Onko normaalia että pentukoiralla on silmien alla pussit? Välillä näkyvät selvemmin, välillä eivät. Nyt ei ole kyse rodusta jolle ne istuisivat luontevasti muiden naamakurttujen joukkoon. Olen miettinyt voisiko olla joku tulehdus joka kerää nestettä? Tai sitten taas olen vainoharhainen ja huolehdin turhaan =)
Silmäpussit
3
1624
Vastaukset
mutta tuskin tulehduksesta kyse heti on. Eikö tämä kaveri ole sinulle ihan uusi vai muistanko taas pieleen. Näytä eläinlääkärille kun käytte rokotuksella.
Ei nyt ihan uusi enää, viiden kuukauden kohta, eli rokotukset on jo. Mutta ehkäpä kilautan lääkärille ja kysyn mitä on mieltä, menenkö näyttämään. Se on vaan aika hassunkin näköinen jotenkin kun on kuin joku vanhus niiden pussukoidensa kanssa =P
MarzaH kirjoitti:
Ei nyt ihan uusi enää, viiden kuukauden kohta, eli rokotukset on jo. Mutta ehkäpä kilautan lääkärille ja kysyn mitä on mieltä, menenkö näyttämään. Se on vaan aika hassunkin näköinen jotenkin kun on kuin joku vanhus niiden pussukoidensa kanssa =P
ei ole oikeasti tulehtuneet. Meille vanheneville nais immeisille on voiteet keksitty jolla saamme rypyt piiloon ja silmäpussit veks, mutta ei taida olla koiruleille vielä omia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039