Tuli mieleeni...

Stone-Man

että onko kohupariskuntaamme näkynyt täällä satuilemassa? Vanhat konkarit tietänevätkin, keitä tarkoitan:-)))

38

2530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stoneman! Legandaarinen Hakkuupalstan veijari:))

Missäs olet piileksinyt?

• Stone-Man

en ole missään piileksinyt, mutta etenkin kesäisin on parempaakin tekemistä, kuin netissä kirjoittelu, esim. mökkeily ja golffaaminen ja terasseillakin on välillä kiva tähystellä kaikkea mielenkiintoista. Syksyn tullen saatan taas aloittaa taistot, jos sopivia ja tarpeeksi itseriittoisia tulee tyrkylle:-)

• Stone-Man kirjoitti:

en ole missään piileksinyt, mutta etenkin kesäisin on parempaakin tekemistä, kuin netissä kirjoittelu, esim. mökkeily ja golffaaminen ja terasseillakin on välillä kiva tähystellä kaikkea mielenkiintoista. Syksyn tullen saatan taas aloittaa taistot, jos sopivia ja tarpeeksi itseriittoisia tulee tyrkylle:-)

Tiedä vaikka Kadunmiehellä on jotain hampaankolossa:) Sitä nöyryytitkin mennen tullen. Lilli-65 taisi antaa tiukemman vastuksen? :))

• Stone-Man
        Waffen-ss kirjoitti:

Tiedä vaikka Kadunmiehellä on jotain hampaankolossa:) Sitä nöyryytitkin mennen tullen. Lilli-65 taisi antaa tiukemman vastuksen? :))

Lilli 65 olikin luultavasti itse pääpirulainen, eli Simis ??

Kuin kaksi marjaa ja nuolenta oli puolin ja toisin suorastaan lesboilun asteella:-)

• Judge

ovat pitäneet hupiparin hiljaisena. Sikäli sääli, koska kartanotarinat suuregoisilta olivat kuitenkin jollain mittarilla viihdettä.

• Stone-Man

Kartanoita ja suurta rakkautta, sitähän nettikansa janoaa, mutta kaikki kaunis netissäkin kestää vain aikansa, eivätkä rankat ristiinpuhumiset edesauttaneet kohuparimme asiaa lainkaan. Monopelipelissä he olivat kuitenkin hakoja ja aika useisiin kootut sadut yllättäen upposivatkin.

• Judge
        Stone-Man kirjoitti:

Kartanoita ja suurta rakkautta, sitähän nettikansa janoaa, mutta kaikki kaunis netissäkin kestää vain aikansa, eivätkä rankat ristiinpuhumiset edesauttaneet kohuparimme asiaa lainkaan. Monopelipelissä he olivat kuitenkin hakoja ja aika useisiin kootut sadut yllättäen upposivatkin.

korttitalo oli taitavahkosti rakennettu. Vaikka taisitkin nopeasti aistia jutun jujun.
        Siinä piti varmasti kiirettä, kun monta eri nikkiä samalta koneelta tuki toistaan ja vakuutteli tarinoiden todenperäisyyttä.

• Stone-Man
        Judge kirjoitti:

korttitalo oli taitavahkosti rakennettu. Vaikka taisitkin nopeasti aistia jutun jujun.
        Siinä piti varmasti kiirettä, kun monta eri nikkiä samalta koneelta tuki toistaan ja vakuutteli tarinoiden todenperäisyyttä.

taivavasti, muttei tarpeeksi taitavasti. Vanha kettu ei syö helposti myrkkyä.

• Ex-vakkari

Hienoa kun tulet piristämään palstaa. Reiluja ja kunnon taistoja on hauska seurata.

• Näytä näille!

Koko palsta on täynnä nössöjä miehiä.

• Stone-Man

Waffen SS, siinä on miestä sinullekin:-)) Ota ja omista.

