholaan jotuvia keskiverto leffoja. Jason X ja Starship troopers 2, ovat ainoat joista on jäänyt hyvä maku suuhun. T3 oli juuri tämmöinen "ihan kiva", kuten myös Sky captain and world of tomorrow. 2000 -luvun Matrixet oli aika paskaa, enkä muita scifejä sitten edes muista.
- DarthVader
mitä nykyän tulee ovat joka uudelleenfilmauksia tai jatko-osia. Sen sijaan että joku keksisi jotain uutta kaikki tyytyy vaan tuttujen ja turvallisten elokuvien kopiointiin. Matrixin leijuminen esimerkiksi oli uutta, se menesty. Ja siitä seurasi että kaikki rupesivat leijumaan. Jopa jossain historiallisissa tarinoissa. Kaikki uudet leffat on yhtä perseestä (paitsi Star Wars tietenkin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764