Mun mielipide, vittu mitä julkisuus- ja sosiaalitanttojen touhua
Niin se näyttää olevan nyt jonkinlainen muotiasia etsiä näitä "pedofiilejä" samalla pilaten nuorten elämä, sekä laittaa kaikki seksin osto jne ainoastaan miesten syyksi.
Kyllä siinä olis monilla vanhemmillakin osuutta asiaan pitää huolta lapsistaan ja tehdä vielä jotain yhdessäkin 14 vuotiaiden tyttöjen kanssa, ettei ne liehuis jo 11-12 vuotiaasta asti kaupungilla kännissä tai huumeissa. Tässä on tulos sosialistiyhteiskunnan.. ihmiset eivät ota itse vastuuta teoistaan.
Tottakai jätkät kattoo sinne mistä helpoiten saa pillua ja monet jätkä ovat samalla tasolla seksin suhteen heitä nuorempien tyttöjen kanssa. Ei mullakaan oikeastaan kovinkaan paljon ollut seksiä ennenkuin tapasin tyttöystäväni..jokunen huono yritys saman ikästen tytön kanssa ennenkuin 30-40 vuotiaat naiset toimi opettajana. Tyttöystävälläni taas oli ensimmäinen kokemus jo 11 vuotiaana, koska sen vanhemmat eivät siitä välittäneet vaan ryyppäsivät ja rällästivät. Minä en ainakaan päästäs omia lapsiani kaupungille vielä tuossa iässä pyörimään. Itsekin olin vasta 17 vuotiaasta.
Nyt vaan rangaistaan mahdollisesti vähän ujoa jätkää sekä tyttöä julkisuudella, koska sen vanhemmat eivät ole siitä huolta pitäneet. Sais Toijalan sosiaalitantat katsoa vähän peiliin ja oikeita syitä asioihin. Ei Suomessa kuitenkaan mitään perverssejä ole kovinkaan paljon.... ehkä yhteiskunta vaan on sellainen ettei siihen olla aikaisemmin mitenkään puututtu vaan vanhemmatkin ovat antaneet lastensa heilua kaupungilla ja ties missä...tällästä touhua on aina ollut jo vuosikymmeniä niinkus varmaan isät ja äiteet muistaa. Nyt ei pitäs tehdä mitään esimerkki tapausta näistä nuorista ja tuhota heidän elämäänsä. Eri asian on jos on kysymyksessä joku vanhempi mies tai nykyään niin yleinen vanhempi nainen ja lapsi poika tai tyttö. Varsinkin himokkaita pervoja ämmiä on nykyään hirveesti jotka juoksee nuorten poikien perässä, sanoisin, että enemmän kuin miehiä. Pojat vaan eivät valita eikä sosiaalitantatkaan nosta meteliä poikien puolesta, mikseiköhän??
Huoraamisesta taas on aina ollut se on joidenkin naisten geeneissä eikä siitä mihinkään päästä syyllistämällä miehet. Jotkut naiset haluaa tehdä sitä, koska raha on helppoa ja saa tuntea itsensä kauniiksi ja tavoitelluksi. Seksin ostonkieltäminen pohjoismaissa on taas näitä feministi sosialistitanttojen keksintöjä ja tapa rangaista miehiä....jottas saavat itse vikitellä nuoria poikia baareissa tai pakottaa äijät takas katsomaan niiden levähtäneitä perseitä.
Tämä touhu on täällä niin läpinäkyvää, että oikein ihmettelen, ettei kukaan mies uskalla korottaa jo noille feministisosialisti ämmille ääntänsä. Sitähän ne odottaa, että joku iskis nyrkkiä pöytää ja sanois, että nyt ämmät hiljaa!! Siitä niitten pillunnesteet housuun turahtais.
"pedofiilien" jahtaaminen muotiasia
7
621
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Jos nuorten naisten ja lasten säästäminen seksuaaliselta ahdistelulta on muuttunut Suomessa muotiasiaksi, niin sehän on pelkästään positiivista.
- Miki
Nyt puhutaankin femmojen versiosta tuosta "säästämisestä". Siihen versioonhan liittyy paljon vaahtoamista tyhjästä mediassa. :D
- Hertha
Miki kirjoitti:
Nyt puhutaankin femmojen versiosta tuosta "säästämisestä". Siihen versioonhan liittyy paljon vaahtoamista tyhjästä mediassa. :D
Deedee ja dee.