• misu

ootko tosiaan rikas? :))

• Stone-Man

Rikkaus on suhteellista. Sanotaan niin, että minulla ei ole huolen häivää ja kaikkea tarpeellista ja vähän tarpeetontakin on. Raha ei kuitenkaan ratkaise yhtään mitään ja antaisin ilman muuta kaiken omistamani, jos saisin nuoruuteni ja samalla köyhyyteni takaisin. Myös ensirakkaus sen huuma, olisi hienoa kokea uudelleen. Koin sen jo 13- vuotiaana.

• Jermu

Oot sitten lähteny liikenteeseen. Täällä kaikki valmiina tais... siis erittäinkin asiallisiin keskusteluihin palstan ja koko maailman tulevasta tilanteesta. Kjäh !

• hurlumHei_

...ja totta tosiaan: kaikenlaista tuli mieleen mullakin...

• tukkusutija

onko matkassa perse-eerikkien
      armeijakunta? kuinka jaksaa vaatehenkari? lyödäänkö vetoa aikuisuudesta? vedetäänkö lyötyä kölin alta?

ps. onpas sulla hölmön näköinen katse kun kaikki ei nuollut perää..

ps.2. täällä vähäinenkin kähinä
      osoitetaan sormella hakkisen suuntaan sankaruuden muistoja vaalimaan. Mutta muuten hillitön hölmöytesi riemastuttaa.

• Stone-Man

"kyyninen kääkkä
        hirveän kauhean kamala
        ihastuttavan vihastuttavan herttainen
        herbaalineen verbaali".

Käväisin galleriassasi ja luin muutamia juttujasi ja joudun toteamaan, etten tuhlaa aikaani sekopäisiin kalkattaviin akkoihin, joilla ei mitään järkevää sanottavaa, joten voit haastaa riitaa jollekin muulle.

Ps. Kuka muu kuin sinä itse on sanonut sinua ihastuttavaksi?

• tukkusutija
        Stone-Man kirjoitti:

"kyyninen kääkkä
        hirveän kauhean kamala
        ihastuttavan vihastuttavan herttainen
        herbaalineen verbaali".

Käväisin galleriassasi ja luin muutamia juttujasi ja joudun toteamaan, etten tuhlaa aikaani sekopäisiin kalkattaviin akkoihin, joilla ei mitään järkevää sanottavaa, joten voit haastaa riitaa jollekin muulle.

Ps. Kuka muu kuin sinä itse on sanonut sinua ihastuttavaksi?

naiset ovat erinomainen, ei alisteinen astia, josta jää hyvä maku suuhun.

ps. ei kukaan. sain itsekehun tartunnan sinusta, kun lueskelin puoli vuotta turhaa pullisteluasi. ja kas, leikkaa/liimaa-toiminto onnistuu sinulta jo hyvin.

• Utelias
        tukkusutija kirjoitti:

naiset ovat erinomainen, ei alisteinen astia, josta jää hyvä maku suuhun.

ps. ei kukaan. sain itsekehun tartunnan sinusta, kun lueskelin puoli vuotta turhaa pullisteluasi. ja kas, leikkaa/liimaa-toiminto onnistuu sinulta jo hyvin.

Stone ei käsittääkseni ole täälläkään turhaan pullistellut ja vastasi myös puheistaan, toisin kuin sinä tyhjänä koliseva tynnyri. Mitäköhän Stone on mielestäsi liimaillut ja leikkaillut? Esimerkkejä please!

• tukkusutija
        Utelias kirjoitti:

Stone ei käsittääkseni ole täälläkään turhaan pullistellut ja vastasi myös puheistaan, toisin kuin sinä tyhjänä koliseva tynnyri. Mitäköhän Stone on mielestäsi liimaillut ja leikkaillut? Esimerkkejä please!

tuli." peräeinari." pelase

• Utelias
        tukkusutija kirjoitti:

tuli." peräeinari." pelase

Pervessioitakin sulla riittää, mutta vastaaminen tuottaa tuskaa!

• Suhmuran Santra

Mattia ja Merviäkö tarkoitat?

