Kuinkahan onnistuisi villakoiran pennun ottaminen talouteen, jossa on jo vanhempi (7v) villis? Varmaankin on aika yksityiskohtaista tuo sopeutuminen, mutta olisi kiva kuulla jos jollakulla on ollut samankaltainen tilanne.
Villakoirista
4
280
Vastaukset
Monilla ihmisillä on enemmän kuin yksi koira ja villakoiran omistajilla kuten oman rotunikin ihmisillä on yleensä enemmän kuin se yksi koira.
Itse olen sitä mieltä, mutta muista taas tämä on vain oma henk.kohtainen mielipiteeni, niin koiran olevan onnellinen lajitoverin seurasta. Itsekkin olen onnellinen näistä omista höppänöistäni ja ulkoilukin on mukavampaa (vai onko) kahden koiran kanssa, jotka jo osaavat kulkea remmissä.
Lyhyesti tuon epäselvän höpinän sijaan ota ihmeessä toinen.Mulla on useampi villakoira ja ei oo ollu mitää ongelmaa ku on toinen koira tullut taloon. Väli mulla ei tosin oo ollu ku 1,5 vuotta. Mulla on kaikki kolme narttuja. Ei oo tapeltu kertaakaa.
- nappi
Meillä kotona nyt 8v ja 8kk vanhat villikset. Välillä hiukan nahistellaan mutta muuten sujunut hyvin! Molemmat tykkää kun on kaveri jonka kanssa rymytä! Rohkeesti vaan..
- Caniche
..tuli toinen villis kun vanhempi oli 4v ja molemmat ovat uroksia. Nyt on vuos yhteiseloa takana, ja hienosti sujuu :) Vanhempi uros ei ole koskaan tullut toimeen kuin harvojen urosten kanssa, mutta oman lauman jäsen on eri juttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989