Olisiko vinkkejä, kun koira ei uskalla kävellä kerrostalon rappusia??
Vinkkejä
6
423
Vastaukset
...ei myöskään olisi suostunut kipuamaan. Pentukoiralla luulisi auttavan jos joku vaikka juoksee raput edellä ylös niin innostuu tulemaan perässä.
- mtt
hei meidän toinenkoira teki sitä myös.aloimme makupaloilla..ei tulosta sitten laitoimme liukkaalle lattialle maton ja varovasti àuttaen`ylös alas..sitten se jo alkoi sujua.onne yrityksiin.onko koiranne minkä ikäinen
- r.iikka
vanha kunnon makupaloilla houkuttelu voisi toimia.. makkaranpalanen tms. vaikka joka kolmannelle rapulle (tämä toimii jos koira on herkkusuu)
- Joodå
Ja jos koira taas on innostunut esim. palloleikeistä, niin voi heittää palloa jollekin kaverille ylöspäin/alaspäin, mihinkä suuntaan sitä ollaan menossa, niin koira ehkä innostuu lähtemään perään ja unohtaa rappukammonsa.
- mindetys
Joodå kirjoitti:
Ja jos koira taas on innostunut esim. palloleikeistä, niin voi heittää palloa jollekin kaverille ylöspäin/alaspäin, mihinkä suuntaan sitä ollaan menossa, niin koira ehkä innostuu lähtemään perään ja unohtaa rappukammonsa.
tuota juoksemista rapussa. Mun koira ei tykkää myöskään rappusista. Kerran se yrittä päästä ne mahdollisimman nopeasti ylös ettei tarvi pelätä niin pelkkää liukasteluahan se oli, ja saattoi sattua kun aika ikävissä asennoissa kävi välillä kun tassut luisti:)
se makupala ois ehkä parempi vaihtoehto? - aloittaja--
mindetys kirjoitti:
tuota juoksemista rapussa. Mun koira ei tykkää myöskään rappusista. Kerran se yrittä päästä ne mahdollisimman nopeasti ylös ettei tarvi pelätä niin pelkkää liukasteluahan se oli, ja saattoi sattua kun aika ikävissä asennoissa kävi välillä kun tassut luisti:)
se makupala ois ehkä parempi vaihtoehto?kiitos vastanneille.
Koira on todella perso makupaloille, mutta edes makupalat ei saa sitä menemään rappusia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029