Tervehdys ajatuksena risteily 24h risteily tai jos intoa riittää kaikilla innokkailla miksei jopa ruotsiin....
Olisiko 18.11 perjantai sopiva??
Innokkaat kuusibaarilaiset ilmoitelkaa itsestänne ja mietitään mikä olisi sopiva ajankohta.
Tere tulemast va :)
SEXBAR 1 "LOVE BOAT"
15
15191
Vastaukset
Count me in, Faapioni!
- kalju76
moon mukana
- Lollipop_n
Mie haluun kanssa lähtee mukaan...mutta toi ajankohtahan oli ihan höpsö...siitähän keskustelimme jo =)
- Suza75
Päivä on aivan perseestä, mut pakkohan se on mukaan lähtee
- kisssu_78
Jää rannalle vilikutteleen *nifkis* =P
toi laiva kyl uppoo,,,vattu mis ne hymiöt o???,,,mukana=D
- Whipper76
Tulis mielellään, mutta käyttää varmaan ens vuostuhannen iltavapaatkin lokakuun aikana. Kiireisex on menny... :D Toivottavasti toiste...
- Suza75
Mitäs väki sanoo pe 2.12 lähdöstä?
Kyseltiin tänään Leksan kanssa risteilyjä, ja tällä hetkellä paras vaihtoehto ois pe 2.12, lähtö klo.18.30 Helsingistä, 24 tunnin risteily.
Tein alustavan varauksen Silja Linelle. Oon varannut 5 kappaletta 3 hlön hyttejä, hytin hinta on 130 €. Eli siis 15:sta löytyis tilaa, mutta hyttejän oli vielä vapaana lisää.
Me ollaan aika myöhässä tän idean kanssa, joten kauheesti ei siellä oo vaihtoehtoja. Yhtään lauantailähtöä ei löytyny, jossa ois tarpeeks tilaa. Tää varaus täytyis vahvistaa tän viikon perjantaihin mennessä...- isonainen
vide taas mun onnea....oon duunis ja en voi vaihtaa vuoroo........kele tana.........
- Suza75
Noniin, lähtö päiväksi on päätetty toi pe 2.12 klo.18.30 Helsingistä. Vahvistan alustavan varauksen tänään tai huomenna. Eli nyt pitäisi saada kaikkien lähtijöiden sitova ilmottautuminen, ja henkilötiedotkin vissiin. Tällä hetkellähän oli varattu 5 kpl 3 hlön hyttejä.
Mulle voi laittaa vaikka sähköpostilla: suza75@suomi24.fi
- leon-76
Elikkäs keitäs kaikkii on lähös :)
ja lähtö ois 2.12.2005...
sehän ois perjantai ja siljaline...
Matka ois 24h täyttä pilettämistä ilman minkäännäköistä huolta huomisesta.
Hytti hinta on 130e ja ovat 3hengen hyttejä.
Varattuja hyttejä on 5kpl eli joko ihan ryhmä rymyämistä tai voi vaiks lunastaa koko hytin ja palvoa itseänsä peilin edessä rauhassa :)
Halvemmallahan pääsee jos majoittuu seka hyttiin,voi vaiks ryypätä kaverin viinat siin samal heh heh
ilmoitelkaa sähköpostiin leon-76-@suomi24.fi
Tai suza-75:lle Meitsin voi ainakin toistaiseksi jättää rannalle. Täl hetkel vaikuttaa, että en ole sittenkään lähdössä tolle cruisingille.
missä mennää? onx koko retkee ees olemassa enää?
ilmotelkaa maksuista muista pim1810@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969