• tukkusutija

stone on suurin ankka, jota kakarat ovat kylpyammeisaan aikojen kautta uittaneet.

• Suhmuran Santra
        tukkusutija kirjoitti:

stone on suurin ankka, jota kakarat ovat kylpyammeisaan aikojen kautta uittaneet.

Ankka? En tajua yhtään mitään.

• tukkusutija
        Suhmuran Santra kirjoitti:

Ankka? En tajua yhtään mitään.

tota, sankarihan hää on suurin ja kaunein, jota bittiavaruudessa tavaillaan.

• Suhmuran Santra
        tukkusutija kirjoitti:

tota, sankarihan hää on suurin ja kaunein, jota bittiavaruudessa tavaillaan.

Santra on ymmällään. En mä mistään sankarista ole ennen kuullut. Hitlerin elokuva alkaa, mut ruudin polttamista on pakko seurata.

• tukkusutija

Santra on ymmällään. En mä mistään sankarista ole ennen kuullut. Hitlerin elokuva alkaa, mut ruudin polttamista on pakko seurata.

itket tai ihastut?. kyl stone kommertellee. häl on tilaus.

• suurempi,
        tukkusutija kirjoitti:

kuin Posankka?

• tukkusutija
        suurempi, kirjoitti:

kuin Posankka?

suurempi kuin turkkulaiset yhteensä.

• tukkusutija

stone on käynyt jonkun käytös- tai koirakoulun ja saanut haukkupannan kaulaansa.

• jonkin sortin
        tukkusutija kirjoitti:

suurempi kuin turkkulaiset yhteensä.

puliveivari. Juttusi tuntuvat juopuneen jankkaukselta ja itkulta.

• Gongi

et onneks niitä eikä sinua ole näkynny eikä iron.. ironiaa enempiä tarvitakkaan.

• ironmikes

Sehän on sinun onnesi, ettei minua ole näkynyt, muista en ole niinkään varma.

• gongi kumahti jo
        ironmikes kirjoitti:

Sehän on sinun onnesi, ettei minua ole näkynyt, muista en ole niinkään varma.

Nopeastipa ponnahdit esille, hyvä poika! Ironiaa ironiaa, vaikkapa tahatonta puoleltasi, ja "yleisö nauraa" ja taputuksia "clap clap clap".

Älä tosiaan ole varma niistä muista, sillä tavoin on enemmän hupia tiedossa :D

• Tosion.
        gongi kumahti jo kirjoitti:

Nopeastipa ponnahdit esille, hyvä poika! Ironiaa ironiaa, vaikkapa tahatonta puoleltasi, ja "yleisö nauraa" ja taputuksia "clap clap clap".

Älä tosiaan ole varma niistä muista, sillä tavoin on enemmän hupia tiedossa :D

Gongi kumahtaa ja olet kehän kulmassa kumossa ennenkuin huomaatkakaan myös tämän Miken suhteen.

• totta tosiaan
        Tosion. kirjoitti:

Gongi kumahtaa ja olet kehän kulmassa kumossa ennenkuin huomaatkakaan myös tämän Miken suhteen.

Siis oliko se Tosion todellakin? Vai oliko se luupää-Stonen uusi pilkkanimi?

En varmaankaan huomaaaaaaakaan tätä Mikea. Sen verran löysää juttua siltä tulee.

• totta tosiaan
        totta tosiaan kirjoitti:

En varmaankaan huomaaaaaaakaan tätä Mikea. Sen verran löysää juttua siltä tulee.

samalta syltty/suolitehtaalta ne jutut näköjäään tulevat.

Olin lähes oikeassa IronMakesin, Stonemanin ja erään kolmannen persoonan välillä.

On tää virtuaali vaan niin kivaa :D

• Utelias
        totta tosiaan kirjoitti:

Stone on hoidellut sinullekin uuden nikin. Pitääkö sinun välttämättä vaihtaa nikiäsi jokaisen häviösi jälkeen?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2016
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1391
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe