Matkustan viikoksi Vilnaan. Mitä kaikkia tuotteita sieltä kannattaa hankkia?
Olen intohimoinen shoppailija, kuitenkin sentinvenyttäjä.
shoppailu
2
952
Vastaukset
- Ostokset
Vilnassa kannattaa mennä Akropolis ostoskeskukseen, se on valtava ja kaikkea tarjolla. Europa ostoskeskus on myös uusi ja monipuolinen ja lähellä vanhankaupungin suuntaan joelle päin mennessä Hotelli Liettuan vieressä on myös ostoskeskus, myös vanhassa kaupungissa on hyviä ostospaikkoja. Vaatteet, kengät ja urheilutavarat ovat edullisia ja laatu on hyvä,
muista jos olet autolla liikkeellä Baltian maiden keskinäiset tullisäännöt koskien alkoholia, sekin on Vilnassa edullista.
Vilnassa eläminen on myös edullista ruoka ja juoma todella kohtuu hintaista, tuoppi olutta 0,5 l 1,2 eur ja ruoka 3-5 eur.
Kaupunki on muutenkin miellyttävä ja turvallinen,
pitää päästä uudelleen.... - Nina
Jos vain mahdollista, käy esim. Kaunasissa. HUOMATTAVASTI halvempi kuin Vilna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699