Hei,
Harrastaja kyselee kun tuli valtavassa ryteikössä
kolhittua uutta, kallista peukalokompassia,
että miten kupalan saisi pois?
Ensin meinasin ettei varmaan haittaa mutta kylläpä vaan haittaa, kupla ei päästä neulaa asettumaan oikeaan suuntaan.Pitää ravistella ja ravistella, ja ikaahan tähän tärveltyy.
Hyvän merkkinenkin vielä pitäisi olla?
peukalokomp.
5
2415
Vastaukset
- simo hovari
onko toi suunto? suuntoihin tulee yleensä enemmin tai myöhemmin kupla. palautat vaan kompassin suunnolle ja vaihtavat neularasian uuteen, näin on ainakin itsellä homma toiminut, useamman neularasian olen vaihtadattanut, ilmaiseksi. silvan neularasiat ovat osoittautuneet paljon kestävämmiksi.
- jjj
Mulla on nyt tullut moskovaan kupla, tai kolme pientä. Härveli on ostettu vasta alkukesästä ja ollut käytössä 10-15 tuntia. Kuka tuo maahan tätä?
- paras
jjj kirjoitti:
Mulla on nyt tullut moskovaan kupla, tai kolme pientä. Härveli on ostettu vasta alkukesästä ja ollut käytössä 10-15 tuntia. Kuka tuo maahan tätä?
Ainaskin Seppo Keltamäki tuo maahan.
Omani oon ostanut häneltä ja on käyttänyt vuoden aktiivisti ja pelittää komeesti.
- sökö
Suunto, olisiko kenelläkään tietoa nettiosoitteesta?
En löydä ite.Tai osoitetta postitse SUUNTOON?- veikkaus
www.suunto.fi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745