Joko

merli:)

saa tulla..:DD
Pitääkö tunnustaa..:)
Ja pitäiskös rekisteröityä taas..apuja..:D

42

1989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikis

nouse vaan sieltä puskasta pois :)) ja tunnustukset kehiin...kumpi?vai molemmat? :))

*pakahtuu uteliaisuuteen*

• merli:)

minäkö muka puskassa..:DDD

No tunnustan...kun tuli niin ikävä teitä kaikkia:D

Nyt saa sitten arvata..:D

• taikis
        merli:) kirjoitti:

minäkö muka puskassa..:DDD

No tunnustan...kun tuli niin ikävä teitä kaikkia:D

Nyt saa sitten arvata..:D

veikkaan Redmerleä?

• Jermu

vakkaria....nikistä viis..Kjäh!
      Moikka, kuinka kulkee?

• hohhoijakkaa

Millanix, tunnusta pois vain.

• tähtitoimittaja ejk

eikös nyt ole merliNelli tunnustusvuorossa?

• Ei muuta kuin tunnustat heti! :)

Tutkitaan rikkomuksesi sitten suurennuslasin kanssa, ettäs tiedät!

• MaanMatonen

Mie en saa tunnustaa.
      Mie en saa työntää päätäin mullasta esiin.
      Mie en ala mittään.
      Mie saan sannoo etten tiedä kuka oot.

• taikis

saat sie tunnustaa ja työntää sen pääsikin mullasta, tukehtuuhan sinne :(

• MaanMatonen
        taikis kirjoitti:

saat sie tunnustaa ja työntää sen pääsikin mullasta, tukehtuuhan sinne :(

Mie en saa olla ressu.
        Mie en saa nauraa.

• taikis
        MaanMatonen kirjoitti:

Mie en saa olla ressu.
        Mie en saa nauraa.

mitä sun kanssas oikein pitäis tehdä?
        voisitko selittää kuka näitä kieltoja sinulle asettaa?

• että olit Maxelle, redmerli ja Dr.Humanderi.
      Jeeeee... tiesin että arvasin oikein.

• tähtitoimittaja ejk

Dr. Humanderi taisi olla NainenKirjoittaa, muistaakseni se vähän tunnustikin sen. Maxell, hmm, hmm, miten minusta tuntuu että on se Palstan pelastaja joka kesällä kirjoitteli enemmän. Kuka hän sitten on, voi tietty olla merlikin.

• tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

Dr. Humanderi taisi olla NainenKirjoittaa, muistaakseni se vähän tunnustikin sen. Maxell, hmm, hmm, miten minusta tuntuu että on se Palstan pelastaja joka kesällä kirjoitteli enemmän. Kuka hän sitten on, voi tietty olla merlikin.

Jaa, no huti tuli sitte.
        Arvataanpas uudestaan... hiljainen palstan seuraaja ja Kirjainsieppo.

• tähtitoimittaja ejk
        Mariet kirjoitti:

Jaa, no huti tuli sitte.
        Arvataanpas uudestaan... hiljainen palstan seuraaja ja Kirjainsieppo.

hiljaista seuraajaa minäkin epäilin, ja olen redmerlestä samaa mieltä että oli merli.

• tukkusutija

hölmöyteni taasen tunnustaa. en tie mitä nakkia hää käyttää.

en muuten oo kyllä viitsinyt koluta arkistoista koiran ystäviäkään.

• Ellenix

nyt tunnustetaan, noustaan pintaan, etsitään, arwaillaan, kokeillaan,,, pelastetaan palstaa,,

Onpa jännää :D

(o,o)

Hyvää yötä ;D Kaikesta selviää :D

Tästäkin

Sanokaa mun sanoneen,,,,, *höh*

™cuccuu™

*hui-hai*......... Se meni jo, muistot jäi... ;D

tunnustuksia sitä vaan ollaan vailla..hävetkää:DDD
      Heti aletaan epäilemään ja toinen vain halusi tunnustaa miten ikävä tuli kaikkia ja luonne on liian heikko...ei täältä voi ketakaikkiaan olla kauan pois:D

Sanokaa nyt helkkarissa rekkaanko uuden nikin,kun jonkinlaisessa mielenhärössä poistin merliNella paran?

• tukkusutija

nikkaa ny rekki tai oo rekkaamatta nikki. sillä ei väliä oo.

osallistumistasi kaivataan( huom, passiivi, muda mä kaipaan,)

ja jos et tuu, nin et tuu.

tukkusutija kirjoitti:

nikkaa ny rekki tai oo rekkaamatta nikki. sillä ei väliä oo.

osallistumistasi kaivataan( huom, passiivi, muda mä kaipaan,)

ja jos et tuu, nin et tuu.

mie vaikka pää märkänis:D

Rehellisyyden kirot tässä ahdistaa, jälleen kerran:)
        Tahtois kirjoittaa omalla rekatulla(sisin kun tahtoo tehdä kaiken oikein).

Omalla rekatulla nikillä...tuohon ei muuten sitten lasketa hauskanpitoa multeillen vaan ei ilkeillen(jotka minun on aina ennenpitkää pakko tunnustaa).

Rekattuna ei tulis väärinkäsityksiä eikä käytöksiä.
        Virtuaalihan tämä on...mutta täällä päässä minä ihminen, elän ja olen tunteideni ja arvojeni kanssa..:)

• tukkusutija

mie vaikka pää märkänis:D

Rehellisyyden kirot tässä ahdistaa, jälleen kerran:)
        Tahtois kirjoittaa omalla rekatulla(sisin kun tahtoo tehdä kaiken oikein).

Omalla rekatulla nikillä...tuohon ei muuten sitten lasketa hauskanpitoa multeillen vaan ei ilkeillen(jotka minun on aina ennenpitkää pakko tunnustaa).

Rekattuna ei tulis väärinkäsityksiä eikä käytöksiä.
        Virtuaalihan tämä on...mutta täällä päässä minä ihminen, elän ja olen tunteideni ja arvojeni kanssa..:)

kigattu reggí onb paremp ku kostia bää.

täällä päässä nyt:)

Saiskos vaivata vakkareita ja muitakin kuleskelijoita kaiken kiiruun keskellä pienellä mutta tärkeällä asialla...Nikkiapuja kaivataan ja kiiruusti!!..ihan tässä jo tulee hikikin..:P

En minä oo ennen yhtä sanaa näin kauan miettiny.

Minä en kirjota mittään,ennenku mulla on ikioma nikki..*mökötystauko*

• Jermu

"Mökötystauko" eiks olekkin hyvä nikki?
        Siis tauko siinä mielessä, että et mökötä just silloin. Mitäs sanot?

Jermu kirjoitti:

"Mökötystauko" eiks olekkin hyvä nikki?
        Siis tauko siinä mielessä, että et mökötä just silloin. Mitäs sanot?

johan pomppasi..:DDD

*naurukohtaus*

Juu-u aika...ajattelin kyllä jotain naisellista juttua, mutta onhan tuossakin herkkyyttä tavallaan..:D

Okei, pannaan listalle.Odottelen vielä jos tulee lisää ehdotuksia:D

• laamari

montulla viettää jonkin sortin nikkinottojuhlaa?

Tässä muutama ehdotus:

Illuminosa l. sädehtivä, lyhenisi varmaankin Illuksi ja vääntyisi...hmm;)
        - se kuvaisi tuota persoonaasi niin hyvin. Semmoinen päivänsädefiilinki

Gerbera olisi myös aika mukava. Tiedäthän, sellainen hehkuvan punainen päivänkakkaranmallinen kukka... ja assosioituisi vielä mukavasti Gerberokseen, nautiskelijaan.

Joskus kanssasi jutustellessa voi langeta aikamoiseen ansaankin. Siksi nikiksesi sopisi myös vaikka MiinaKenttä tai nettikielellä MiinaKentta...

Elokuvahahmoista muistutat mielestäni eniten Timonia... ja koska olet nainen voisit olla nikiltäsi Timona ja hymyillä aina 'simona'

... Hyviä nikkejä on maailma täynnä. Vaikeus on valinnassa. Mitäpä jos pidetään äänestys?

• vaikka

semonen nikki kuin HuomioNkippee?

laamari kirjoitti:

montulla viettää jonkin sortin nikkinottojuhlaa?

Tässä muutama ehdotus:

Illuminosa l. sädehtivä, lyhenisi varmaankin Illuksi ja vääntyisi...hmm;)
        - se kuvaisi tuota persoonaasi niin hyvin. Semmoinen päivänsädefiilinki

Gerbera olisi myös aika mukava. Tiedäthän, sellainen hehkuvan punainen päivänkakkaranmallinen kukka... ja assosioituisi vielä mukavasti Gerberokseen, nautiskelijaan.

Joskus kanssasi jutustellessa voi langeta aikamoiseen ansaankin. Siksi nikiksesi sopisi myös vaikka MiinaKenttä tai nettikielellä MiinaKentta...

Elokuvahahmoista muistutat mielestäni eniten Timonia... ja koska olet nainen voisit olla nikiltäsi Timona ja hymyillä aina 'simona'

... Hyviä nikkejä on maailma täynnä. Vaikeus on valinnassa. Mitäpä jos pidetään äänestys?

illalla..Joko uusi nikki tai minä:D
        Kävin jo kurkkimassa kadotuksen syövereihin.

Veikeitä nuo nikkiehdotukset, laitan listaan.
        Illu ei ehkä..no,P on näppiksellä liian likellä I:tä:D

Gerbera..tuntuu vähän liian hienolta meikäläiselle:)

Simona, aika nappi..meilläpäin kun tehdään jotain oikeen tosissaan niin sanotaan simona..:D

Miinakenttä..jestas*virnistys* on kuitenkin parempi kuin vaikka liukuMiina..:DD

Äänestys..hmm,no joo.Jonkun pitäis vain organizeerata se.

Mulla on tänä iltana vähän menoja, mutta tulen kun kerkiän montulle katsomaan kuinka merlin käy.

Juomapuolta saa jättää vähän minullekkin ja vetäkää köysiaita montun ympärille...ihan kaiken varalta vaan:D

• taikis

paljastumaan että olisit tuo Redmerle...niin aikas hyvä olisi myös rekattuna :))

• taikis
        vaikka kirjoitti:

........:/

vaikka kirjoitti:

herättäis huomiota:)

Kirjoittelun otsikolla ei sitten olisi väliä..HuomioNkippee nikkinä olis kuin huutomerkki:D

Pistetäänpäs listaan..ehdotus oli ihan hyvä(vaikka tarkoitus kenties ei) :)

taikis kirjoitti:

paljastumaan että olisit tuo Redmerle...niin aikas hyvä olisi myös rekattuna :))

laitan ehdotuksen ylös, toivottavasti ei pillastu hän.

Redmerle..punainenmerli... pitääkö tässä vielä paljastella itseään kun muutenkin on alaston olo ilman nikkiä:DD
        ...illalla hiippailen montulle ja katsotaan puetaanko vai kuopataanko merli..:D

• Hopeakoru

Itselleenkin on tosi vaikea keksiä nimimerkkiä, mutta tässä nyt muutama ehdotus:

Merenkimallus
        Meritaivas
        MeriN
        Merenda

Nämä kaikki liittyivät nykyiseen nikkiisi, koska siitä tuli meri mieleen. :-)

Hopeakoru kirjoitti:

Itselleenkin on tosi vaikea keksiä nimimerkkiä, mutta tässä nyt muutama ehdotus:

Merenkimallus
        Meritaivas
        MeriN
        Merenda

Nämä kaikki liittyivät nykyiseen nikkiisi, koska siitä tuli meri mieleen. :-)

vaikeaa on kyllä keksiä nikkiä, ainakin minun:(

Mietin vain tässä, jos tämä merli nyt menee kuoppaan, niin pitäisikö tehdä täydellinen nikinmuutos...hitsit,kun ei osaa päättää:)

