elikkäs...osaako kukaan kertoa paljonko maksaa kuopiossa hammaskiven poisto koirakaverille?? ja missä olette käyttäneet? ja menikö kaikki muutenkin ok? Kiitokset jo etukäteen!!!!
Koiran hammaskiven poisto?
2
1575
Vastaukset
- hamppis kivis
Kannattaa soittaa ite asemille ja kysellä hintoja, voi vaihella paljonki.Meiän tyttökoira kävi aina puijonlaaksossa, mutta tietty vaati nukutuksen hammaskivenpoistoon, joka makso jo lisää..Hara oli kuulemma aikoinaa paras eläinlääkäri ja koiraystävällisin Kuopiossa, onkohan vielä toimessa??
- päivärannassa
Rakki&katti luultavasti on edullisin paikka ja on mukavat ja pätevätä lääkärit.Aikoja saa myös illaksi jos et päivällä pääse käyttämään.
Hara on myös edelleen Kuopiossa,Jynkän eläinlääkäriasemalla.=)Hyvä paikka sekin,tosin voi olla hintavampi kuin Rakki&katti.Puijonlaaksossa olen päässyt rahoistani eroon tehokkaimmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764