miksei isommistakin. Tänään sain kuulla ilouutisen. Muistatteko te jotka olette aktiivisesti tätä palstaa seuranneet kun kirjoitin siitä karanneesta Griffonista. Griffon karkasi Auran ja Pöytyän rajalla. Välillä luultiin jo koiran jääneen auton alle. Mutta sitten tuli aina uudelleen ja uudelleen näköhavaintoja kaverista. Omistajat tulivat päivittäin etsimään koiraansa tuntikausiksi. Koira vain pakeni ja oli villiintynyt täysin. Ei auttaneet ruoka ansat ei mikään.
Nyt on koira kotonaan. Yli kolmen viikon karkureissunsa jälkeen. Nälkiintynyt ja väsynyt pikkukaveri, mutta muutoin kunnossa.
Täytyy kehua ihmisiä jotka jaksoivat auttaa vierasta koiraa ja vieraita omistajia aina vaan uudelleen ja uudelleen.
Koira oli vihdoin niin nälkäinen että oli mennyt ruoka loukkuun sen saman maalaistalon tuntumaan jossa oli koko karkumatkansa viettänyt.
Elämä on pienistä ihmeistä rakennettu
12
3168
Vastaukset
- hatamm
kaikki hyvin!
- Interaktio
Sattumalta vierailin viikko sitten ko. alueella päin ja puheeksi tuli tämä karkulainen. Sitä oli siellä haettu vissiin talosta taloon. Sanoin sitten jääneen auton alle kun täällä sillon niin taisi jossain lukea. Ja tietty harmiteltiin. Täytyypä korjata sekin juttu kun taas siellä liikkuu.
Mutta tokihan minä mielelläni kerron että hengissä se koiruus kumminkin on. - wuffis
No hyvä että löytyi!:)
Mutta mikä se auton alle jäänyt sitten oli???ollut punainen kissa joka oli hengestään päässyt. Silloin etsittiin melkein koirien kanssa sitä yliajajaa, jotta olisi kertonut missä se yliajettu oli tieltä pois korjattu jotta oltaisiin vakuutusyhtiötä varten saatu ne viralliset tiedot, ja olisiko ollut mikrosirusta jotain jäljellä.
Mutta ajatelkaa on tuollainen kääpiökoirakin todella sitkeä Sissi, koira jonka kuonon eteen on vallan ruoka laitettu ja hemmoiteltukin, ja on pärjännyt villinä koirana luonnossa.- wuffis
umalehtinen kirjoitti:
ollut punainen kissa joka oli hengestään päässyt. Silloin etsittiin melkein koirien kanssa sitä yliajajaa, jotta olisi kertonut missä se yliajettu oli tieltä pois korjattu jotta oltaisiin vakuutusyhtiötä varten saatu ne viralliset tiedot, ja olisiko ollut mikrosirusta jotain jäljellä.
Mutta ajatelkaa on tuollainen kääpiökoirakin todella sitkeä Sissi, koira jonka kuonon eteen on vallan ruoka laitettu ja hemmoiteltukin, ja on pärjännyt villinä koirana luonnossa.Ai se olikin kissa. Jotenkin jäi käsitys että olisi löytynyt yliajettu Griffon, niin sitä lukee väärin vaan.
wuffis kirjoitti:
Ai se olikin kissa. Jotenkin jäi käsitys että olisi löytynyt yliajettu Griffon, niin sitä lukee väärin vaan.
Ihanaa ku koira löytyi. Tiedän just miltä tuntui ku koira on hukas.Meidän Tara (toyvillakoira) oli viime marraskuus kaks viikkoa hukas ja löytyi just ennen ku tuli lumi maahan. Heti seuraava yö oli kylmä, koira ei olisi siitä enää selvinny. Meillä oli kans koiraloukku mut koira ei menny siihen. Koira oli takkuinen, laiha ja nälkäinen löydettäessä. Oltiin joka päivä kattelemas. Onneksi koiralle ei tullu muita seuraamuksia kuin virtsatulehdus. Viacutania ja nutriplusgeeliä annoin sille. Kaks viikkoa meni ennen kuin koira kotiutui meille. Huom ei ehtiny olla ku 1vrk mu karkas. Toinen koira avas oven. Tara on muutenki arka on ollu mones eri kodis ja huonosti kohdeltu noin puolet elämästään. Nyt koira on kuten muutkin koirat mut joku suojelunhalu mulle jäi ku oli niin kauhiaa aikaa se kaks viikkoa ku koiraa etittiin jopa koirapoliisin voimin.
- Rana =)
että karkulainen löytyi hyvässä kunnossa =)
- Dude
kaikkee on koiras varmasti kokenut matkansa aikana, hyvä että koira löytyi ja kaikki on nyt parhainpäin! :) Teillä oli onnea!
Koira ei kyllä ollut minun eikä edes kasvattini, vaan saman rodun kasvattajan ja ystäväni omistama.
Karkasi kotimatkalla Aurassa kaikkien rotujen koiranäyttelystä kotimatkalla.
- Sari-PETS
Tosi hienoa että koira pääsi takaisin perhensä pariin :)!!! Ja ihana huomata että tässä kylmässä maailmassa vielä ihmiset rakastavat koiriaan ja sinnikkäästi jatkavat etsintöjä kunnes kaveri on kotona!!
- ....
On kyllä hieno juttu, että koira löytyi. Tuntuu olevan ylläpidonkin mielestä, nimittäin tätä keskustelua mainostetaan syyskuun uutiskirjeessä, siitä on suora linkki tähän keskusteluun.
- Nanne
...olipa hyvä uutinen kertakaikkiaan. Sitkeys palkittiin =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959