Lystiä riittää. Varsinkin niillä, joilla ei ole perheessä alaikäisiä lapsia, tai ei lähiaikoina ole ollut.
Rajojen asettaminen lapsille on kovan luokan kasvatuskysymys. Siitä olisi syytä vaahdota vielä entistäkin enemmän.
- Mä mies
Se, että 23 vuotias nuorimies on leimattu pedofiiliksi, kun hän on telminyt 16 v tytön kanssa, ei suinkaan ole tahaton väärin käsitys.
Kyllä toimittajat ja sosiaalitantat varsin hyvin tietävät, että ei tuon ikaäine ole enää fyysisesti lapsi, vaan aikuinen nuori nainen. Siis fyysisesti. He tietävät myös, mikä on pedofiili. Pedofiili on sellainen aikuinen, joka tuntee seksuaalista kiintymystä LAPSIIN!!! Siis FYYSISESSÄ mielessä lapsiin. He myös tietävät, että pedofiili menettää kiinnostuksensa lapseen, kun tämä tulee murrosikään ja alkaa kehittyä fyysisesti aikuiseksi.
Tässä pedofiiliksi leimaamisessa luuraa taustalla iso feminismin pukinsorkka.
Kun leimataan vähän yli parikymppinen nuorimies pedofiiliksi sillä perusteella, että hän on ollut silleen muutamaa vuotta nuoremman, fyysisesti aikuisen tytön kanssa, niin sen jälkeen on paljon helpompi leimata vähintään epäilyttäväksi sellaiset 5-kymppiset miehet, jotka ovat kiinnostuneet alle 3-kymppisistä naisista.
Tässä on nähdäkseni tämän pedofiilivouhotuksen perimmäinen syy. Aikuinen mies ja nuori nainen on pahin mahdollinen yhdistelmä näille tunnevammaisuutensa vuoksi parisuhdemarkkinoilta syrjäytyneille ja katkeroituneille feministeille.
Jos tuo Toijalan nuori mies olisi muhinoinut oman ikäisensä miehen kanssa, niin ilmeisesti hän olisi ollut näiden häiriintyneiden sosiaalinoita-akkojen ynnä muiden harhaanjohtajien ja johdettujen mielestä ihan terve?
Oliko tämä Toijalan mies sitten mielestäni fiksu?
Ei ollut. Kaukana siitä. Hän oli erittäin typerä ja ajattelematon moukka, mutta eivät hänen "uhrinsakaan" ansaitse puhtaita papereita. Mutta pedofiili hän ei ole. Eniten minua tässä viimeaikojen "pedofiiliskandaalissa", joka iltapäivälehtien otsikoissa on vilkkunut, hämmästyttää toimittajien käyttämä sanasto.
Miten ammattitaitoinen journalisti voi käyttää sanaa "pedofiili" kun on "uhri" on selvästi puberteetin ylittänyt. Oikea termi olisi "hebefiili".
Vaikuttaa sitä, että juttuun halutaan saada lisää potkua leimaamalla kohde termillä, jolla on paljon jykevämpi vaikutus.
Kyllä toimittajan tulisi tietää, että pedoseksuaalisuus on seksuaalinen orientaatio joka kohdistuu lapsiin, jotka eivät vielä ole puberteetti-iässä. Hebeseksuaalisuus taas kohdistuu teini-ikäisiin nuoriin.- Mies vain
kun joka tuutista tulvii näitä paskauutisia, ihmiset turtuvat niihin ja lakkaavat välittämästä asiasta, kohta kukaan ei piittaa jos lööpit kirkuu jälleen miljoonannen kerran miten joku juuri 16v täyttänyt pedofiilimies on käyttänyt törkeästi hyväkseen pian 16v täyttävää viatonta tyttölasta. Feministitkin kiittelee tämmöisiä uutisten kirjoittajia kun se vahingoittaa miehiä.
Sitten lakataan piittaamasta sellaisistakin uutisista jossa 50v ukko on raiskannut 50kpl 5v lapsia, en tiedä sitäkö sitten tämmöisellä uutisoinnilla yritetään aikaansaadakin, mitä lie tämmöisten sensaatiouutisten kirjoittajien omat suuntautumiset...- ...............
Onko mielestäsi ihan sama asia että esim 14-vuotias tyttö seurustelee 16-vuotiaan pojan kanssa(molemmat lapsia) ja tulee raskaaksi tai että 14-vuotias tyttö seurustelee 23-vuotiaan miehen(lapsi/aikuinen) kanssa ja tulee raskaaksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116