kyllä huomaa et on (suuuri ero) sm-liigan ja mestiksen vällillä miten jumalauta, toi kalpa nosetettiin liiga?? ja eilen tuli turpaan et tukka lähti. ja kärpiltä tuli turpaan kohta noille tule järki päähän ja pistää kalpa sinne mihin se kuluu (kysyn vaan).
sm-liiga mestis
2
204
Vastaukset
On selvää, että joukkuemäärän lisääntyessä tasoerot kasvavat, silti pidän KalPan nostoa liigaan hyvänä asiana. Minusta on parempi, että liigaa pelataan mahdollisimman monella paikkakunnalla. Todennäköisesti liiga jakaantuu pieniin ja suuriin, mutta sama asia on esim jalkapallossa Englannin Valioliigassa. Ei sielläkään olla joukkueiden määrää karsinassa, vaan siihen osataan suhtautua, että kaikki ei voi olla isoja.
Vaikka SM-liigassa olisi vain 10 joukkuetta, niin joku olisi viimeinen silti ja sen joukkueen kannatus hieman hiipuisi, tulisi talousvaikeuksia ja kohta se viimeinen pitäisi tiputtaa sarjasta pois...- SDAFGEWRAY
NO EIPÄ ESIM JOKEREIDEN ESITYS EILEN KÄRPPIÄ VASTAAN
OLLU HÄÄPPÖNEN EIKÄ TÄNÄÄNKÄÄ ILVESTÄ ETTÄ EI SE KALPA OO AINUT JUOKKUE LIIGASSA JOKA ON HÄVVINNÄ MURSKALUKEMIN TÄHÄN MENNES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1032944En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361849- 101844
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3881701Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039