Onko teistä suuteleminen enempi henk.kohtaista ,kuin esimerkiksi kik*sautus?
Mites pussailu eroaa suutelemisesta?
Onkse kivaa?
(tää nyt vaan välähti mielleeni, kun olin katsonut yhden dokkarin, jossa nämä *rakkauden ammattilaiset*
eivät halunneet suudella yhtä asiaksta juuri tästä henkilökohtaisuuksiin menosta johtuen)
Ps. ei jaksa enempää "tötteröidä" puskissa.*hih*
Päivan PusuKyssäri?
42
2135
Vastaukset
- koltis
Voihan sitä kikata ja pussata samaan aikaan eri henkilökohtaisuuksien kanssa.
Suutelu on sitä kun kaksi ahventa on suut vastakkain. Pussaaminen ei ole...kuis se nyt menikään; suuremmat kalat ui syvällä, vaikkei niihin kuulunekkan tuo ahvenien laji.
Mutta "kalamiehet" tietänevät niidenkin suutelevan:-) Voiskos se olla kalojen yritystä komminikoida toisilleen...siis suustasuuhun menetelmällä? *kunhan kysäisin*))) nuo luonto-ohjemat ovatkin hyvin havainollistavia.- koltis
NainenKirjoittaa kirjoitti:
..kuis se nyt menikään; suuremmat kalat ui syvällä, vaikkei niihin kuulunekkan tuo ahvenien laji.
Mutta "kalamiehet" tietänevät niidenkin suutelevan:-) Voiskos se olla kalojen yritystä komminikoida toisilleen...siis suustasuuhun menetelmällä? *kunhan kysäisin*))) nuo luonto-ohjemat ovatkin hyvin havainollistavia.Oikeesti mua kanssa naurattaa noi ahvenpusut.Telkkarissa on usein kohtauksia, jossa pariutumaan haluavat lähestyvät toisiaan suut auki. Typerän näköistä. Luonto-ohjelmista oppii tietty paljon. Sieltä minäkin eläimellisen oppini olen ammentanut, paitsi tota raatelua.
- nainenkirjoittaa ejk
koltis kirjoitti:
Oikeesti mua kanssa naurattaa noi ahvenpusut.Telkkarissa on usein kohtauksia, jossa pariutumaan haluavat lähestyvät toisiaan suut auki. Typerän näköistä. Luonto-ohjelmista oppii tietty paljon. Sieltä minäkin eläimellisen oppini olen ammentanut, paitsi tota raatelua.
..pohtii noita eiläinmellisiä* ilmiöitä. Tiedä sitten mikä se ihmisen halu on raateluun, kun rakastelu on jokseenkin kivempaa:=)
- koltis
nainenkirjoittaa ejk kirjoitti:
..pohtii noita eiläinmellisiä* ilmiöitä. Tiedä sitten mikä se ihmisen halu on raateluun, kun rakastelu on jokseenkin kivempaa:=)
Skorpparin kanssa.
- nainenkirjoittaa ejk
koltis kirjoitti:
Skorpparin kanssa.
noi naaras skorparit onkin juttu sinäänsä.Siinä saa urospuolinen elämänsä aktin ja saattapi jäädä viimeiseksi samalla.
Tosin taas merihevosurokset jopa myötätunnosta synnyttävätkin.Meidän ihislajissa se vois taas jäädä pelkäksi yritykseksi. - koltis
noi naaras skorparit onkin juttu sinäänsä.Siinä saa urospuolinen elämänsä aktin ja saattapi jäädä viimeiseksi samalla.
Tosin taas merihevosurokset jopa myötätunnosta synnyttävätkin.Meidän ihislajissa se vois taas jäädä pelkäksi yritykseksi.Miehilläkin on nännit, ihmettelen kauhiasti.
- taikis
koltis kirjoitti:
Miehilläkin on nännit, ihmettelen kauhiasti.
tietysti siksi ettei rintamus näyttäisi niin autiolta.
- nainenkirjoittaa ejk
koltis kirjoitti:
Miehilläkin on nännit, ihmettelen kauhiasti.
..kun siinä alkiovaiheessa miehetki on ekana naaraspuolisia ja vasta kun ne on saaneet nännit , ne tajuu, että jotain puuttuu.
'Toi Taikkiksen vastaus meni kyllä tästä edelle ja ois se kurjaa ,jos miehen rinta vaan autiona kellottaisi. - koltis
taikis kirjoitti:
tietysti siksi ettei rintamus näyttäisi niin autiolta.
Ne on näitä evoluution viisaita valintoja nämä tissijutut. Eläköön se suuri ero !
- Palstan seurailija
Olitko sinä tuo T.Tökerö? Et kai?:)
- nainenkirjoittaa ejk
...tunnustaa:-)? Ei kai*HYMY*
- taikis
kiksauttaa voi ilman tunteitakin, mutta suutelu vaati tunteita mukaan.
Pussailu on nopeatempoista kevyttä muiskauttelua..suutelussa varpaankynnetkin ovat vaarassa....
*asiallisena*
ps,en vastaa ammatilaisena kyssäriin :))- nainenkirjoittaa ejk
Tuosta jo tulikin huima olo.Siis ainaskin naisena tuon suutelemisen minäkin koen sykähdyttävämpänä jos sitä vertailis kymmenen minsan kiksautukseen.
Mites lie mihen aivot tuon käsittäisivät? - taikis
Tuosta jo tulikin huima olo.Siis ainaskin naisena tuon suutelemisen minäkin koen sykähdyttävämpänä jos sitä vertailis kymmenen minsan kiksautukseen.
Mites lie mihen aivot tuon käsittäisivät?jos kymppiminsan kiksautus tunteetta olisi kyseessä, niin aivot voisivat siinä samalla ratkoa seuraavan päivän käytännön asioita..kuten mitä ruokaa laittaisi huomenna, tai pitäisikö ne saunanlauteet kerrankin jynssätä oikein kunnolla Yms yms...
Sensijaan kunnon suutelosessiossa aivot heittäisivät häränpyllyä,löperöt mietteet velloisivat pehmeinä järjen paikalla... - nainenkirjoittaa ejk
taikis kirjoitti:
jos kymppiminsan kiksautus tunteetta olisi kyseessä, niin aivot voisivat siinä samalla ratkoa seuraavan päivän käytännön asioita..kuten mitä ruokaa laittaisi huomenna, tai pitäisikö ne saunanlauteet kerrankin jynssätä oikein kunnolla Yms yms...
Sensijaan kunnon suutelosessiossa aivot heittäisivät häränpyllyä,löperöt mietteet velloisivat pehmeinä järjen paikalla...Oisko johdettavissa päätelmä:
mikäli haluu pehmittää aivonsa, niin suutele....suutele vaan:=)
*muuten miten ihmeessä sä ehdit noin paljon miettii kymppisessiossa?
Mulla vois olla vaan yksi ypykäinen ajatus; kumpa tulis jo. - taikis
Oisko johdettavissa päätelmä:
Mulla vois olla vaan yksi ypykäinen ajatus; kumpa tulis jo.jos se kiljun jälkeen sit suutelu olis paras pehmittäjä....löytyis jostain koekaniini vaan ;)
- tukkusutija
Oisko johdettavissa päätelmä:
Mulla vois olla vaan yksi ypykäinen ajatus; kumpa tulis jo.kymmennen minsaa, jos haluut pääs pehmeeks. ja sit ma kiksautan sua kymmenen minsaa ja mul kun on sit pää pehmee.
saat miettii sil aikaa mitä tykkäät. - nainenkirjoittaa ejk
tukkusutija kirjoitti:
kymmennen minsaa, jos haluut pääs pehmeeks. ja sit ma kiksautan sua kymmenen minsaa ja mul kun on sit pää pehmee.
saat miettii sil aikaa mitä tykkäät...ainaski päivän nauruorgut...HUH
*mites tässä nyt duunista selviää,kun molemat päät pehmenneet* taitaa mennä höperöinniksi***
- EvaLuna
Pakko kommentoida myös tähän ketjuun, onhan kyse ehdottomasta lempipuuhastani..
