pikkupiskin kennel

mimmi03

Onko kukaan käynyt tai hankkinut koiranpentua
Pikkupiskin kennelistä pohjoissuomesta. Olisi
kiva kuulla minkälaisissa oloissa siellä pidetään
koiria. Tuntuu olevan paljon ja monenrotuisia
koiria

9

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kotona pomeranian Pikkupiskin Inka alias Pörri =) Itse asiassa koira on setämme alunperin, hän hankki sen viisi vuotta sitten, mutta tänä kesänä antoi koiran pikkusiskolleni. Töiden takia joutui "luopumaan", vaikka samassa perheessähän koira vielä tavallaan on. Tuosta kennelistä en kyllä osaa kertoa koska ei itselläni ole tietoa, enkä nyt tiedä muistanko tuon Pörrin virallista nimeäkään oikein, kun nykyään asun poissa kotoa ja harvemmin tuota koiraakaan näen. Mutta samaisesta kennelistä kuitenkin ja varsin terhakka tapaus =)

• kannattaa roduista mitä sitten haluaakin aina ja vain mennä rotujärjestön sivuille ja sieltä katsella jäsen kasvattajat, ja pentuvälittäjä.

• kenneli ei ole missään rodussaan oman rotujärjestönsä jäsenkasvattaja ja se kertonee jo paljon.

• kosti

Kaikin keinoin välttelen ko. kenneliä. Ei ole koirien pito eikä jalostus minun makuuni.

• mutta ota selvää

Heips,
      pari tuttua on aikanaan hankkineet sieltä koiran. Molemmat ottivat pennun säälistä, he eivät missään nimessä pitäneet tarhan oloista mutta halusivat "pelastaa" edes yhden koiran niistä oloista. Kennelin koirien määrä ja olosuhteet kauhistutti heitä, en sitten tiedä minkä verran siellä koiria on mutta monenmoista rotua löytyy.

Suosittelisin sinua ottamaan selvää eri kasvattajista/kenneleistä. Itse päädyin ottamaan koirani pienestä kennelistä, jossa kasvatetaan vain yhtä rotua. Kasvattajallani on todellakin aina aikaa jos tarvitsen neuvoa koirankasvatukseen liittyvissä asioissa.

• kultsu

Eivät ne pari tuttuasi ilmeisesti tulleet ajatelleeksi, että tällä "säälistä" hankkimallaan pennulla he tukevat kyseisen kasvattajan toiminnan jatkuvuutta!

Aivan samaa tehtailutoiminnan tukemista on virolaisten koirien rahtaaminen tänne Suomeen. Totta ihmeessä siellä riittää rescue-koiria, kun sinisilmäiset suomalaiset rahtaavat niitä kilvan tänne pelastettavaksi...

• edelleenkään en suosittele
        kultsu kirjoitti:

Eivät ne pari tuttuasi ilmeisesti tulleet ajatelleeksi, että tällä "säälistä" hankkimallaan pennulla he tukevat kyseisen kasvattajan toiminnan jatkuvuutta!

Aivan samaa tehtailutoiminnan tukemista on virolaisten koirien rahtaaminen tänne Suomeen. Totta ihmeessä siellä riittää rescue-koiria, kun sinisilmäiset suomalaiset rahtaavat niitä kilvan tänne pelastettavaksi...

Naulan kantaan, tuttavani eivät todellakaan ajatelleet että tukevat tekosillaan kasvattajan bisnestä.

Missään nimessä koiraa ei tulisi hankkia säälistä, ylipäätään mitään lemmikkiä.

• r.iikka

eräs nainen kertoi soittaneensa kyseiseen kenneliin ja kysellyt koiraa nykyisen kaveriksi. kun kennelin omistaja kuuli koiran rodun (jackrussel mäyris-sekoitus) sanoi ettei myy koska ''se tappaa uuden pennun'' että semmoista. ennen rodun kuulemista oli kuulemma hyvin ystävälliseltä vaikuttanut..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe