on surullista kun viihdettä pitää tehdä näin paskaisin keinoin että oikein hävettää,aikuisiako muka tuomarit ,on tainnut jäädä murroikä päälle,ei tarvitse enää ihmetellä käyttäytymisoppeja mistä ne imetään,ei kunnon viihde ole haukkumista, solvaamista ,nöyryyttämistä,neuvokaa ja ohjatkaa eteenpäin harrastamaan(eihän kaikkien tartte olla elviksiä,joita ei suomesta tosin ole koskaan noussutkaan) niitäkin joilla ei ole laulutaitoja teidän "bisnekseenne",joilla itsellenne leivän ostatte.itkettäminen on tosi törkeää.
kohdelkaa nuoria kohteliaasti
10
775
Vastaukset
- Laardibonanza
Ihan sama se oli, mitä tuomarit sanoivat. Vaikka kuinka kohteliaasti ilmaistiin, ettei ollut sopiva Idols-formaattiin, niin ne tyypit, joiden ego sai kolauksen, parkuivat tai uhosivat olevansa taiteilijoita. Suuri osa myönsi homman menneen päin p:tä, ja olivat syystäkin kiukkuisia, mutta itselleen. Ihan terve piirre.
rumasti ,töykeästi,vieläpä irvaillen,kyllä sen näki että nuoret,etenkin tytöt saivat huonon muiston siitä ilkeilystä,jokainen miettikköön asiaa omalle kohdalleen, miltä tuntuu jos saa ilkeämilisen arvostelun,arvostella voi myös siistiä kieltä käyttäen tyylikkäästi ,mutta eihän nämä arvostelijat "niina tapiota" lukuun ottamatta olekaan mitään.
- No shit, Sherloc
hildajosefiina kirjoitti:
rumasti ,töykeästi,vieläpä irvaillen,kyllä sen näki että nuoret,etenkin tytöt saivat huonon muiston siitä ilkeilystä,jokainen miettikköön asiaa omalle kohdalleen, miltä tuntuu jos saa ilkeämilisen arvostelun,arvostella voi myös siistiä kieltä käyttäen tyylikkäästi ,mutta eihän nämä arvostelijat "niina tapiota" lukuun ottamatta olekaan mitään.
Viihteen vuoksi.
- jean
Eihän sinne tartte lähtee, jos ei kestä tuomarien kommentteja! Kyllä osallistujien luulis viime vuoden perusteella tajuavan, ettei sielä kuule välttämättä mitä haluais kuulla. Ja olihan sielä aika karseita!
- Ace
Minusta on erittäin hyvä, että ihmiset palautetaan pilvistä maan pinnalle. Monet luulevat osaavansa laulaa tai ainakin olevansa pop. Jos näille ihmisille sitten alan ammattilaiset kertovat totuuden niin tottakai se kirpaisee. Mutta eikös se ole hyvä juttu ettei luule ittestään liikoja? Minä ainakin toivoisin että minuakin olisi "opastettu" jo nuorempana siitä missä olen hyvä ja missä en. Tällöin ei olisi tullut tehtyä vääriä ammatinvalintoja.
...ja pakko totuuden nimissä on sanoa, että yhtäkään "idols-ehdokasta" en ole vielä nähnyt, jonka levyn ostaisin.
- Olen samaa mieltä.
Olen samaa mieltä että idols tuomarit ja koko ohjelma toimii väärältä pohjalta.
Otetaan jatkoon huonoja,että kansa saa nauraa.
Ei ihmisen edes tarvitse olla musikaalinen huomatakseen, että ekassa jaksossa ei ollut kuin yksi blondi, kaunis tyttö joka osasi tosissaan laulaa, ja sinne oli otettu tosi huonojakin jatkoon.
On kyllä taso laskenut idols kakkosessa.
Eikä kysymys ole edes siitä etteikö hyviä laulajia olisi, muttakun heitä ei otettu tarpeeksi jatkoon, koska haluttiin ennemmin naurattaa katsojia, että heidät saadaan katsomaan idolsia.
Idols on törkeää, mutta sille ei mitään voi...ne on rikkaita ja that's it.
Ne saa tehdä mitä niitä hyvittaa, mitä siitä jos pari moraalin omaavaa henkilöä(niinkuin ilmeisesti mimmi olet mä olen tai en tässä valittaisi) valittaa netissä asiasta, ei se mitään muuta kun välinpitämättömiä ihmisiä on niin paljon olemassa.
No, koita ottaa se siltä kannalta, että ainakaan sä et oo pissi pää joten voin ainakin olla ylpeä itsestäsi, ei muutama ihminen voi muuttaa maailmaa.- HAHAHAA!
MITÄ VÄLII?
Kyllä kaikille jotka osallistu olis pitänyt olla homman nimi selvä. Oma moka jos on niin TYHMÄ että osallistuu tuollaiseen ohjelmaan. HAH!
- laarilaarilaa
Vaikka sinne oikeasti menee todella nuotin vierestä laulavia, ei sentään kaikkea v*tutusta tarvitsisi purkaa nuoriin, jotka uskaltautuvat kameroiden eteen.
Tyyliin:
"Sä osaat laulaa... porsaaksi."
"Ikinä en oo paskempaa kuullu."
"Miks sä tänne tulit? Tää ei ole sun paikkas. Suihkussa voi juuri ja juuri laulaa, mutta ei täällä."
Nuo kommentit voisi laittaa mieluummin muotoon:
"Valitettavasti sä et ole nyt ihan sellainen mitä me etsitään."
"Ikävä kyllä tässä kilpailussa sulla ei ole mahiksia."
"Ei tänään."- No shit, Sherloc
Kuka jaksaisi katsoa ohjelmaa jos jokaiselle sanotaan "Ei tänään."
Mieti nyt sitäkin miestä joka lauloi sitä "mul on sängyssäni mies.."
Mitä sinä ajattelit siitä? "Ei tänään" vai "Ei ikinä" - Ace
No shit, Sherloc kirjoitti:
Kuka jaksaisi katsoa ohjelmaa jos jokaiselle sanotaan "Ei tänään."
Mieti nyt sitäkin miestä joka lauloi sitä "mul on sängyssäni mies.."
Mitä sinä ajattelit siitä? "Ei tänään" vai "Ei ikinä"Ja jos ei kritiikkiä niin huh huh. Ei elämä ole pumpulia! Jos kestää kritiikkiä missä muodossa tahansa niin sitenhän sitä elämässään pärjää. Mulle on ihan sama mitä mulle, jos joku haukkuu mun laulamista ku tiedän itekin olevani paska laulaja.
Se on tää nykyajan pumpulinuoriso mikä ei kestä enää mitään kritiikkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969