Minusta tuntuu, että suuteleminen on henkilökohtaisempaa kuin "muu vastaavanoloinen toiminta". En tiedä mistä se johtuu? Olisiko, ettei suudellessa voi olla poissaoleva, vaan siinä täytyy olla oikeasti tunteella mukana kokoajan. (Eipä sillä, että sitä toistakaan asiaa suostuisin nykyisin ilman tunnetta harrastamaan.) Jotenkin ajattelisin, ettei suudellessa voi ajatella jauhelihan hintaa, tai vastaavia elämää suurempia mielessä joskus pyöriviä asioita.
Pussailun ja suutelemisen ero on mielestäni tunteen ja toiminnan intensiivisyydessä. Pussailla voi hieman puolihuolimattomastikin, mutta kun tunteet ovat täysillä mukana, muuttuu pussailu suutelemiseksi.- nainenkirjoittaa ejk
..täällähän kohta kesitään uusiosanoja *tuolle*parijumpalle:-)
- Pirre*
syömistä, pussailu vasta maistelua..
Mikä sana tuo kiktähtisautustähti on... onko tuo niitä uusiosanoja..:)- nainenkirjoittaa ejk
..ihan sitä itteään* noin niikuf fiininimmin sanottuna, taikka, kun juodaan kaffeeta sokeri palan läpi...oiskohan se jotensakkin noin???
- Handy cap
Pitääkö minunkin kömpiä piilosta jo pois? Kukaan ei huutanut: Sinut on nähty!:) En ainakaan kuullut..*ottaa sammaleet pois korvista*
Ps: Henkilö C vapisee tuola kannon takana kuin haavanlehti.- nainenkirjoittaa ejk
..esiin sieltä puskasta ---hyvin näkyy tänne asti:-)
- vehkeet
sulla,kun ei voi rauhassa puskaillakkaan:)
- taikis
kömpiä näkyville sieltä....pimiäkin tullee, joutukaa vaan pois pusikosta.
Voinhan minä tulla, älkää ampuko?:)
Vaikka noissa avauksissa vihjailtiin palstan tapahtumiin, niin ne oli kuitenkin pelkkää höpöhöpöä. :))
Meni Nurinperiin kuin väärä raha, eikös?:)
Hitto herjaa taas erroria..- tähtitoimittaja ejk
Waffen-ss kirjoitti:
Vaikka noissa avauksissa vihjailtiin palstan tapahtumiin, niin ne oli kuitenkin pelkkää höpöhöpöä. :))
Hitto herjaa taas erroria..taas onnistuit huijaamaan, samperi!!! Joudut erityistarkkailuun, se on selvä.
- henkilö A
Waffen-ss kirjoitti:
Hitto herjaa taas erroria..lainattu lausahdus : kiitti vitusti :)
Waffen-ss kirjoitti:
Hitto herjaa taas erroria..*nauraa*
Kaikkia muita epäilin mutta sua en osannu epäillä. Kääkk...
Hauska juttu se *Palstan ilmapiiri*, naurattaa vieläkin.
- MaanMatonen
Mie en saa pussata.
Mie en saa kik*sautella.
Mie en saa sannoo pusuttelun olevan kivaa.
Mie en saa sannoo kik*sauttelun olevan kivaa.
Mie en saa enää sannoo mittään.
Mie en ala mittään.
Mie en saa tulla tänne enää.- Maxelle
Näköjään vieläkään.
- Pirre*
mikä se nyt noin on vienyt maihin, kyllä sinä saat...
Piristyhän nyt rakas ystävä, mieki olin äsken melkein yhtä matomaisissa tunnelmissa, mutta tuo sinun alakuloisista alakuloisin matomaisuus sai minut palaamaan maan päälle, melkein säälinkyyneliin..*silittää pientä maan matokaista* - MaanMatonen
Pirre* kirjoitti:
mikä se nyt noin on vienyt maihin, kyllä sinä saat...
Piristyhän nyt rakas ystävä, mieki olin äsken melkein yhtä matomaisissa tunnelmissa, mutta tuo sinun alakuloisista alakuloisin matomaisuus sai minut palaamaan maan päälle, melkein säälinkyyneliin..*silittää pientä maan matokaista*Mie en saa itkee.
Mie en saa panna päätä piiloon.
Mie en saa olla alakuloinen.
Mie en ala mittään.
Mie en saa tätä en saa lopetettua.
Mie en saa laittaa tähän :).