Aika omilta tuntuvat nuo MeriN ja Merenda...pistän listaan nämäkin:D

• Hopeakoru

vaikeaa on kyllä keksiä nikkiä, ainakin minun:(

Mietin vain tässä, jos tämä merli nyt menee kuoppaan, niin pitäisikö tehdä täydellinen nikinmuutos...hitsit,kun ei osaa päättää:)

Aika omilta tuntuvat nuo MeriN ja Merenda...pistän listaan nämäkin:D

Jos haluat täydellisen nikinvaihdoksen, niin siinä tapauksessa ei kannata ottaa mitään samantyylistä nimimerkkiä, kuten itsekin tein. ;-)

-nda pääte on mielestäni todella kaunis, kuten tuossa Merenda nikissä. Sarlinda, Saranda, Mirlinda, tai sitten Henrietta, Felicia, Sariette, jne. Tuossapa taas muutama. Herranjestas, tässähän tuli itsellekin taas kimmoke nikinvaihtoon. :-)

• tähtitoimittaja ejk
        taikis kirjoitti:

taas olit ajatusvarkaissa. Redmerle, Bluemerle tai mikävärivaanMerle olisi hyvä ja viittaisi myös edelliseen nikkiin.

Oisko kellään lainata kottikärryjä? Pitäis saada toi viimeinen kiljupönttö paahtimosta Montulle.

• Kuules melli, paljastahan nyt ne puskanikkis. Tässä jo malttamattomana ootellaan.
      Miksi muuten hautasit merliNella nikkis? Kaunis nikki ja sopi sulle.

juu merliNelli sai lähtöpassit, vähän nyt kyllä harmittaa.

Oma kirjoittelu ei luistanut ja tuntui ettei ole mitään sanottavaa kellekkään.Kai se jonkinlaista kyllästymistä oli.
        Olishan sitä voinut vaan olla kirjoittelematta ja lukematta aikansa, mutta silloin oli sellainen fiilis että pitää tehdä jotain.

Jos ei tee mitään, ei tee myöskään virheitä...sellaista se on ja virheistä viisastuu...itse olen tosin joutunut joissain asioissa ottamaan muutaman uusinnan.

Jeps, ei märehditä sitä enään vaan nostetaan hännät pystyyn ja kuonot kohti tuulta.

Yhdessä puskassa taisin vain lymyillä...odotas käyn vielä tarkistaan..Palaan kohta.

tulee tässä ja nyt.

Moni arvasi oikein, monen pettymykseksi pitää sanoa että puolipuskailin vain yhdellä nikillä...redmerlenä.
      Jännitys säilyy, koska puskailijoita on varmaan enemmänkin.

No niin, se oli siinä tällä kertaa.

• taikis

tässähän voisi tuulettaa vaikka, aaaaaarvasiiiiiin...

Tuo puolipuskailu lienee joku uusi termi?

• merli
        taikis kirjoitti:

tässähän voisi tuulettaa vaikka, aaaaaarvasiiiiiin...

Tuo puolipuskailu lienee joku uusi termi?

redmerle on melkein kuin merli ja tarkoitus oli paljastaa jossain vaiheessa.

Samplari kun...tarvis hymiöitä käyttöön.
        Voiskohan jossain toimittajalta salaa käydä hymiöimässä..vierotusoireitahan tässä tulee.

• taikis
        merli kirjoitti:

redmerle on melkein kuin merli ja tarkoitus oli paljastaa jossain vaiheessa.

Samplari kun...tarvis hymiöitä käyttöön.
        Voiskohan jossain toimittajalta salaa käydä hymiöimässä..vierotusoireitahan tässä tulee.

joku korvaava merkki hymiölle... vaikka joku kirjainyhdistelmä, salakoodi... toivottavasti tomittaja ei huomaa tätä kirjoitusta...

• tähtitoimittaja ejk
        taikis kirjoitti:

joku korvaava merkki hymiölle... vaikka joku kirjainyhdistelmä, salakoodi... toivottavasti tomittaja ei huomaa tätä kirjoitusta...

minä huomaan kaiken!!! Turha yrittää. Miten tässä avausta raapustaa kun koko ajan pitää seurata vilunkia, perhana sentään!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2159
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1327
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe