Käytiin tuossa pojan kanssa just iltapisulla. Kyllä alkaa vaan illat pimenemään hurjaa vauhtia. Mutta onneksi on itsellä tuo "hirmuinen vahti" mukana niin ei pelota liikkua yksin minunkaan arkajalan =) On siitä vaan turvaa ja seuraa. Ja on se aina mukava kun tulee joku muu koiranulkoiluttaja vastaan ja pysähtyy juttusille. Eipä taida näihin aikoihin arki-iltoina enää juuri muut kuin koiraihmiset liikuskella =P Oikein hyvää syksyä ja tunnelmallisia koti-iltoja kaikille kavereille täällä!
Syystunnelmia...
2
483
Vastaukset
vettä tuli taivaan täydeltä, joten äkkiä asioille ja sitten hippulat vinkuen kotiin ja suihkuun.
...paistoi, kyllä sitä tuli taas hyvälle mielelle kun äsken käänsin päätä ja tuo tuossa nojaili sohvan selkänojan päällä tassut kuonon alla ja tuijotti että mitähän tuo emäntä tuossa touhuilee. Eipä sitä paljoa tarvi että päivä pelastuu, yksi tuollainen söötti katse riittää =)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019