- laamari
Sitä pussailee lapsiaan ja vanhempiaan ja kavereita ja ystäviä... Tapa osoittaa hellyyttä, ainakin minulle.
Suutelu on minulle suilla rakastelua ja koska harvemmin, jos koskaan, tarkastelen asiaa suorituskeskeisestä näkökulmasta, en osaa edes erottaa kiksauttelua ja suutelua sinällään toisistaan.
Minusta kun rakastelussa kaikki sellainen joka kummastakin tuntuu hyvälle on sopivaa ja sallittua. Sellaista kokonaisvaltaista kokemista ilman muita rajoja kuin yhteinen nautinto.
äh... en nyt edes oikein löydä sanoja sille mitä tarkoitan *mutristelee ja miettii esimerkkiä*
hmmm... henkilökohtaisuuden kokemus syntyy mielestäni enemmän kokemisen jakamisesta, tunteesta, kuin tekemisestä. Pikkulillin imaiseminen suuhun saattaa olla äärimmäisen henkilökohtainen kokemus jos mukana on kaikki tunteet ...tai hengitys ohimolla...
Kai minä yritän sanoa... että suutelen vain jos voin myös naida ... ja toisin päin ;))
*puuf...*- EvaLuna
Hyvin sanottu. =)
- Maxelle
Mitä se sellainen on? Heikkojen hommia ja ihan yliarvostettua.
- Pirre*
vilimmoo..
Suuteleminen on suuria tunteita herättävää ja minulle erittäin henkilökohtaista. Siihen tarvitsen myös tunteita molemmilta.
Pienistä pusuista se alkaa ja yltyy intohimoisiin suudelmiin, joka saa aikaan lähes rytmihäiriöitä ja valtavan kohinan suonissa, ja päätyy ties mihin sen jälkeen ;).
Tuosta kiksautuksesta en osaa sanoa muuta kuin että se on minulle yhtä paljon henkilökohtaista.
Ilotytöt ei suutele eikä heitä saa suudella, koska heille se kiksutus on *työtä*, eikä siihen kuulu suudelmat jotka on heille henkilökohtaisia asioita.- tukkusutija
ettei ilotytöt saa suudella? tai, ettei heitä saa suudella? onko kokemusta, vai liittyykö totuus kuulopuheisiin tai poikaystävän kokemuksiin? pyydän anteeksi (harvinaisuus), jos kysymyksenin loukkaa sinua, mutta elokuvissa ei ole koko totuus.
sinä käytät kaunista nimeä naisista, joilla on laaja sydän. yleisesti ottaen heitä nimitellään huoriksi.
tämä meni nyt aika paljon pyllylleen. mutta kun suudellaan niin suudellaan.
ja minun armaani on silloin tällöin kuiskannut kainalooni painuen: "sinun hymysi tuoksuu naiselle." tukkusutija kirjoitti:
ettei ilotytöt saa suudella? tai, ettei heitä saa suudella? onko kokemusta, vai liittyykö totuus kuulopuheisiin tai poikaystävän kokemuksiin? pyydän anteeksi (harvinaisuus), jos kysymyksenin loukkaa sinua, mutta elokuvissa ei ole koko totuus.
sinä käytät kaunista nimeä naisista, joilla on laaja sydän. yleisesti ottaen heitä nimitellään huoriksi.
tämä meni nyt aika paljon pyllylleen. mutta kun suudellaan niin suudellaan.
ja minun armaani on silloin tällöin kuiskannut kainalooni painuen: "sinun hymysi tuoksuu naiselle."eikä kysymyksesi loukannut, kun vielä niin harvinaisesti anteeksikin pyysit :).
Suoraan sanoen en nyt muista mistä olen kuullut että ilotytöt eivät suutele. Olen saattanut jostain lukea tai jossain dokumentissa siitä oli puhetta. Siitä on niin kauan.
Itse en koskaan ole nimitellyt ketään huoraksi, erittäin ikävänmakuinen sana. Surullista kun jo ala-asteikäiset käyttävät tuota sanaa nimitellessään toisiaan.
Miten kaunista verbaliikkaa teillä onkaan armaasi kanssa kun hellitte toisianne sanoilla :), "sinun hymysi tuoksuu naiselle", oi miten sykähdyttävää...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929